Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Er komt iets veel ergers voor in de plaats.

Je hoeft maar een rondje vast te leggen en kan daarna de zender op replay zetten.

NK Marathonschaatsen.

Tachtig schaatsers die een miljoen rondjes rijden in de allersaaiste ijsdiscipline

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Snap het probleem niet.

Er zijn toch tig andere zenders?

Ik heb alleen het idee dat men met het niet uitzenden een statement wil maken richting de politiek zo van "kijk dat krijg je als jullie op ons gaan bezuinigen"

Maar of dat nu indruk maakt met het niet uitzenden van schansspringen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
43 minuten geleden, gerrit B zei:

Ik heb alleen het idee dat men met het niet uitzenden een statement wil maken richting de politiek zo van "kijk dat krijg je als jullie op ons gaan bezuinigen"

Maar of dat nu indruk maakt met het niet uitzenden van schansspringen?

Daarom valt die suggestie wat mij betreft ook onder de noemer "complottheorieën". 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik hoop dan ook dat de NOS streng gereformeerde godsdiensten gaat uitzenden met bijpassende zwaar religieuze ernstige muziek als vervanger voor het skispringen. 

Dan kijker er zeker meer mensen naar, dan naar dat saaie skispringen waargeen zak aan is. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Gelukkig heb ik de mediathek van ARD, ZDF, SFR en ORF. Kun je leuke en spannende films kijken.

Maar gisteren trof ik iemand op een feestje die nog nooit Home Alone had gezien en dat wil gaan inhalen dit weekend, dus ze bestaan toch nog.

Fijn die herhalingen dus 😁

On Topic,

worden er nog nieuwe kerstmuziekjes geschreven of is het allemaal ouwe koek?

Music Matters remix Mark Knight

Faithless, Mark Knight

Geplaatst:
58 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik hoop dan ook dat de NOS streng gereformeerde godsdiensten gaat uitzenden met bijpassende zwaar religieuze ernstige muziek als vervanger voor het skispringen. 

de muzikale fruitmand van de vrijdag ochtend in de jaren 70 en 80 op 3FM (trouwens nu nog steeds op radio 5)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Nu op ARTE: Nettrebko. Ze zingt Puccini. 
Helaas kan ik dat wijf niet meer zien. 
Ze staat volledig achter Putler en vindt het prima wat die crimineel allemaal doet  voor zijn Groot-Rijk Rusland. 
Dus helaas gaat het bij mij gelijk het op een andere zender. 
Ik snap niet dat er nog zenders zijn die het geblèr van die k*ttrut nog uitzenden. Vroeger keek ik er graag naar, nu niet meer dus. 

• Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...