Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zit ik heerlijk naar Zi33o te kijken naar Max valt Olav stil. Op zich knap, die is niet zovaak stil, maar ik zie ook geen beeld op andere zenders welke vanuit NL gestraald worden.
Regen in Hilversum?

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Geplaatst:
4 minuten geleden, digitaal kijker zei:

idd zie het nu ook 1 na 1 vallen de zenders uit, is weer bijna kerst en nieuwjaar, hun jaarlijks codering probleem van de zenders ;) 

Als het net pas bij jou gebeurd denk ik inderdaad dat je gelijk hebt... dat de codering weer in de soep loopt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

ik heb ook geen beeld op de app op mijn pc trouwens. dus geen regen als oorzaak neem ik aan

1 minuut geleden, leor888 zei:

ik heb ook geen beeld op de app op mijn pc trouwens. dus geen regen als oorzaak neem ik aan

wel op NPO1, niet op Zi33o F1 cafe

Geplaatst:
7 minuten geleden, Codx zei:

Als het net pas bij jou gebeurd denk ik inderdaad dat je gelijk hebt... dat de codering weer in de soep loopt. 

Oei oei en is net weekend, hopelijk werken er daar nog enkele. Ook TVV sommige transponders eruit.

Geplaatst:

Hallo.

Lijkt inderdaad een coderingsprobleem te zijn: mijn ontvanger meldt op de zenders, die geen beeld geven: "deze zender kan niet ontvangen worden: gecodeerd programma".

De CAM803 geeft aan: valid 22/02/2022

Geplaatst:

Hier ook in zuid europa. Alleen 11856 en 11934 doen het. Geen slecht weer in Hilversum. Dus coderings problemen. Hopelijk is er niemand CI+ aan het uitproberen ?

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Geplaatst:
4 uren geleden, MarkViaSat zei:

Bij mij ligt NPO1 HD er al een half uur uit. Zijn er meerdere mensen met problemen?

Ja bij mij ook allen RTL4 doet het

VU+solo2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen