Eduard07 Geplaatst: 12 april 2022 Geplaatst: 12 april 2022 Lang douchen - vooral heet - is zelfs af te raden omdat de huid dat niet verdraagt. Google er maar op: Waarom te heet douchen uitdroogt Door (te) heet water droogt de huid namelijk flink uit. Zeker bij wie niet alleen heet, maar ook lang en zeer regelmatig doucht. Dan wordt de buitenste laag van de huid en het vetlaagje dat er van nature op zit namelijk aangetast. Dus nergens voor nodig, die dure, tijds-beperkende systemen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 12 april 2022 Geplaatst: 12 april 2022 2 minuten geleden, Eduard07 zei: Lang douchen - vooral heet - is zelfs af te raden omdat de huid dat niet verdraagt. Maar kan wel ontspannend werken na een dag hard werken en stramme spieren. En dat uitdrogen? Daar hebben we toch weer smeerseltjes voor om de huid weer te voeden? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2022 Geplaatst: 12 april 2022 (aangepast) Daarvoor heb je moisturizers met microplastic erin na afloop van het douchen 😁😆 Maar dagelijks douchen met zeep en shampoos is sowieso slecht voor je huid daar heb je gelijk in @Eduard07 nog een aardig filmpje opdat het gaat jeuken 12 april 2022 aangepast door Tonskidutch aanvullend filmpje Coles Corner Richard Hawley
Eduard07 Geplaatst: 13 april 2022 Geplaatst: 13 april 2022 22 uren geleden, Tonskidutch zei: Daarvoor heb je moisturizers met microplastic erin na afloop van het douchen 😁😆 Paard achter de wagen. Eerst de natuurlijke bescherming weg douchen en dan - inderdaad- rotzooi erop. De consumptiemaatschappij pur sang. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 13 april 2022 Geplaatst: 13 april 2022 ach joh dat maakt toch niet uit. Belangrijkste is wie het er op smeert en die stramme spieren weer los werkt 😉 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 13 april 2022 Geplaatst: 13 april 2022 Ik stel hierboven slechts een feit vast.😉 Jij mag uiteraard zelf beslissen wat je ermee doet. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
cookie monster Geplaatst: 13 april 2022 Geplaatst: 13 april 2022 Op 12-4-2022 om 09:55, Tonskidutch zei: nog een aardig filmpje opdat het gaat jeuken Nou , kun je die ook als huisdieren houden ?? 😁 BTW: Die lijkt wel op het volgende diertje: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen