Ga naar inhoud


geen beeld en geluid op Astra


Gast

Aanbevolen berichten

heb een vraag, mijn broertje met zijn Hyundai 1000ir kon geen Astra meer krijgen ( geen beeld en geluid ) terwijl de signaal en kwaliteit goed zijn, de zenders op Hotbird werken gewoon, Ik heb zijn tuner mee genomen en aangesloten op mijn kabel en schotel dan werkt het perfect. weet iemand hoe dat kan ? ligt niet aan de funkaart want bij mij doet ie wel. Het gaat om de gepatched tuner met 6 in 1 funcard

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo;

 

Ik ben een beginner met een 1010, ik had in het begin ook een soort gelijke probleem maar juist andersom i.p.v. astra was het hotbird.

Het was de instelling van de motor move to 0 moest op "ON" en niet op STAB. sinds dien werkte alles perfect.

 

Wat kan je allemaal doen met de fun card? en waarom moet je een ontvanger patchen?

 

De groeten;

 

F.H. Talib.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, probleem van mijn broertje 1000ir is anders dan bij jou, alles is goed ingesteld, LNB ?.Als je de tuner patch dan maakt je hem allcam en daarme met behulp van de intern cardreader kan je zonder een CI module ook kijken. Funcard heeft het meeste geheugen vandaar is ie ook mooi te gebruiken voor een 6 in 1 files bij een allcam tuner.

heeft nog niemand enig idee over het probllem van de 1000 IR ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hyundai,

 

heb jij ook een 1000?

indien ja, heb je al eens geprobeerd om die bij je broer aan te sluiten om te kijken of je hetzelfde probleem hebt. doordat het bij jou werkt weten we dat er geen probleem is met de ontvanger maar er kan nog een probleem zijn met zijn kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...