Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Je kan ook zeggen, dat die lomperiken, die illegaal vuurwerk dagenlang afsteken, en straatmeubilair of woningen slopen, zelf zorgen voor een totaal verbod.

Daar hebben ze geen drammers voor nodig.

Het is wel de zoveelste Nederlandse traditie die afgeschaft wordt, het wordt er niet gezelliger door.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ceesv zei:

Je kan ook zeggen, dat die lomperiken, die illegaal vuurwerk dagenlang afsteken, en straatmeubilair of woningen slopen, zelf zorgen voor een totaal verbod.

Illegaal vuurwerk is niet voor niets illegaal. Het heeft geen bal te maken met legaal consumentenvuurwerk.

Ook een totaal verbod zal dit probleem niet gaan oplossen.

Zolang het vuurwerk verbod niet effectief gehandhaafd kan worden zal de overlast voortduren.

En strenger straffen werkt ook niet want dan krijg je het gejank en gesnotter dat de rest van hun leven verkloot is door een misstap in hun jeugd.

Ik denk dan altijd maar er zijn miljoenen mensen die deze misstap niet gemaakt hebben dus je leeft er maar mee.

In bordersecurity Australie zie je ook regelmatig van die gasten die een strafblad verzwijgen. 

De beambten confronteren hun ermee, laatst was er een van wel 40 jaar geleden een bankoverval en hup visum ingetrokken en op eerste de beste vliegtuig terug.

Zolang we het hier nog steeds nodig vinden om criminelen tweede, derde en vierde kansen te moeten blijven geven blijft de criminele overlast voortduren.

• Bedankt 2
Geplaatst:

Waarschijnlijk kunnen ze as. zondag heel wat van die lomperiken in Amsterdam oppakken als ze onder het mom van een demonstratie de boel weer gaan slopen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

• Moderator
Geplaatst:

De ordebewakers staken a.s. zondag, de ME houdt het voor gezien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Krijgen we ook de situatie dat ajax supporters as. zondag hun stad gaan bewaken.

Als Halsema verstandig is dan gaat ze het vuurwerk afsteken van as. zondag verbieden ivm. de veiligheid niet kunnen garanderen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Niks oppakken.

De ME staakt en dus uitgelezen kans om alles daar te laten slopen.

Ze roepen toch altijd dat juist door de ME de boel escaleert? Kan straks ook niet meer.

Tuig blijft tuig. Rellen doen ze toch wel want een ding is zeker ze komen daar niet om als een braaf schaap te demonstreren.

Geplaatst:
4 minuten geleden, minplus zei:

Hebben we niet een leger wat al tijden weinig te doen heeft?🙃

Eer dat door de kamer is, zijn er al weer 2 kabinetten gevallen.

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• Moderator
Geplaatst:

Och wellicht komen er wat mariniers opdagen. Zou niet de eerste keer zijn 😁

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Carbidschieten is, indien georganiseerd, redelijk ongevaarlijk.

Maar men vergeet dat het een drama is voor de weide-dieren

als viervoeters (in de ruimste zin van het woord) maar ook alle

(water)vogels. Daar wordt volstrekt niet bij stilgestaan.

Oké, zij komen niet op de eerste hulp, sterker nog, zij krijgen

helemaal geen hulp.

aangepast door Con
  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen