rex12 Geplaatst: 12 november 2021 Geplaatst: 12 november 2021 Beste mensen ik heb een oude schotel met een duo kop op een schotel van 60 cm. Ik zou graag iemand willen hebben die een nieuwe schotel triax 80 cm met 3 nieuwe koppen willen hebben die kan plaatsen en uitrichten. De schotel kan geplaats worden op een tegel Standard op plat Dak 3 m hoog. ik zou graag een complete prijs daar van willen weten??
Sprietje Geplaatst: 12 november 2021 Geplaatst: 12 november 2021 Welke lnb's ga je daar voor gebruiken en welke satellieten wil je ontvangen?
cookie monster Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 Vermoedelijk: Astra 19,2°O , 23,5°O (Canal Digitaal) , 28,2°O ?? of Astra 19,2°O , Hotbird 13°O , Eutelsat 9°O ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 Het kan net zo goed 13e, 19,2e en 28,2e zijn.
Gast patje7of9 Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 5 uren geleden, cookie monster zei: Vermoedelijk: Astra 19,2°O , Hotbird 13°O , Eutelsat 9°O ?? Wat valt er te zien op 9 oost? Het merendeel is gecodeerd en vanuit de Benelux kan je er geen abonnement voor nemen.
edbe Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 6 uren geleden, cookie monster zei: Astra 19,2°O , 23,5°O (Canal Digitaal) , 28,2°O is de meest voorhand liggende keuze, hier zitten ook vele FTA zenders. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Noordzee Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 20 uren geleden, rex12 zei: Beste mensen ik heb een oude schotel met een duo kop op een schotel van 60 cm. Ik zou graag iemand willen hebben die een nieuwe schotel triax 80 cm met 3 nieuwe koppen willen hebben die kan plaatsen en uitrichten. De schotel kan geplaats worden op een tegel Standard op plat Dak 3 m hoog. ik zou graag een complete prijs daar van willen weten?? Het zou wel handig zijn om aan gegeven in welke plaats je woont. Wellicht is er dan iemand in de buurt die jou dan wil helpen. 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Tonskidutch Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 20 uren geleden, rex12 zei: ik zou graag een complete prijs daar van willen weten?? als je dat als dienstverlening tegen betaling ziet, moet je bij het vraag en aanbod subforum zijn. als je ook garanties en NEN conforme installatie wilt zul je de professionals opdracht moeten geven ( telefoonboek ) als je enkel hulp wilt van een mede satelliet gebruiker op dit forum, moet je vragen voorzien van de juiste gegevens zoals @Noordzee schreef zoals ook je budget. als je een advies wilt moet je dat natuurlijk duidelijk maken er is een commercieel aspect aan je vraag en een advies aspect, waarvan het laatste op dit forum niks kost. 1 Magic Smile Rosie Vela
cookie monster Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 6 uren geleden, patje7of9 zei: 9 oost? Het merendeel is gecodeerd Klopt , maar ge weet nooit , sommige kijken graag andere FTA zenders 🙂 Ikzelf kijk zowel FTA zenders en programma's in de originele versie of Engelstalig !! 7 uren geleden, Sprietje zei: Het kan net zo goed 13e, 19,2e en 28,2e zijn. Enkel rex12 kan hierover ons het juiste antwoord geven 😉 4 uren geleden, edbe zei: is de meest voorhand liggende keuze In de Benelux zondermeer 🙂 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 24 minuten geleden, cookie monster zei: Enkel rex12 kan hierover ons het juiste antwoord geven 😉 Juist, en daarom moet je er niet over speculeren. Gewoon rustig afwachten totdat topicstarter op deze vraag antwoord geeft. 1
cookie monster Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 3 uren geleden, Sprietje zei: speculeren Een aantal mogelijkheden geven ivm een 80cm kan geen kwaad 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 13 november 2021 Geplaatst: 13 november 2021 Waarbij ik ervan uit ga dat TS niet aan het zieken is en serieus iets anders wil, ook al had hij in een weekend al lang kunnen reageren m.i.. Maar voorlopig zie ik het positief en is speculeren wat hij precies wil zinloos zolang hij niet gereageerd heefd. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
edbe Geplaatst: 14 november 2021 Geplaatst: 14 november 2021 misschien is het hem zelf al gelukt. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Sprietje Geplaatst: 15 november 2021 Geplaatst: 15 november 2021 Tja, ik denk dat de vraag al helemaal fout is op dit forum. Er zullen tientallen, zelfs honderden leden op dit forum zijn die dat kunnen maar of ze dat ook willen is een ander verhaal. Om te beginnen zullen de mensen die dat willen doen willen weten waar de schotel afgesteld moet worden. Geen van de leden zal honderden kilometers willen rijden om dit te doen. Er moet dus op zijn minst aangegeven worden in welke plaats de schotel afgesteld moet worden. Bovendien reageert topicstarter al dagen niet op zijn vraag terwijl er al vele reacties zijn gegeven.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 november 2021 Moderator Geplaatst: 15 november 2021 Geef het even tijd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen