Ga naar inhoud

4X Xtrend ET9000, 2 volledig functioneel, 2 niet werkende tuners. Elco's van voedingen zijn ooit al vervangen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Voor de Hobbyist heb ik 4X een ET9000. 2 Zijn volledig functioneel. 2 examplaren worden de tuners niet meer gedetecteerd, de rest functioneert nog. 1 voeding is compleet vervangen in 2016. Van 3 exemplaren heb ik ooit zelf alle relevante Elco's vervangen van de PSU, deze voedingen functioneren ook nog steeds prima. Eventuele harddisks zijn verwijderd. Volledig functionerende AB's erbij. Laat wat weten als je interesse hebt. Eventueel heb ik ook nog een compleet goed werkende et10000. Ik maak alles op dit moment schoon. AB's kunnen wel schoonmaakbeurt gebruiken namelijk.

20211228_104745.jpg

20211228_105104.jpg

aangepast door Videodokter
Foto's toegevoegd

Geplaatst:

Prijs en exacte locatie zijn de criteria die in 2e hands gewenst zijn. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

2 werkende en 2 niet werkende.......as ik jouw was zou ik ze op heel veel forums enzo aanbieden, en hoop voor je dat je er nog wat voor krijg.

Ze zijn immers ook al meer dan 10 jaar oud, geen 4k...

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Tja wellicht heb je gelijk, Ik had +/- 75 euro in gedachte voor de goed werkende en 25 pst voor de STB's met defect tuners. Je kunt minimaal de voedingen ervan gebruiken, maar als card share server functioneren ze natuurlijk ook. 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Alle spullen bij elkaar gevonden, ik doe ook de goedwerkende ET10000 in de verkoop. ET9000's in orginele doos en met originele aankoopbon. Heb je intresse doe een voorstel. 

20220108_112639.jpg

20220108_112716.jpg

20220108_114052.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst:

inmiddels heb ik de ET10000 verkocht, de ET9000's staan er nog. Ze gaan weg t.e.a.b. ook per stuk. 

Heb je interesse, laat t dan weten voor zaterdag 26 Februari. Anders gaan ze naar de vuilstort. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen