Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Zo, ik moest vanavond bij mijn collega's over mijn schaduw stappen en de weddenschap staat. Wint Hamilton, dan betaal ik de bar-rekening, wint Verstappen dan betaal ik niets. We hebben nog een verliezer!😎 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Jammer dit alles, incl de 3e plaats. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Ja, helaas. Dit gaat in de duiten. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 Alles wordt nu beslist in de laatste race, reken maar dat het hele truken boek open gaat. Alhoewel deze race nog wel een staartje gaat krijgen, er zullen nog wel wat protesten over en weer komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Nooit meer op dit circuit wat mij betreft. Maar goed dat gaat nog een keer of 20 gebeuren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 5 december 2021 Auteur Geplaatst: 5 december 2021 Het is afwachten welke straf Hamilton krijgt omdat hij achter op Verstappen reed en dat terwijl helemaal rechts op de baan reed.
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Wedden dat hij geen straf krijgt en Max mogelijk wel? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator wiz Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 wat een rare race. Max remt af om zijn plek terug te geven, en dan krijgt hij alsnog nadat hij nogmaals hamilton voorbij laat 5 sec straf. Hamilton rijdt gewoon achterop in plaats van er voorbij te hoeken en dat kan en mag allemaal. en dan die boordradio van Hamilton over die eerste rode vlag getuigd ook niet echt van sport mentaliteit. Na ja, we gaan het wel zien wat uit eindelijk de eindstand zal worden. Maar spannend is het wel zo 🙂 VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Boerenjong Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Geweldige avond . Viva Lewis Hamilton. Wat een held! 20 minuten geleden, minplus zei: Wedden dat hij geen straf krijgt en Max mogelijk wel? Gelukkig wel straf voor Max the loser
Moderator wiz Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 tja, als je zo moet winnen... VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Sprietje Geplaatst: 5 december 2021 Auteur Geplaatst: 5 december 2021 7 minuten geleden, Boerenjong zei: Geweldige avond . Viva Lewis Hamilton. Wat een held! Gelukkig wel straf voor Max the loser Max Verstappen is wel driver of the day, niet Lewis Hamilton.
Moderator wiz Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 ja daar heb je echt wat aan :-). Zoals Olav zou zeggen, je kan er nog geen brood van kopen. Maar of het nou zo'n goed idee is om op dit circuit f2 en f1 races te houden dat vraag ik me echt af. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Boerenjong Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 15 minuten geleden, wiz zei: tja, als je zo moet winnen... Jaloers? De beste heeft gewonnen 12 minuten geleden, Sprietje zei: Max Verstappen is wel driver of the day, niet Lewis Hamilton. Dat zegt niks
Moderator wiz Geplaatst: 5 december 2021 Moderator Geplaatst: 5 december 2021 3 minuten geleden, Boerenjong zei: Jaloers? De beste heeft gewonnen Nee ik ben niet jaloers. Ik vind dat als je eerlijk wint en niet geholpen wordt en elke keer wegkomt met discutabele acties dat je in mijn ogen geen winnaar bent. Maar goed eerlijkheid in de formule 1 bestaat dus gewoon niet. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen