Ga naar inhoud


Wat brengt ons het jaar 2022?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


Wij noemen dat hier alzheimer light. (alleen dat vergeten wat je het best uitkomt)

 

Maar waar het volgens mij in die documenten om ging was de juridische haalbaarheid van de 2G maatregelen, niet of 2G en 2G+ zou helpen of niet.

Zoals terecht wordt aangegeven kan iemand die gevaccineerd is nog steeds ziek worden en ook weer een ander besmetten.

Wat men echter vergeet is dat met 2G de andere aanwezigen ook gevaccineerd of genezen zijn en dat de ziekte dan in de meeste gevallen veel minder heftig zal zijn.

Laat men de maatregelen gewoon los dan zijn er ook niet gevaccineerden aanwezig die besmet kunnen worden met een veel grotere kans op een mogelijk fatale afloop.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2021 om 18:34, Drs. IJzerbout zei:

een extra bijdrage

Da' ze zulke gedachte best moeten vergeten 🤬 !!

 

Verder , dat we nog vele jaren mogen leven met geluk & voorspoed !!

Ik pluk de dag , en zie wel wat er komt !! 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gerrit B zei:

Maar waar het volgens mij in die documenten om ging was de juridische haalbaarheid van de 2G maatregelen, niet of 2G en 2G+ zou helpen of niet.

 

Nee, ging over de vraag of de QR code deugt en de vraag of de invoering van 2G gewenst is. Een negatief advies en dat kwam Hugo niet zo goed uit. Vermoedelijk is hij wat vergeetachtig geworden na druk uit Europa. 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lees ik het toch anders en waar Omzigt en Pouw-Verweij (JA 21) de kamer vragen over stellen gaat toch hoofdzakelijk om de juridische haalbaarheid om dit verplicht te kunnen gaan stellen en of dit overeind blijft als het aangevochten wordt.

linkje naar de site waar dit gedownload kan worden

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet wat je wilt zeggen met het posten van alleen een link, daarom even wat begeleidende tekst.

Jouw link doelt op dit advies.

 

Advies 29: mogelijke uitbreiding gebruik Coronapas

De Begeleidingscommissie Digitale Ondersteuning Bestrijding Covid-19 adviseert over een mogelijke uitbreiding van het gebruik van de CoronaCheck-app in een 2G systeem.

 

Uit het PDF:

 

De commissie is er van overtuigd dat de overheid vanaf nu veel vaker gebruik zal maken van
digitale hulpmiddelen in de bestrijding van ziektes. De CoronaMelder en de coronapas zijn
buitengewoon privacy vriendelijke middelen. Toch worden de middelen door een deel van de
bevolking gewantrouwd.

 

en

Concluderend adviseert de commissie om de coronapas te blijven gebruiken voor
uitgaansgelegenheden maar roept op tot terughoudendheid voor een grootschalige uitrol. Omdat
dit het huidig en toekomstig vertrouwen in digitale overheids-hulpmiddelen ter bestrijding van
ziektes (of andere calamiteiten?) blijvend zou kunnen schaden. En nodigt uit om de
mogelijkheden van een optimalisering van de functies van de coronapas te onderzoeken.

 

2g of 2g+ zit eraan te komen, Frankrijk accepteert vanaf 15 januari alleen nog 2 g, Duitsland past ook al 2 g toe.

Een digitaal bewijs van inenting zal daaraan aangepast moeten worden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ceesv zei:

Ik weet niet wat je wilt zeggen met het posten van alleen een link

 

Dat weet je wel. De stukken die Hugo niet zo goed uitkwamen en waar hij nu geen actieve herinnering meer aan heeft. Hij komt ook niet voor niets op een andere post in de regering. In z'n huidige rol te veel onkunde laten zien.

 

Nu maakt men zich zorgen dat de nieuwe minister van Justitie en Veiligheid geen juridische achtergrond heeft. Maar nu maken ze die fluim Minister voor Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening. Ook al zo'n hoofdpijn dossier. Kan hij dat ook mooi verder de vernieling in helpen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Huh?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2022 om 13:57, Drs. IJzerbout zei:

Er komt dit jaar een verplichte bijdrage voor het sat4all forum. 

Met jaarlijkse afdrage of maandelijks.

 

Gekoppeld aan je QR?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...