Eduard07 Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni 2 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Een piraat die buiten zijn boekje gaat? 😇 In Europa werd altijd al gesjoemeld met vermogens etc. en afspraken geschonden, allerlei conventies ten spijt. Caroline was alleen extra uitzondering omdat het een schip was. Albanië 1395 was een ramp van Europese omvang. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Dat is niet waar, er waren regelmatig conferenties van alle landen om hier wat tegen te doen. De autoriteiten troffen zich regelmatig in Washington, Genève en Kopenhagen (Kopenhagenplan) om tot een goede frequentie verdeling te komen. Hier: wordt het zeer goed uitgelegd: https://www.techniekvantoen.nl/over-golflengte-indelingen/ Maar om Caroline en de andere piraten nu maar een vrijbrief te geven omdat de legalen zich er niet aan hielden gaat mij te ver. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 27 juni Moderator Geplaatst: 27 juni Vanuit Nederhorst werden alle Nederlandse zenders dagelijks door de PTT/RCD gemonitord op de machtigingsvoorwaarden, daar was sjoemelen niet mogelijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni 43 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Dat is niet waar, er waren regelmatig conferenties van alle landen om hier wat tegen te doen. De autoriteiten troffen zich regelmatig in Washington, Genève en Kopenhagen (Kopenhagenplan) om tot een goede frequentie verdeling te komen. Hier: wordt het zeer goed uitgelegd: https://www.techniekvantoen.nl/over-golflengte-indelingen/ Maar om Caroline en de andere piraten nu maar een vrijbrief te geven omdat de legalen zich er niet aan hielden gaat mij te ver. Maar hielden alle landen zich er op den duur ook aan? Nee. Vermogens werden opgeschroefd en achteraf werd bij zo'n conventie om legitimatie gevraagd. Daar is genoeg over te vinden. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Misschien deden de landen achter het IJzeren Gordijn dat om hun propaganda op te fokken. Maar in de regel hielden de meeste landen zich aan de afspraken. De EBU en dergelijke instanties deden ook regelmatig metingen van veldsterkten over lang tijdsbestek: zomer, winter, dag, nacht. Oost Europese landen lapten de afspraken en voorschriften waarschijnlijk aan hun laars, met name kl*te Rusland en hun consorten. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni Op 25-6-2024 om 14:45, ceesv zei: Zou eigenlijk moeten werken wanneer het bestandsformaat overeen komt. Toegestane bestandstypes: : zip, txt, doc, pdf, png, bmp, jpeg, jpg, rar, docx, xls, xlsx, 7z, rtf, mp4, mp3 Op de camping lukte het dus niet met een .jpeg formaat vanaf mijn iPhone. Ik ben nu weer thuis en probeer deze foto vanaf mijn Mac als test: De kamer (vlakbij de hoofdstudio) waar de LP's en singles nog steeds opgeslagen zijn. (worden niet meer gebruikt in de uitzendingen.) Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni Dit werd ooit vernield tijdens een illegale inval van de Nederlandse opsporingsbeamten. (Het schip lag toen buiten de territoriale wateren.) Deze foto is wat bewogen, maar ik lees hier regelmatig wat over Optimod: Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni De machinekamer. De kombuis : De huiskamer: Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni DJ Johnny Lewis was live aan het uitzenden. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni Een soort van richtlijn (o.a.uit welk decennium het gedraaide nummer moet zijn): Nog eentje uit de studio: Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni Zo ziet het dek er nu uit: En het middendek: Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni OK, nog een paar laatsten van het schip zelf: Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
kees321 Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni (aangepast) 8 minuten geleden, Noordzee zei: Een soort van richtlijn Ja, dat herinner ik me ook nog, is dat van toen of wordt het nog gebruikt ? De zender(kamer) wordt hier behandeld, erg interessant (nmi) http://rossrevenge.co.uk/tx/txroom.htm 29 juni aangepast door kees321
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Noordzee Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni 2 minuten geleden, kees321 zei: Ja, dat herinner ik me ook nog, is dat van toen of wordt het nog gebruikt ? De zender(kamer) wordt hier behandeld, erg interessant (nmi) < even zoeken > Nee, dat was van vorige week zaterdag. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen