Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Saoedi-Arabië


Sprietje

Aanbevolen berichten


Quote

Maar zoals Tonskidutch al schreef...het wordt volgend weekend weer erg spannend.

Natuurlijk gun ik Verstappen de overwinning. Hij heeft er hard voor gevochten. Neemt niet weg, mijn terughouding wat betreft zijn agressieve rijstijl.

 

Zo is dat , volledig mee eens. Met een dergelijke agressieve rijstijl en een uitgesproken arrogantie maak je geen vrienden in de race wereld. Hamilton is een persoonlijkheid en krijgt van alle racers het nodige respect. Is iets dat Verstappen , alhoewel hij een steengoede racer is , nooit zal verdienen.Respect is iets dat je verdient en dat geldt in alles , hoog tijd dat hij dit inziet.

Ik hoop echt dat hij niet eindigt zoals Senna , wat dat wil niemand.
Max vecht ervoor maar niets rechtvaardigt zijn roekeloos , egoïstisch rijgedrag. Lewis mag zijn wereldtitel verdedigen , toch...

Schrijf maar Lewis op voor zondag.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, zeeteefje zei:

 Hamilton die tijdens de virtuele safetycar gewoon de achterstand op Max dicht rijdt hetgeen uiteraard niet is toegestaan. Terugzakken en snel weer naar Max te rijden om zijn banden op te warmen mag ook al niet, daarbij overschrijdt hij per definitie de geldende maximum snelheid tijdens de VSC want Max houdt die snelheid aan.

 

De FIA heeft veel uit te leggen, ik neem aan dat RedBull om die uitleg zal vragen.

Dat lag niet aan Hamilton maar aan meneer Raikonen die al in de pensioenfase aan het rijden was met de fles..... al in zijn gedachte.

 

De FIA legt niets uit dat is juist het vreemde en de uitleg achter beslissingen blijft geheim kijk maar naar die benzine corrupte Ferrari toevoer.

Die betaald bepaald de FIA bepaald.......denk dat Mercedes betaald......

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Met een dergelijke agressieve rijstijl en een uitgesproken arrogantie maak je geen vrienden in de race wereld. Hamilton is een persoonlijkheid en krijgt van alle racers het nodige respect. Is iets dat Verstappen , alhoewel hij een steengoede racer is , nooit zal verdienen.Respect is iets dat je verdient en dat geldt in alles , hoog tijd dat hij dit inziet.

Ik hoop echt dat hij niet eindigt zoals Senna , wat dat wil niemand.
Max vecht ervoor maar niets rechtvaardigt zijn roekeloos , egoïstisch rijgedrag. Lewis mag zijn wereldtitel verdedigen , toch...

Schrijf maar Lewis op voor zondag.

Hier ben ik het niet mee eens. Wanneer je zelf hebt ook een racelicentie zou hebben oordeel je toch anders, Max rijd pittig maar om nu over agressief te spreken nee, hij rijd op het randje maar dat doet Hamilton net zo goed (Silverstone). Respect had ik voor Hamilton toen hij nog niet iedere week het publiek uitgebreid ophemelde maar fair de race analyseerde tijdens de pits interview. Zeker is het respect bij mij verloren gegaan door zijn geamauw over de board radio zoals gisteren weer over het banden regelement wat in het voordeel van Max was. Dat gezeik is begonnen toen hij onder druk kwam te staan en dat had hij al door toen hij minachtend sprak met de woorden "dat mannetje". Hamilton heeft altijd het beste materiaal nu ook en heeft nog geen jaar echt onder druk moeten presteren, nu wel en dat doet hij goed maar zijn gedrag is er echt op achteruit gegaan zeker gezien zijn gedrag nadat hij in Silverstone Max letterlijk de banden in had gereden waarvoor ook een (veel te zwakke) straf is uitgedeeld.

Het gedrag van Lewis is af en toe misselijkmakend en ik gun het hem deze keer echt niet maar hoop zoals ik al eerder schreef dat het fair wordt uitgevochten zondag op de baan zonder tussenkomst van de wedstrijdleiding of de FIA.

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het grootste probleem is het meten met 2 maten door de stewards.

Jammer, dat maakt de sport kapot.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Het grootste probleem is het meten met 2 maten door de stewards.

Jammer, dat maakt de sport kapot.

 

Ja , klopt wel.

Maar is dit niet in iedere sport zo , neem even de scheidsrechtelijke beslissingen in bvb. het voetbal , dan hebben ze nog die klote VAR in het leven geroepen die soms gepast maar ook veel te veel ongepast tussenkomt.

Geef mij dan maar het sportieve gevecht in het veldrijden tussen VDP en WVA , een uurtje heerlijke TV met gevecht man tegen man , en die mannen hebben echt héél veel respect voor elkaar hoor.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja racing point had punt aftrek gekregen toen zij een roze mercedes hadden. Die brake ducts hadden ze van Mercedes gekopiëerd en dat mag niet. Kostte ze destijds 15 wk punten en $400.000. Voor acties van coureurs kan ik mij zo niets voor de geest halen en ook niets terug vinden.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schumacher werdt uit de uitslag van het volledige seizoen geschrapt nadat hij Villeneuve van de baan had gekegeld..... Dus dat kan altijd gebeuren bij onsportief gedrag... (Is LH uiteraard immuun voor, bij een afkegel actie richting MV zal MV wel de schuld krijgen.....)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Big fellow zei:

Schumacher werdt uit de uitslag van het volledige seizoen geschrapt nadat hij Villeneuve van de baan had gekegeld..... Dus dat kan altijd gebeuren bij onsportief gedrag... (Is LH uiteraard immuun voor, bij een afkegel actie richting MV zal MV wel de schuld krijgen.....)

Verstappen is wereldtop in F1 maar  heel vaak arrogant en dat maakt je zeker niet geliefd. Hij oogst wat hij zaait...jammer voor hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er zit een groot verschil tussen arrogantie en zelfverzekerdheid/nuchterheid.

 

Max is er niet voor de politiek, maar voor het racen. Hij heeft gewoon pech dat hij de beste is, maar nog niet als zodanig erkend kan worden. Als iemand gewoon wil winnen maakt hem dat niet arrogant of agressief, maar in mijn ogen gedreven en vol passie voor het racen.

 

Als je een beetje hollander bent, dan ben je ‘voor’ Max!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Michel zei:

Als je een beetje hollander bent, dan ben je ‘voor’ Max!

Daar zeg je wat, er is voor Max veel werk aan de winkel om ook buiten Nederland geliefd te zijn.  De rest van de wereld kijkt daar anders tegenaan dan Holland.  Daarom is bij velen buiten Nederland Hamilton populairder.  Had Max na de laatste race, op het podium een poging gedaan om te zeggen proficiat, dan was dat de eerste stap geweest, maar nee hij stond te mokken...jammer.... een gemiste kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, astro iris said:

Daar zeg je wat, er is voor Max veel werk aan de winkel om ook buiten Nederland geliefd te zijn.  De rest van de wereld kijkt daar anders tegenaan dan Holland.  Daarom is bij velen buiten Nederland Hamilton populairder.  Had Max na de laatste race, op het podium een poging gedaan om te zeggen proficiat, dan was dat de eerste stap geweest, maar nee hij stond te mokken...jammer.... een gemiste kans.

Heb je hier bronnen voor of zuig je dit uit je duim?

 

B.V. in Brasilie is Max een raceicon na de regenrace een paar jaar geleden en zn vriendin natuurlijk :D

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...