Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Hallo sat liefhebbers, Ik moet een nieuwe settings lijst in mijn Dbox zetten ik doe het voor het eerst en het lukt me niet. Ik werk met DVB editor ik heb reciver en pc gelijk gezet op 38400, daarna editor geladen met de setting. Die komt netjes in beeld te staan klik dan op send settings, dan krijg ik een melding MEDIAMASTER DIND'T RESPOND ON THE SERIAL PORT. Wat doe ik niet goed. Mijn pc draait onder XP, omdat ik al veel heb gelezen dat er veel problemen zijn met XP is dat misschien het probleem. De overbrenging vind plaats d.m.v. nulmodemkabel. Of moet ik als ik onder XP draait via scsi werken om de overbrenging tot stand te laten komen. Wie geef me raad. Ik bedank iedereen die reageerd. Met vriendelijke groeten, Kabouter.
goto Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Neem aan dat je het over dvbedit hebt. In het proggie zelf moet je onder file en dan preferences de baudrate ook goed staan. Welke versie van dvb edit heb je,de oudere versies willen nog wel eens problemen geven. Heb hier versie 5.0 beta 8 en dat gaat prima onder XP. Weet je wel zeker dat je een goede nul-modem kabel hebt? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Hallo Misschien is 38400 is een beetje te pop voor jou com poort. Probeer het eerst maar eens op 9600. Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Hallo sat liefhebbers, Het is me gelukt om er een nieuwe lijst in te krijgen. Maar ik mist nog steeds een heleboel zenders eigenlijk alles. Wat ik kan ontvangen is BVN, Travel en Fashion tv. Maar geen Ned 1,2 en 3 RTL 4 en 5 ga zomaar door. Kan het zijn dat mijn schotel is verdraaid. Wat ik niet denk anders kan ik toch geen zender ontvangen. Is het mogelijk dat ik een satscan moet uitvoeren, maar waar zit ie in het menu van een Dbox met software van DVB. Iedereen die reageerd bedankt. Kabouter
Unetwork Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 Kabouter het is hier niet de bedoeling om TWEE maal de zelfde vraag te stellen in TWEE verschillende forums! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 Neem me niet kwalijk, ik ging er vanuit twee weten meer dan één. Groeten, Kabouter
Gast Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 Deze threat gaat dus verder in nokia sektie en hier dicht.
Aanbevolen berichten