minplus Geplaatst: 13 november Geplaatst: 13 november 🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
RaCafan Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Ik hoor die Sloveen niet meer door het 648 signaal.. Komt toch niet door het stoppen van Murski-val op MG of toch? Zond/zend met 25kw uit is het niet?
astro iris Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden (aangepast) 8 minuten geleden, RaCafan zei: Ik hoor die Sloveen niet meer door het 648 signaal.. Komt toch niet door het stoppen van Murski-val op MG of toch? Zond/zend met 25kw uit is het niet? Ik lees net op fmscan.org dat de Sloveen het vermogen gezakt is naar 10KW. 17 uren geleden aangepast door astro iris
Eduard07 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 9 uren geleden, astro iris zei: Ik lees net op fmscan.org dat de Sloveen het vermogen gezakt is naar 10KW. Goede zaak! Nu is het nog wachten op het inwilligen door OfCom van de langgekoesterde wens van Caroline het AM vermogen verder te verhogen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 11 uren geleden, RaCafan zei: Ik hoor die Sloveen niet meer door het 648 signaal. Eigenlijk jammer. Want zulke storingen horen nou eenmaal bij een onvervalste AM ontvangst. Juist dat, maakt het geluid onmiskenbaar authentiek. 😂😂😂🤗😇 AM: mono - ruis - doffe klank - gekraak - gefluit - zenders er doorheen horen - fading, daardoor heftige vervormingen. Ben ik wat vergeten? Misschien komt er een App die dit soort bijgeluiden weer nabootst. Met de hulp van AI. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Eigenlijk jammer. Want zulke storingen horen nou eenmaal bij een onvervalste AM ontvangst. Juist dat, maakt het geluid onmiskenbaar authentiek. 😂😂😂🤗😇 AM: mono - ruis - doffe klank - gekraak - gefluit - zenders er doorheen horen - fading, daardoor heftige vervormingen. Ben ik wat vergeten? Ja. Het is maar net waar je woont.🧐 De Slowenen gaan dit alles nu beleven nu die 648 met 60% minder vermogen uitzendt. Wellicht gaan nu zij wat meer Caroline 648 signaal "ondervinden". 😎 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Noordzee Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 14 uren geleden, RaCafan zei: Ik hoor die Sloveen niet meer door het 648 signaal.. Komt toch niet door het stoppen van Murski-val op MG of toch? Zond/zend met 25kw uit is het niet? Afgelopen dinsdag hoorde in de zender in de buurt van Groningen (rond 8.00) nog door het geluid van Caroline heen. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen