Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iemand, die nog een restant kathrein lcd 111 a+ koaxialkabel of Koka 9 eca heeft liggen en dat wil verkopen, maximaal 20 á 25 meter.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

Dankje voor je reactie, het lijkt me wel wat, maar Steenwijkerwold? Ik woon regio Rotterdam, kan het opgestuurd worden? wat gaat het kosten inclusief verzend kosten?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

Heb in originele doos van Belden H125 zwart nog  24 meter zitten. Per meter vragen ze meestal € 1,25, maar per 100 meter ca. €  80,00.  Inclusief verzendkosten TPG-post wil ik het wel opsturen voor € 18,50, dat lijkt me heel redelijk. Heb ook nog een stuk idem van ruim 18 m. en een krappe 20 meter Digitaal S 125 Plus wit met aangezette s connectors ( krimptang)

Geplaatst:

dank voor je reactie, kun je nog wat meer vertellen over de Digitaal+ kabel, (diameter). Als ik daar niet voor kies, ga ik akkoord met je eerdere voorstel van €18,50 inclusief verzendkosten van de Belden kabel.

Geplaatst: (aangepast)

Oke, alvast bedankt voor je moeite!

aangepast door waterpas
foutje

Geplaatst:

Hier wat meer over de S-125, het is een stuk van 20 meter denk ik ( heb wat ruime meters gemeten eerder). Er zijn 2 f- (geen s) connectors aangezet met krimptang. N.a.w. is deze kabel een jaar of 8 geleden door Canaal Digitaal geleverd bij een schotelset, maar nooit gebruikt en bij mij op de zolder blijven liggen. Zie verder de foto’s.

s-125 rol.jpg

s-125 zoom.jpg

s-125.png

Geplaatst:

Zullen we verder gaan via pm?

• Moderator
Geplaatst:

Zet je muis op de avatar van het lid en scrol naar onderen naar "bericht versturen"

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen