Ga naar inhoud


Boze Tesla-rijder blaast zijn auto op met 30 kilogram dynamiet


dutchandrew

Aanbevolen berichten


Nou ik kan me er wel wat bij voorstellen.

Koop je een Tesla en na 1500 km gereden te hebben krijg je te maken met storingen.

Terug naar de dealer en na 4 weken krijg je te horen dat het accupack in je Tesla vervangen moet worden en dat je dat 2000 euro gaat kosten.

Ze konden mij ook de boom in.

Die gast zal wel poen genoeg hebben en dat hij geen vertrouwen heeft in Tesla en laat op geheel eigen wijze zien hoe hij afscheid neemt van een miskoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me zoiets alleen met enorm veel moeite voorstellen als ik me probeer te verplaatsen in de geest van een enorme egoïst zonder spiegelneuronen.

Hij had een vrouw die dagelijks in de afvalbakken naar eten moet zoeken bijna een hartaanval van geluk kunnen bezorgen.

Of 10 vrouwen.

Een verachtelijk "mens".

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het hele verhaal met die Tesla erg vreemd.

Iedere normale Tesla dealer/partner en klant samen hadden een oplossing gevonden. Misschien een coulantie-regeling?

In ieder geval was er met wat meer zakeljke kijk op de dingen een overeenkomst gekomen.

 

Trouwens het hele verhaal in scene gezet voor veel clicks op YouTube en verder op z´n Fins waar ik geen woord van versta.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Familie van mij hebben Tesla's en Tesla heeft een erg goede service en garantie.

Tesla geeft 8 jaar garantie op de accu. Indien vervanging / reparatie nodig is word gekeken naar de leeftijd en het gebruik. Dus als die na 1500 km al kapot is word hij gewoon onder garantie gratis gerepareerd / vervangen.

Misschien een dealer die er een slaatje uit wil slaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat accu's en kou niet met elkaar samen gaan.

Des te verwonderlijker dat juist in die koude landen vorig jaar maar liefst 33% van alle auto's die verkocht werden elektrisch waren.

Natuurlijk net als hier met de nodige overheidssteun maar dan toch zou je verwachten dat, als je capaciteit met 30% afneemt dus je Tesla 3 met een bereik van 265km heeft dan nog maar een bereik van 175km, in dat soort landen met vaak grote afstanden te overbruggen elektrische auto's niet zo populair zijn.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat dan met een 8 jaar oude accu?

En 40% capaciteitsverlies bij lage temperaturen en ingeschakelde cabine verwarming?

 

Kansloos.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Hij had een vrouw die dagelijks in de afvalbakken naar eten moet zoeken bijna een hartaanval van geluk kunnen bezorgen.

Of 10 vrouwen.

Een verachtelijk "mens".

Lijkt me niet handig. Iemand die zo'n auto rijdt wordt ook verwacht de reparaties te kunnen betalen.

Ken er zat die audi, bmw of mercedes rijden en janken als ze voor de zoveelste reparatie een paar duizend armer zijn.

Dat soort lui zijn beter af zonder auto of eentje in een lager prijsklasse segment.

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Trouwens het hele verhaal in scene gezet voor veel clicks op YouTube en verder op z´n Fins waar ik geen woord van versta.

Ondertiteling aanzetten, die is in het Engels :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Trouwens het hele verhaal in scene gezet voor veel clicks op YouTube

Gesponsord door Tesla 🤭

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...