moonchild Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 De 12e generatie van Intels core cpu's is uit, en het zijn geen slakken. Er is deftige vooruitgang betreffende IPC geboekt. De oude concurent AMD krijgt weer rake klappen, net zoals vroeger. Maar de cpu's en vooral het platform zijn niets voor Preisfuchse, je mag aardig wat euro's overhandigen om onderdeel van het feest te worden. Wie gaat er voorop lopen met een deftige build? VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Psychosammie Geplaatst: 5 november 2021 Geplaatst: 5 november 2021 Met een TDP van 150 tot 240 watt. Kan je thuis mooi van het gas af 🤣 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
theparasol Geplaatst: 5 november 2021 Geplaatst: 5 november 2021 Ja, onder load trekken ze alle registers los. Maar idle nog net geen 5 watt en das 3 tot bijna 4 keer zo goed als de concurrerende amd cpu's Maar goed, zo'n beest van een cpu gebruik je natuurlijk niet om je mailtjes te lezen en een offerte uit te werken. Voor het werk draai ik ook met een i9-9820X geen haar op miijn hoofd die er aan denkt om zo'n client thuis neer te zetten.
Mimisiku Geplaatst: 5 november 2021 Geplaatst: 5 november 2021 Sterker nog: van mij mag de wereld wel wat trager worden.. Dat gejacht en gejaag hoeft van mij niet meer…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
theparasol Geplaatst: 5 november 2021 Geplaatst: 5 november 2021 Collega van me maakt deep fakes thuis en is maar wat in zijn nopjes met zijn snelle amd cpu. Kan me de tijd nog herinneren dat het omzetten van 1 cd audio track in wave format naar mp3 op 128Kbit 3 kwartier duurde... Over 5 jaar doe je zelfde met hooguit 10W wat je nu met 250W doet...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen