Moderator Matchless Geplaatst: 11 november 2021 Moderator Geplaatst: 11 november 2021 ik ben aan het proberen om een afval rooster in HA te zetten maar loop als beginner tegen een probleem op nl de foutmelding: "[547623094880] The system cannot restart because the configuration is not valid: Platform error sensor.afvalbeheer - Integration 'afvalbeheer' not found." Ik heb deze afvalwijzer instructies hier gevonden. de voorbeeld config staat in configuration.yaml wat doe ik fout? Leuke hobby maar erg veel ineens Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 november 2021 Beheerder Geplaatst: 12 november 2021 Heb he deze handmatig geïnstalleerd of via HACS? Indien handmatig, draai dat dan terug en gebruik HACS. mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Moderator Matchless Geplaatst: 16 november 2021 Auteur Moderator Geplaatst: 16 november 2021 Het lukt me nog steeds niet 🥺 HACS geinstalleerd, hui-element en auto-entitie geinstalleerd en alles gedaan wat op die github site beschreven is. Ik zou dan toch de sensors moeten zien? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Moderator Matchless Geplaatst: 22 november 2021 Auteur Moderator Geplaatst: 22 november 2021 Gelukt.. Fout zat in het sd kaartje. Die was niet meer 100% Ander sd kaartje er in en nu doet (bijna) alles wat ik wil. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen