ReOke Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 ReOke 16-12-21 Crazy Sat, Spijtig, uw doorgestuurde zip file is deze, die zoals ik schreef, sedert een 8 tal dagen gewijzigd is en die NIET MEER KAN VERTAALD worden naar het Nederlands. Ook aanpassen in dit Dreamst programma in de Setup bij Firmware naar dreamOS, noodzakelijk voor een Dreambox DM920 is niet meer mogelijk. Hier is nu Default ingevuld. Ik zoek zoals eerder gevraagd - in dien nog mogelijk - het vroegere Dreamset 2.4.13 ( 64 bit) waar dreamOS en als taal Nederlands WEL kunnen ingevuld worden. Waarvoor dank ! Mijn Nederlandtalige Dreamst werkte probleemloos... Mijn draaibare polyester schotel met 18 inch actuator en V Box II met electronische sturing bezoekt probleemloos 29 satellieten en levert bijna perfect beeld op de vele te ontvangen FTA kanalen. (ik heb en wil geen enkele Provider die satellietbeelden levert.) In de DM 920 is een Image OPEN PLI 6.2 aanwezig sedert aankoop met vodoeninggevende werking.
Crazy Sat Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 Quote ReOke 16-12-21 Crazy Sat, Spijtig, uw doorgestuurde zip file is deze, die zoals ik schreef, sedert een 8 tal dagen gewijzigd is en die NIET MEER KAN VERTAALD worden naar het Nederlands. Ook aanpassen in dit Dreamst programma in de Setup bij Firmware naar dreamOS, noodzakelijk voor een Dreambox DM920 is niet meer mogelijk. Hier is nu Default ingevuld. Ik zoek zoals eerder gevraagd - in dien nog mogelijk - het vroegere Dreamset 2.4.13 ( 64 bit) waar dreamOS en als taal Nederlands WEL kunnen ingevuld worden. Waarvoor dank ! Mijn Nederlandtalige Dreamst werkte probleemloos... Mijn draaibare polyester schotel met 18 inch actuator en V Box II met electronische sturing bezoekt probleemloos 29 satellieten en levert bijna perfect beeld op de vele te ontvangen FTA kanalen. (ik heb en wil geen enkele Provider die satellietbeelden levert.) In de DM 920 is een Image OPEN PLI 6.2 aanwezig sedert aankoop met vodoeninggevende werking. Zie bijgaande screenshot van die versie die ik doorstuurde. In het Nederlands en DreamOS is beschikbaar . feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
ReOke Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Geplaatst: 16 december 2021 Reoke 16-12-21 Crazy Sat, Hierbij Clipboard01.pdfprintscreen van het door u geplaatste DreamsSet programma. zoals u kan zien kan hierop NIKS veranderd worden. Dit was niet mijn vraag. Ik vroeg en vraag nog steeds - waarvoor dank en - indien mogelijk - een aan te passen Dreamset 2.4.13 (64 bit ) programma in .zip formaat, waarbij de Nederlands taal en in de Setup bij Firmware DreamOS kan ingevuld worden. Dit is een zeer eenvoudig en gemakkelijk programma !
Crazy Sat Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 Quote Hierbij Clipboard01.pdfprintscreen van het door u geplaatste DreamsSet programma. Bij het zip bestand dat ik doorstuurde kan je WEL veranderen. En nu stop ik ermee.... ! Bovendien is het zinloos van iedere keer een nieuwe topic aan te maken , hou je gewoon bij je eerste topic anders wordt het onoverzichtelijk. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Aanbevolen berichten