leor888 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 2 minuten geleden, ceesv zei: Ik zie ook beeld op alle zenders op de Ziggo app. Ik zie geen beeld van Ziggo op de CD app. Ook het interview met Max geeft daar na ca 38 minuten zwart beeld. F1 cafe blijft zwart ook in de 'kijk terug' Dus ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. codering lijkt me uitgesloten omdat rtl het doet. fta doen het, ziggo doet het niet, maar ook niet op de app..
Miauw Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 20 minuten geleden, D.Quijote zei: Had heel even beeld op npo 1, maar nu weer weg. Dat was hier ook het geval. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
sat87 Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 Hier doen NPO1,2 en 3 het weer, echter SBS momenteel nog niet. Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
elite7979879 Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 Veel werkt weer (Npo1,2,3 iig) Alleen idd SBS bij mij ook niet. Maar hopelijk komt dat morgen weer goed.
D-box Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 Hier werkt alles gewoon. 1 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 Ik gebruik wel de witte CI-module, dus geen softcam (en CDS heeft mijn kaart nooit uitgeschakeld). Maar mijn firm is ook niet zaligmakend hoor, de fastscan kan ik niet gebruiken (kan wel hoor, maar hij leest alle zenders in voor weergave op een verkeerde sat, dus ik kan gewoon inlezen via de 19,2E of op de 23,5E, maar dan moet ik bij alle zenders naderhand de juiste sat invoeren in USALS). Maakt me geen bal uit, Ik krijg alles binnen en die fastscan gebruik ik toch niet. 1 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
aphap Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 Nu alles het weer doet ben ik nieuwsgierig (als techneut) wat er mis is gegaan. Zou het wel correct vinden van Canal Digitaal als ze ergens daar melding van maken. Weet iemand welke site precies ik meer zou kunnen vinden? VU+solo2
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2021 Moderator Geplaatst: 18 december 2021 Jarco zal wel met een berichtje komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
zeeteefje Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 In theorie is de storing hier terug te vinden bij CanalDigitaal. Maar ze weten daar niks van deze storing, de laatste was van 16 november. Ach ja, het is weekend. Maandagochtend worden ze daar pas wakker.
leor888 Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 Het interview met Max is ook bij terugkijken zwart na 38/39 minuten. In het F1 cafe (nu kan ik de ochtend uitzending terugkijken) noemden ze dat de uitzending zoals doorgegeven via KPN op zwart is gegaan. Dus ook in Nederland via de kabel.Via Ziggo op de kabel zelf was het wel te zien geweest. Is het dan toch de verbinding naar KPN en/of CD een van de oorzaken geweest?
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2021 Moderator Geplaatst: 18 december 2021 Dat mag je wel concluderen wanneer meerdere uitzend platforms op zwart gingen. Canaldigitaal kan hier niets aan doen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
boudeman Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 1 uur terug, ceesv zei: Dat mag je wel concluderen wanneer meerdere uitzend platforms op zwart gingen. Canaldigitaal kan hier niets aan doen. Mijn Rebox gaf aan: gecodeerde zender. Lijkt mij toch CD. Toen npo 1,2 en 3 gecodeerd bleken, ontving ik nog wel beide Belgen. Even later gaven deze ook een gecodeerd melding.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen