Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 20 uren geleden, Tonskidutch zei: Ja en dan ook nog buiten staan met mijn receiver zeker ? Het wordt 2 graden vannacht. Goed voor de weestand!🥶 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (goed voor de weerstand) net als die 7 studenten van de Hotelvakschool in Maastricht zeker... Neen ik heb de receiver gisteren achter de glazen pui ( 6 x 2 meter) gezet en vannacht toen ik toch wakker werd om 3 uur even geprobeerd. Niks. De staaf antenne is dan om 90 graden draaibaar bij dit type receiver. Ook niks. Maar daar ze ook via internet radio te ontvangen zijn (moet je wel een hoop cookies vreten) laat ik het erbij. Kei's Song David Benoit
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 32 minuten geleden, Tonskidutch zei: Neen ik heb de receiver gisteren achter de glazen pui ( 6 x 2 meter) gezet en vannacht toen ik toch wakker werd om 3 uur even geprobeerd. Niks. De staaf antenne is dan om 90 graden draaibaar bij dit type receiver. Ook niks. Valt ie nog binnen de retourtermijn? 😬 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Ik schreef al in ander topic dat het een second hand van 40€ is. 1 uur geleden aangepast door Tonskidutch afbeelding receiver Kei's Song David Benoit
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 44 minuten geleden, Eduard07 zei: Valt ie nog binnen de retourtermijn? 😬 Of die radio nou wel of geen Caroline kan ontvangen in Maastricht zou voor mij geen criterium zijn om dat ding terug te sturen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Eduard07 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 7 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Of die radio nou wel of geen Caroline kan ontvangen in Maastricht zou voor mij geen criterium zijn om dat ding terug te sturen. Vandaar die (relativerende) emoticon.☺️ Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Noordzee Geplaatst: 33 minuten geleden Geplaatst: 33 minuten geleden (aangepast) Op 5-2-2025 om 14:01, Drs. IJzerbout zei: Kijk eens, daar blijf je voor thuis! Luister dan eens morgen tussen 9.00 en 11.00 naar Carnaby Street. Ben benieuwd of je het leuk vindt. 33 minuten geleden aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Tonskidutch Geplaatst: 32 minuten geleden Geplaatst: 32 minuten geleden en passé @Eduard07 + @Drs. IJzerbout die receiver voldoet verder prima aan mijn pC voor muziek weergave dus retour gaat ie niet al kon dat toch bij tweede hands. Ik zal nog eens kijken of ik binnenkort een ECHTE AM buiten antenne kan krijgen. Mijn beste kameraad zijn vader heeft een huis en berging vol met vintage apparaten en antennes. Die zaken gaan nu weg omdat die vader verhuisd naar een aanleunwoning. Kei's Song David Benoit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen