Sprietje Geplaatst: 21 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2021 Nee, niet langer maar wel ongeveer 4 dagen verschillend zoals ook in Scandinavië het geval is. De lengte van de sun outage wordt bepaald door de diameter van de schotel.
Sprietje Geplaatst: 21 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2021 Gezien de naam van de lnb "AX Mimic Sun Protect", zou ik me voor kunnen stellen dat er Mimic mica in het voorvenster gebruikt wordt.
Sprietje Geplaatst: 21 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2021 23 uren geleden, ceesv zei: Dus bij regen naar binnen halen? Cees, je zit er helemaal naast. Ik zou zeggen, lees eens: Waarom wordt de luchtvochtigheid niet 100% tijdens regen? Je kunt tijdens regen de was onder een afdak prima drogen. Dat zou niet kunnen als de relatieve vochtigheid 100% zou zijn.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 21 oktober 2021 Inderdaad, niet bij regen, ik zit er inderdaad naast. Maar wel bij mist of dauwvorming. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 oktober 2021 Geplaatst: 21 oktober 2021 23 uren geleden, Sprietje zei: Daarbij zie je regelmatig dat de kap helemaal verpulverd is door de zon en dat de gaten er in vallen Dat zijn doorgaans die China pruldingen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 21 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2021 Noem me eens één lnb op die niet in China gemaakt wordt.
minplus Geplaatst: 21 oktober 2021 Geplaatst: 21 oktober 2021 Ik heb er ergens nog 1 liggen uit de jaren 90, zou best kunnen dat die in Taiwan is gemaakt. Ook al wil Xi dat met geweld inpikken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Big fellow Geplaatst: 21 oktober 2021 Geplaatst: 21 oktober 2021 7 hours ago, Sprietje said: Noem me eens één lnb op die niet in China gemaakt wordt. Eenvoudig.... MTI lnbs.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Ventura Geplaatst: 22 oktober 2021 Geplaatst: 22 oktober 2021 14 uren geleden, Sprietje zei: Noem me eens één lnb op die niet in China gemaakt wordt. Niet meer leverbaar Alps lnb.
Big fellow Geplaatst: 22 oktober 2021 Geplaatst: 22 oktober 2021 8 hours ago, Sprietje said: Taiwan is ook China. Zeg dat maar niet tegen een Taiwanees! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Sprietje Geplaatst: 22 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2021 Táiwān, is de facto een onafhankelijke staat in de Oost-Chinese Zee, die echter wegens tegenstand van de Volksrepubliek China door een overgrote meerderheid van landen niet als staat erkend wordt, ook niet door Nederland en België.
Ventura Geplaatst: 22 oktober 2021 Geplaatst: 22 oktober 2021 56 minuten geleden, Sprietje zei: Táiwān, is de facto een onafhankelijke staat in de Oost-Chinese Zee, die echter wegens tegenstand van de Volksrepubliek China door een overgrote meerderheid van landen niet als staat erkend wordt Bron (copy pasta) : https://nl.wikipedia.org/wiki/Taiwan
Sprietje Geplaatst: 22 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2021 (aangepast) Ik lees dat de hitte- en uv-bestendige filter afneembaar is. Voor de mensen die bang zijn dat bepaalde vogels tegen dat gele filter pikken dus goed nieuws. 22 oktober 2021 aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 22 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 22 oktober 2021 Sorry, Sprietje, ik wil je niet tegenspreken, maar herausziehbar betekent uittrekbaar. Afneembaar zou vertaald moeten worden met abnehmbar. Wanneer ik naar de foto kijk, lijkt het of de hals telescopisch is. Ik kan verder geen gegevens vinden over die regenkap, dus het is gissen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen