Oplossing Miauw Geplaatst: 6 november 2021 Oplossing Geplaatst: 6 november 2021 Ik heb een Samsung GT-E2121B wat een oudje is, maar nog in gebruik heb. Ik heb een telefoonnummer op de weigerlijst gezet, dat is voor tijdelijk. Probleem, hoe haal ik het betreffende telefoonnummer weer van de weigerlijst? Graag een Nederlandse stap voor stap uitleg, dan kan ik het nog volgen. Alvast dank voor de moeite. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Miauw Geplaatst: 6 november 2021 Auteur Geplaatst: 6 november 2021 Ik heb toch ergens een Nederlandse handleiding kunnen vinden, op de weigerlijst zetten gaat makkelijker dan het er weer af te halen, het probleem is opgelost. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
iemand Geplaatst: 7 november 2021 Geplaatst: 7 november 2021 Hoe dan ? Kben wel ff benieuwd... gr. Erik
Miauw Geplaatst: 8 november 2021 Auteur Geplaatst: 8 november 2021 (aangepast) Ja, sorry, dat is wel zo netjes ondanks dat het een oudje en geen smartphone is: Menu Instellingen Toepassing Oproepen Alle oproepen Automatisch weigeren Blokkeerlijst En dan de keuze maken die je wilt deblokkeren door: Opties Selecteer 8 november 2021 aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen