Mimisiku Geplaatst: 9 december 2021 Geplaatst: 9 december 2021 Eindelijk! Na jaren van afwezigheid is dan de Canal Digitaal App ook beschikbaar op Apple TV. Zojuist geïnstalleerd en werkt op het eerste gezicht naar behoren.. Zo komt op een normale manier terugkijken weer terug… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
uncle Geplaatst: 10 december 2021 Geplaatst: 10 december 2021 Meteen geprobeerd. Prima beeld. Nu KPN nog. Maak het onmogelijke mogelijk
mereltje Geplaatst: 10 december 2021 Geplaatst: 10 december 2021 44 minuten geleden, uncle zei: Meteen geprobeerd. Prima beeld. Nu KPN nog. https://apps.apple.com/nl/app/kpn-interactieve-tv/id453092149?l=en Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 11 december 2021 Geplaatst: 11 december 2021 nu nog op het tweede gezicht @mereltje I Am Gone Love You JESTOFUNK
mereltje Geplaatst: 11 december 2021 Geplaatst: 11 december 2021 1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Old Satterhand Geplaatst: 11 december 2021 Geplaatst: 11 december 2021 Op 9-12-2021 om 18:31, Mimisiku zei: ...Zojuist geïnstalleerd en werkt op het eerste gezicht naar behoren... 21 uren geleden, uncle zei: ...Meteen geprobeerd. Prima beeld... Wat maar weer bewijst dat CD kennelijk de juiste beslissing heeft genomen om de framerate terug te brengen van 50 naar 25. Flinke bitrate reductie en de mensen thuis zien het toch niet (ik wel 🤢). Veel plezier met kijken. (Beter geen sport)
uncle Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 Het framerate probleem heb je ook bij de KPN app in m'n Samsung TV. Dus buiten de sport wel een prima beeld. Maak het onmogelijke mogelijk
rolf D Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 Ben er erg blij mee ,alleen gek dat je niks van CanalDigitaal daar over hoort ,wel steeds andere nikszeggende mails
pilux Geplaatst: 20 december 2021 Geplaatst: 20 december 2021 Hebben jullie ook alleen stereo geluid van Canal Digitaal op Apple TV?
mereltje Geplaatst: 20 december 2021 Geplaatst: 20 december 2021 28 minuten geleden, pilux zei: Hebben jullie ook alleen stereo geluid van Canal Digitaal op Apple TV? Ik geloof niet dat canaal digitaal iets anders uitzend als mono of stereo Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
pilux Geplaatst: 21 december 2021 Geplaatst: 21 december 2021 Ik heb ook een AndroidTV (naast de Apple TV en een paar satelliet ontvangers) en daar heb je aanzienlijk beter geluid. Op AndroidTV zitten er nogal eens rare kleuren in het beeld en valt de kwaliteit van het beeld regelmatig tegen.
Max1978 Geplaatst: 25 december 2021 Geplaatst: 25 december 2021 Heb de app op een Appletv 4 geinstalleerd, als ik mijn credentials ingeef dan krijg ik melding dat het userid onjuist is.. maar dat is niet zo want op mijn iphone en ipad werkt het wel met dezelfde gegevens... help?
henkie73 Geplaatst: 25 december 2021 Geplaatst: 25 december 2021 (aangepast) ik heb die app al heel lang er op sta. daar is niks nieuws aan of mis ik nu iets? app zit nu op versie 7.1..... op apple tv gr. henk 25 december 2021 aangepast door henkie73 helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Max1978 Geplaatst: 30 december 2021 Geplaatst: 30 december 2021 Goedenavond, De app kan ik wel gewoon installeren maar bij het openen moet ik (logischerwijs) mijn credentials ingeven. Ik geef dan mijn mailadres + wachtwoord in wat ik ook op de app gebruik die ik op mijn ipad en iphone heb staan en krijg dan de melding invalid UserId. Ik heb 3 apparaten aan de app gekoppeld en volgens mij is de max 5.. ik heb echt geen idee wat het kan zijn? Reset al gedaan, opnieuw install van de AppleTV, app opnieuw geinstalleerd... allemaal zelfde melding... help? Groeten, Max
henkie73 Geplaatst: 4 januari 2022 Geplaatst: 4 januari 2022 dan zou ik toch maar even CD bellen helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen