pirrewit Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Is met het verwijderen van de harde schijf mijn oude laptop klaar voor de schroot.? Of blijven er nog ergens chips over met data? Kan iemand nog iets doen met een nieuwe harde schijf te monteren? Moet ik voor 100 % veiligheid de hamer hanteren op de hele laptop?🤣 Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 4 minuten geleden, pirrewit zei: Moet ik voor 100 % veiligheid de hamer hanteren op de hele laptop? Dat kan, maar je kan beter even de HDD eruit halen en die bewerken met de hamer. De rest van de laptop wordt gerecycleerd als je hem ook aan het juiste recyclage bedrijf afgeeft of naar de Kringloop brengt. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld Â
theparasol Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Zou ik persoonlijk niet doen. Security erase op de hdd doen en laptop naar de kringloop of op de weggeef hoek. Kijk voor 1 laptop kan dat prima maar moet je er 100 doen dan zou ik met de kolomboormachine de harddisk behandelen.
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2021 Geplaatst: 6 december 2021 Niet iedereen heeft een kolomboormachine, het deksel eraf schroeven en een paar goeie deuken erin slaan met de hamer dat lukt altijd. sommigen doen ook leuke dingen ermee  Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen