Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Abu Dhabi, Yas Marina Circuit


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Moderator
47 minuten geleden, ceesv zei:

Ik krijg het idee, dat Mercedes een tactische fout gemaakt heeft door geen banden te wisselen gedurende de virtuele safety car.

 

Achteraf is natuurlijk gemakkelijk praten, maar Hamilton heeft in de laatste ronde met zijn oude banden geen kans meer gehad om weerstand te bieden.

De safety car heeft niet voor het eerst de wedstrijd op het laatst open gegooid.

 

Het is Max van harte gegund, hij heeft verdiend gewonnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Het is Max van harte gegund, hij heeft verdiend gewonnen."

 

Max heeft een slechte start gekend en de hele race hopeloos achter Lewis geraced. Logisch zou Lewis het gewonnen hebben. Tot die safety car en vooral de zeer persoonlijke en rare beslissing van Michaël Mazy om versneld terug de race los te laten gaan. Het is dus dikke pech voor Lewis geweest... Maar, hoe dan ook, wat is ervan onthoudt is dat de F1 tot de laatste minuut een circus (in het slechte zin van het woord) is gebleven... en dat Schumi zijn record nog niet gebroken werd (het enige positief voor mij). Ben ook onder de indruk van Lewis zijn fair play na de race... anders dan de reacties van Toto.

 

Maar allez, jullie moeten toegeven dat F1 geen sport van de 21ste eeuw is : het draait maar om geld en benzine.... Eigenlijk is het geen sport tout court. Gewoon een spektakel, zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
15 minuten geleden, ketupa zei:

...Ben ook onder de indruk van Lewis zijn fair play na de race... anders dan de reacties van Toto.

Mee eens. 

 

4 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Mercedes wil met de stewards spreken en tekenen protest aan. 

Dat is cry baby Toto. Die kan beter met de lotto meespelen, dan maakt ie meer kans ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, John van Dreumel zei:

Hoe graag ik ook zou willen dat Max zou winnen houd ik mij altijd voor ogen dat ‘overwinningen pas op de eindstreep uitgereikt worden’. 


Nou, en wat zei ik vanmorgen? Ik zat er mogelijk slechts een paarhonderd meter naast. 🤣😉🤭

  • Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat aan Max voor zijn overwinning, maar ook proficiat aan Lewis, die zich heel sportief gedroeg in zijn nederlaag. Zou Max ook zo sportief geweest zijn? Maar één feit staat vast, geheel deze F1 is een geldrace geworden, met veel belangen.  Moest F1 verdwijnen op Ziggo Select, dan geef ik er zeker mijn geld niet meer aan uit om van operator te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De race is nog niet gelopen, het is en blijft Formule 1!

Mercedes tekent protest aan tegen wereldtitel Max Verstappen

Een staflid van Red Bull Racing dient zich om 16.45 uur en 17.15 uur te melden bij de stewards.

 

Mercedes meent dat Max gedurende de safety car periode 2 keer naast de leider gereden heeft.

De wedstrijd leiding zou het reglement rond de safety car niet correct hebben aangehouden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

tja, en wat maakt het uiteindelijk uit. Net als Lewis meldde "dangerous driving" toen ie Perez niet heel vlot voorbij kon. Max is Lewis achter de safety car niet voorbij gegaan. Maar het is wel triest om te zien dat der Toto er zo in zit.

 

Hoe dan ook, het was een seizoen om niet te vergeten, en eindelijk was het weer een keer spannend.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze verstandig zijn dan zeggen ze dat Mercedes voordeel heeft gehad met het even binnendoor te steken en dat ze dit weg laten vallen tegen dat Max naast Hamilton is gaan rijden.

Trouwens ik snap niet wat daar aan voordeel aan zit, toen de safetycar de race weer opende reed Max gewoon weer achter Hamilton.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...