Ga naar inhoud


Na jaren klant te zijn, loopt mijn abonnement nog tot ergens begin januari


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik heb in overleg de knoop doorgehakt CDS er uit te gooien, er wordt morgen (woensdag) VDSL van KPN geactiveerd. Ik had even geen keuze, zat nog aan budget voor thuis te denken, echter is die keuze voor mij gemaakt. Er ligt al glasvezel in de woning, maar deze is nog niet actief. Er is van een actie gebruik gemaakt, het TV kastje werkt via bluetooth, deze is in een kastje weg te werken.

 

Ik kreeg wel het nog van de klantenservice te horen dat ik de abonnement met kaart mag overdoen, heeft de kaart oranje kaart nog een leuke waarde, of zal ik de kaart bewaren?

 

Ik kijk nog via een M7 SAT801, heb er dus geen CI+ module bij.

 

 

aangepast door Miauw
  • Like 1

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon hier te koop aanbieden…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miauw Je kunt de DC- kaart nog even bewaren totdat je helemaal overtuigd bent van kijken via VDSL of Glasvezel.

Kan je nog steeds met een CD-kaart de standaard NPO-zenders via de satelliet ontvangen?

 

Als het werkt, is het ideaal (snel(ler)), maar er komen steeds vaker hacks voor en dan heb je niets meer.

Ook begrijp ik uit bijvoorbeeld "AlleStoringen.nl", dat op verschillen plaatsen (in het westen) regelmatig TV-problemen zijn met het TV signaal [en/of SmartTV's/Apps.]

VDSL is natuurlijk nog geen glasvezel. Maar glasvezel is ook niet probleemloos! Schotelontvangst óók niet altijd! 

Wie het weet, mag het zeggen ............................😁

Wij hebben wel een aantal jaren glasvezel 100 Mb/s up- en down met als provider achtereenvolgens: Fiber - overgenomen door - OnlineNL - (inmiddels overgenomen door Canal Digitaal)

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ‘gratis’ NPO kanalen bestaan al sinds augustus 2014 niet meer… Alleen met een abo komt er beeld….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2021 om 19:49, Mojo zei:

Dat lijkt mij heel sterk.

 

Er zit geen enkele analoge aansluiting meer op, je kan het kastje uit het zicht in bijvoorbeeld een TV kast of achter de TV plaatsen, het kastje werkt via Bluetooth, de TV via infrarood. 

 

Waar KPN glasvezel aanlegt in de woning, is het nog niet direct actief, er werd mij medegedeeld dat ik met een paar maanden op glasvezel wordt overgezet, KPN wil waar het kan, abonnees zo snel mogelijk van het koper afhalen. Dat was de reden dat ik niet van de aanbieding VDSL voor € 35,- per maand gebruik kon maken voor een heel jaar, het is per adres anders, wel jammer.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Miauw zei:

 

Er zit geen enkele analoge aansluiting meer op, je kan het kastje uit het zicht in bijvoorbeeld een TV kast of achter de TV plaatsen, het kastje werkt via Bluetooth, de TV via infrarood. 

 

Waar KPN glasvezel aanlegt in de woning, is het nog niet direct actief....

 

Het verhaal klopt maar tweedelig (of ik begrijp dit verhaal niet correct):

Ik zit bij KPN heb een Arris 5202 ontvanger die grotendeels via Bluetooth werkt (sommige functies van de afstandbediening gaan nog gewoon via Infrarood, maar het meeste gaat via Bluetooth).

 

De ontvangst/het gebruik heeft niks met glas te maken, werkt 100% over koper (ikzelf hang nog aan het koper en het werkt perfect!).

@Miauw bewaar die oranje kaart van CDS, ik heb CDS ongeveer 2 jaar geleden eruit geschopt en ben overgestapt naar KPN; die sukkels van CDS hebben nooit mijn kaart afgesloten; soms heeft CDS acties zodat je soms gratis naar Film1 kan kijken; dus die kaart niet weg doen.

 

KPN heeft sinds kort het Plus-pakket gratis gemaakt, om blijvend te kunnen genieten van de Entertainment-korting heb ik me eergisteren meteen aangemeld (via KPN iTV -gewoon via mn TV dus) bij Netflix, dat kost €12,00 p/m, maar er gaat weer €5,00 vanaf p/m door die Entertainment-korting, dus betaal ik voor Netflix €7,00 p/m.

 

Lees dit allemaal eerst goed door op hun site, want ik geloof dat je pas recht heb op die kortingen als je ook Internet en je mobiele abo bij KPN hebt!

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien weet @Noordzee meer over die kortingen.

(Ik word doodgegooid met al die kortingen van KPN, wat Ik uiteraard zeer appreciër).

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miauw

Ik heb het volgende gevonden, klik op de link: https://forum.kpn.com/kpn-voordeel-hussel-compleet-91/husselvoordelen-combineer-en-krijg-meer-545339

@ceesv als het niet mag, dan maar verwijderen, ik heb in ieder geval geen winkel genoemd.

aangepast door D-box
  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, D-box zei:

Misschien weet @Noordzee meer over die kortingen.

(Ik word doodgegooid met al die kortingen van KPN, wat Ik uiteraard zeer appreciër).

De kortingen zijn bij KPN per soort abonnement verschillend. Sinds 8 oktober 2019 bestaat alleen nog KPN Hussel bij nieuwe abonnementen. Gratis het ESPN-pakket is daarbij niet meer mogelijk, maar er zijn wel diverse andere voordelen. Bij een combinatie van KPN Hussel-thuis en een mobiel abonnement heb je sinds kort inderdaad het pluspakket gratis. En daarnaast kun je nog eenmalig 5 euro entertainmentkorting inzetten op een ander aanvullend abonnement. BV op Netflix of Spotify. 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, D-box zei:

@Miauw

Ik heb het volgende gevonden, klik op de link: https://forum.kpn.com/kpn-voordeel-hussel-compleet-91/husselvoordelen-combineer-en-krijg-meer-545339

@ceesv als het niet mag, dan maar verwijderen, ik heb in ieder geval geen winkel genoemd.

 

Dank je voor de link, ik kijk wat TV en heb internet, echter mijn prepaidbundel met 10GB en onbeperkt bellen voor € 15,- per 30 dagen ligt erg laag qua gebruik. Oké, soms wat op wifi, maar ondanks dat, ik heb in 30 dagen slechts 1,5GB verbruikt. Mijn e-mail, WhatsApp en heel soms een kort filmpje via YouTube, dat stelt dus niet veel voor.

 

Misschien had ik toch voor alles in één van budget moeten kiezen, die keuze werd mij niet geboden ivm dat er een kabel van uit het israpunt in de meterkast naar de andere kant van de kamer getrokken moest worden, er moest dus even flink geboord en een lijn getrokken worden. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Miauw zei:

 

Dank je voor de link, ik kijk wat TV en heb internet, echter mijn prepaidbundel met 10GB en onbeperkt bellen voor € 15,- per 30 dagen ligt erg laag qua gebruik. Oké, soms wat op wifi, maar ondanks dat, ik heb in 30 dagen slechts 1,5GB verbruikt. Mijn e-mail, WhatsApp en heel soms een kort filmpje via YouTube, dat stelt dus niet veel voor.

 

Misschien had ik toch voor alles in één van budget moeten kiezen, die keuze werd mij niet geboden ivm dat er een kabel van uit het israpunt in de meterkast naar de andere kant van de kamer getrokken moest worden, er moest dus even flink geboord en een lijn getrokken worden. 

de modem in de meterkast en via wifi was geen optie?

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...