Sprietje Geplaatst: 26 oktober 2021 Geplaatst: 26 oktober 2021 De 10x mooiste bibliotheken van Spanje Werkelijk schitterend deze 10 mooiste Bibliotheken van Spanje, zie: https://www.spanjevandaag.com/24/10/2021/nationale-bibliotheek-dag-10x-mooiste-bibliotheken-van-spanje/
minplus Geplaatst: 26 oktober 2021 Geplaatst: 26 oktober 2021 Fraai. Ik ken een stad waar ze een dergelijk mooi gebouw hebben afgebroken en in een ander een verlaagd plafond aangebracht. Die laatste waanzin kon gelukkig veel later nog terug gedraaid worden en wordt nu beschouwd als misschien wel het mooiste in het genre in Nederland, maar die concertzaal met z'n super akoestiek is weg op de voorgevel na. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Zunigkyk Geplaatst: 27 oktober 2021 Geplaatst: 27 oktober 2021 Ja die spaanse bibliotheek is wel mooi... maar ik zie er niemand boeken lezen. Deze worldclass library wordt wel druk bezocht; Lochal Tilburg
Sprietje Geplaatst: 27 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2021 5 minuten geleden, Zunigkyk zei: Ja die spaanse bibliotheek is wel mooi... maar ik zie er niemand boeken lezen. Die foto's nemen ze natuurlijk als er niemand is. Dat zou je zelf toch ook willen of wil jij er zoveel mogelijk mensen op om te laten zien hoe mooi de zaal is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen