Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Sprietje heeft het zo netjes opgeschreven allemaal. De race wordt zondag ook uitgezonden op RTL-Duitsland. 17:15 - 18:30 uur voorbeschouwing 18:30 - 20:15 uur race "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Ik vergis me blijkbaar; als ik zo rondzap krijg ik de indruk dat de race idd pas om 18.30 begint. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Crazy Sat Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Lijst met zenders die live uitzenden. Live in FTA op Turkmenistan Sport op 52°E. https://liveonsat.com/x-formula1.php feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Sprietje Geplaatst: 5 december 2021 Auteur Geplaatst: 5 december 2021 (aangepast) Twee F2-coureurs naar het ziekenhuis na verschrikkelijke crash die vanmiddag gereden werd. Beide zijn bij bewustzijn en ze lijken buiten levensgevaar maar er zijn wel zorgen over de benen van Fittipaldi. Enzo Fittipaldi knalde bij de start op Theo Pourchaire die niet weg kwam. 5 december 2021 aangepast door Sprietje
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Zag het bij de F2 l meteen fout gaan na de start. Ik had trouwens bij de streams bij Turkmenistan gekeken en zag toen dat de race pas om 18.30 begint. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Zo mensen. Ik ga dadelijk de bar in. Want dit spectaculaire gebeuren wil ik gaan zien. Zo, ik moest vanavond bij mijn collega's over mijn schaduw stappen en de weddenschap staat. Wint Hamilton, dan betaal ik de bar-rekening, wint Verstappen dan betaal ik niets. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Dat had ik dus andersom gedaan. Meer compensatie dus altijd leuk. Nu ben je dubbel de Jan met de korte naam als Hamilton wint. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Verstappen heeft geluk. Kan z'n banden vervangen zonder tijdverlies. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 Sessie gestopt, Max mag nu banden wisselen zonder pitstop, Mercedes heeft verkeerd gegokt en de leiding afgestaan aan Max. Hamilton mekkert, jammert dat de sessie stop onnodig is. Mick Schumacher krijgt zeker een kerstkaart van RedBull dit jaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Op dit circuit gaat de zaak nog wel een paar keer gestopt worden, vrees ik. Maar voorlopig super voor Max.😎 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 Weer safety car na de herstart, sessie weer gestopt. Het leek erop dat Verstappen en Hamilton elkaar bij de start van de baan wilden rijden. Jammer dat de wedstrijd niet voortgezet kon worden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Mooi chaotisch! Ben bang dat Verstappen een straf krijgt. Voor verhinderen bij de start. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Wat ik al zei. En speelde Bottas vies of was er iets anders mis waar het Perez betreft? Een onzinnig circuit. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Tja, Verstappen zette er weer het bekende breekijzer tussen. En heeft een voordeel geschapen. Hammie was hier sneller. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Volkomen bizar wat er nu bezig is, dit slaat helemaal nergens op. Heeft weinig met racen te maken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen