Psychosammie Geplaatst: 19 oktober 2021 Geplaatst: 19 oktober 2021 Even genoeg Covid. Nu tijd voor goed nieuws. De Amorphophallus decus-silvae staat in bloei. Amorphophallus decus-silvae Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Mojo Geplaatst: 19 oktober 2021 Geplaatst: 19 oktober 2021 Wat een lullig onderwerp😉 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gene 1225 Geplaatst: 19 oktober 2021 Geplaatst: 19 oktober 2021 En stinken.... quote: Wanneer de plant gaat bloeien, warmt de bloeikolf op en verspreidt dan een penetrante geur uit die geassocieerd wordt met rottend vlees. Vliegen en andere bestuivers vinden deze geur wel lekker en komen hierdoor massaal op de plant af. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
minplus Geplaatst: 20 oktober 2021 Geplaatst: 20 oktober 2021 Leuk! Maar dus met mondkapje met wat lavendelolie erop gaan bekijken.🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Psychosammie Geplaatst: 20 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2021 Ik gok dat je meer hebt aan een wasknijper. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: 20 oktober 2021 Geplaatst: 20 oktober 2021 Sommigen ongetwijfeld wel.... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator Matchless Geplaatst: 20 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 20 oktober 2021 22 uren geleden, Gene 1225 zei: En stinken.... quote: Wanneer de plant gaat bloeien, warmt de bloeikolf op en verspreidt dan een penetrante geur uit die geassocieerd wordt met rottend vlees. Vliegen en andere bestuivers vinden deze geur wel lekker en komen hierdoor massaal op de plant af. Krijg je ervan als je hem niet wast 🤣😂 Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Psychosammie Geplaatst: 20 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2021 20 minuten geleden, Matchless zei: Krijg je ervan als je hem niet wast 🤣😂 Nou laat ik hem inkoppen dan. Maar als hij naar rottend vlees ruikt is er toch meer aan de hand. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gene 1225 Geplaatst: 20 oktober 2021 Geplaatst: 20 oktober 2021 1 uur terug, Psychosammie zei: Nou laat ik hem inkoppen dan. Maar als hij naar rottend vlees ruikt is er toch aan de hand. en dit is dan de penalty: ....meer aan de hand. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen