Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 https://www.digitalfernsehen.de/news/medien-news/maerkte/sky-inhalte-illegal-angeboten-pay-tv-piraten-gefasst-580882/ Quote Het centraal bureau voor internet- en computercriminaliteit (Cybercrime) van het openbaar ministerie van Osnabrück en de cybercriminaliteitsexperts van de centrale recherche van Osnabrück (ZKI) zijn erin geslaagd een illegaal betaaltelevisie-internetplatform een zware slag toe te brengen. Met name Sky content werd daar aangeboden. Gebruikers van het illegale aanbod dreigen nu ook in de problemen te komen. Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie) bron digital fernsehen met als waarschuwing in het artikel dat => Quote Maar ook klanten van dergelijke illegale platforms blijven niet ongestraft. Ze worden ook onderzocht door de politie. bron digital fernsehen Dus bekijk je aanbiedingen die je in de brievenbus krijgt over dat servertje maar eens heel nauwkeurig. sterkte With Or Whitout You U2
Zunigkyk Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 Ik begrijp uit de titel dat het oprollen illegaal is. Mocht het je overkomen zou je er dan mee naar de rechter kunnen? 1
ton68 Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 Inderdaad nooit verstandig maar als iemand een accountje zou hebben op die server kan er vanuit Duitsland niet zomaar geprocedeerd worden als je in Nederland woont en vice versa, is het "vergrijp" ook veels te klein en oninteressant voor.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 17 oktober 2021 Je gaat voorbij aan de 2 kanten van zo een illegaal vergrijp. Naast de strafrechtelijke kant van het delict is er ook nog een geleden schade die de provider via burgerlijk recht kan verhalen. Je zal niet de eerste zijn die bij monde van een advocaten bureau een dikke rekening gepresenteerd krijgt, ook in Nederland. Verder is en blijft zo een illegaal abonnement een misdrijf, heling van gestolen goed. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ton68 Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 (aangepast) Klopt helemaal @ ceesv ik ga er ook helemaal niet aan voorbij en praat het zeker niet goed. Maar procederen in een ander land gaat niet zo eenvoudig zeker niet voor zoiets kan allemaal een vergrijp zijn maar er zijn echt belangrijke "cases" waar overheden enz. zich druk om maken die liggen hier toch echt niet wakker van of een CD en consorten centen mislopen. 17 oktober 2021 aangepast door ton68
Moderator ceesv Geplaatst: 17 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 17 oktober 2021 Dat staat te bezien, soms worden de winsten uit zulke ondernemingen gebuikt om nog veel crimineler projecten te financieren, en dan heeft het zeker zin hiertegen op te treden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 ik keur het ook niet goed, maar ik heb 4 verschillende smartcard's om mijn zenders te kunnen ontvangen. mijn Sky abbo loopt eind December af. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast patje7of9 Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 1 uur terug, ceesv zei: Je zal niet de eerste zijn die bij monde van een advocaten bureau een dikke rekening gepresenteerd krijgt, ook in Nederland. Verder is en blijft zo een illegaal abonnement een misdrijf, heling van gestolen goed. Ik denk niet dat er een advocaten bureau aan je deur zou staan als je in Rusland woont.😁 Maar hier in het feed forum gedeelte heeft wel één lid toestemming van deze site om gecodeerde feeds met afbeeldingen te plaatsen. Dat noem ik ook heling van gestolen goed, beelden waar die geen rechten heeft voor betaald. En niet beginnen voor educative doeleinden.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 17 oktober 2021 En dat kan je herkennen aan de afbeelding? Maar je bent zelf verantwoordelijkheid voor de beelden die je hier plaatst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youriy Geplaatst: 17 oktober 2021 Geplaatst: 17 oktober 2021 En het is geen heling. 1 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2021 https://stichtingbrein.nl/brein-loopt-mee-bij-controles-op-verkoop-illegale-iptv/ ofschoon al een ouder bericht, BREIN is er dagelijks mee bezig Maar 15 uren geleden, ton68 zei: waar overheden enz. zich druk om maken die liggen hier toch echt niet wakker van je zal maar een internationaal incasso bureau achter je vodden hebben aanzitten of "bij verstek" veroordeeld in Duitsland weet je wat dat betekend? With Or Whitout You U2
Gerard 76 Geplaatst: 19 oktober 2021 Geplaatst: 19 oktober 2021 Ach er zijn talloze iptv aanbieders Marktplaats staat er vol mee Snap best dat mensen hiervoor kiezen. 20 euro p maand om reclame te mogen kijken die je niet mag doorspoelen is absurd.
cookie monster Geplaatst: 19 oktober 2021 Geplaatst: 19 oktober 2021 Waarom dokken voor zenders waarvan sommige zelfs legaal gratis te bekijken zijn , wel rekening houdend met een eventuele de geo-locatie !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen