Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, theparasol zei:

Hier je stokpaardje de geteste ongevaccineerde versus de besmette gevaccineerde:

 

Krijgen de wappies nou alweer gelijk?

 

Meneer Mulder bevestigt de stelling gewoon.

De heren Wertheim en Voss draaien er een beetje omheen en beginnen weer over vaccineren.

 

En vervolgens draaien ze het om, het is voor de niet-gevaccineerde gevaarlijk. Ja ukkels, dat was de vraag niet. Edit

 

16 uren geleden, fransken zei:

de helft van veel is veel en de helft van weinig is weinig

 

Zooooo, dat is diepzinnig. Daar moet ik even een nachtje over slapen hoor.

 

16 uren geleden, fransken zei:

je lijkt baudet wel die is er ook zo goed mee met het goochelen van cijfers

 

Ik goochel niet met cijfers! Jij begon over aantal gevaccineerden in het ziekenhuis. Ik liet je zien dat dat vrijwel gelijk was.

Jullie gaan ineens aan de gang met procenten omdat je wil aantonen dat niet gevaccineerden een grotere kans hebben om in het ziekenhuis te komen. Maar dat was de vraag niet.

 

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, gerrit B zei:

Conclusie zou dus moeten zijn dat als je deze besmettingen nog meer wilt voorkomen een ieder die naar een evenement wil zich eerst moet laten testen.

 

Juist. Maar qua uitvoerbaarheid best wel een uitdaging.

 

Maar dat betekent ook dat vanaf het begin de niet gevaccineerden wegzetten als schuldigen volkomen onjuist was. En daar zit een hele smerige reden achter.

 

Wie meer wil weten leest even de resultaten van het laatste WOB verzoek. Wordt je niet vrolijk van onze politieke leiders.

Ze staan gewoon keihard te liegen. Zelfs Kuipers die toch redelijk integer leek staat nu te schutteren en lijkt nog erger dan de schoenenman voor hem.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Psychosammie zei:

Juist. Maar qua uitvoerbaarheid best wel een uitdaging.

Die uitdaging haal je volledig weg door het de evenementen/horeca/theater het testen zelf te laten regelen en betalen en als overheid alleen maar controle op het testen zelf in eigen hand te houden.

Worden de testen niet goed uitgevoerd dan gaat het evenement gewoon niet door zonder ook maar enige compensatie of kan die horeca gelegenheid/theater de deuren sluiten voor een aantal weken voordat ze het opnieuw mogen proberen.

 

Maar ja, dan moet de overheid een manier van testen omschrijven die maar op 1 manier uit te leggen is en voordat die manier op papier staat is sinterklaas al lang weer in Spanje, de kerstman terug op de noordpool en beginnen de blaadjes al weer aan de bomen te komen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, theparasol zei:

En dat staat er dus helemaal niet mijn beste Psycho Pinokio!

 

Nee dat klopt. Er had moeten staan "het is voor de ongevaccineerde gevaarlijk". Typo.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ik weet er tewijnig van, ik heb me laten vaccineren omdat ik dan minder andere mensen kan besmetten en als ik toch corona krijg dat ik er minder last van krijg, en dat ik een ziekenhuis bed vrijhoud voor de mensen die het nodig hebben voor bv een hartoperatie.

Ik denk dat als je zelf antistoffen aanmaakt, dat dat veel doeltreffender is dan vaccineren; maarja, dan gaan er ook meer mensen dood (als niemand zich laat vaccineren).

Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

Je zult maar een ziek oud moedertje hebben in een verzorgingshuis die dood gaat na jouw bezoek aan haar omdat je corona hebt.

Daarom heb ik me laten vaccineren.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je het terug brengt naar de essentie:

 

- Mensen werden plotseling ziek, sommigen ernstig met de dood tot gevolg.

- De medische wetenschap ontdekt dat het corona virus hiervoor verantwoordelijk is.

- Er zijn nog geen medicijnen, maar de ziekenhuizen lopen vol, mensen sterven als gevolg van de besmetting.

- Men besluit dat isolatie en lockdown het enige op dat moment ter beschikking staan de middel is.

- Hiermee voorkomt men massasterfte en het vastlopen van de medische zorg.

- De wetenschap ontwikkelt vaccins, na getest te zijn gaat men over tot het vaccineren van de bevolking.

- De effecten worden zichtbaar, gevaccineerde mensen worden niet of mild getroffen door een besmetting.

 

- Een groepje meent onder invloed van hysterie en complot denkers dat vaccineren onnodig of schadelijk is.

 

- Hierdoor blijft het virus voortwoekeren en ontstaan er mede door de ongevaccineerden meerdere varianten van het virus.

- De bestaande vaccins zijn niet ontworpen voor de nieuwe varianten, extra vaccinaties en nieuwe vaccins zijn nodig.

- De druk op de zorg neemt weer toe, extra beperkende maatregelen zijn noodzakelijk.

 

- Het groepje ongevaccineerden is niet in staat fictie en realiteit te scheiden, en vindt dat zij recht hebben op onbeperkte beweging vrijheid.

- Ze besluiten niet meer bereid te zijn deel te nemen aan de maatschappelijke beperkingen om de pandemie te bestrijden.

- Ze verklaren de maatregelen voor overbodig, of denken dat er een complot achter zit en overtreden de regels.

- De verhoudingen in onze maatschappij worden ontregeld, anarchie loert.

 

- Het virus heeft hier geen boodschap aan, naar verhouding landen er ruim 30 keer meer ongevaccineerden in het ziekenhuis.

 

 

Als verweer om de tegenstand tegen het beleid vorm te geven wordt er gezegd, ja, maar de helft in het ziekenhuis is gevaccineerd.

Op dat moment geef je aan dat je of het probleem niet begrijpt of niet wilt begrijpen.

 

Feit is dat 10% ongevaccineerden verantwoordelijk is voor de helft van de corona gerelateerde ziekenhuis opnamen, en voor de IC zorg voor bijna alle corona gerelateerde opnamen.

 

Op het overheidsbeleid valt veel aan te merken, maar bedenk dat het met de kennis van vandaag men in het verleden andere besluiten zou hebben genomen.

 

De tegenstanders van het beleid zouden recht van spreken hebben wanneer ze allemaal gevaccineerd zouden zijn.

De paradox is dat de ongevaccineerden de reden zijn voor de maatregelen voor onze gehele maatschappij waar zij het hardst tegen ageren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ceesv zei:

- Het groepje ongevaccineerden is niet in staat fictie en realiteit te scheiden, en vindt dat zij recht hebben op onbeperkte beweging vrijheid.

- Ze besluiten niet meer bereid te zijn deel te nemen aan de maatschappelijke beperkingen om de pandemie te bestrijden.

- Ze verklaren de maatregelen voor overbodig, of denken dat er een complot achter zit en overtreden de regels.

 

Je vergeet dat ze en masse vaccinatie bewijzen/pas/QR codes gaan vervalsen om zodoende toch weer mee te kunnen met het maatschappelijk leven, want dat willen ze toch wel graag. Waardoor de eerlijke gevaccineerden het weer moeilijker hebben.

Zo kon ik niet meer mijn gele vaccinatie-pas laten zien bij aankomst in Egypte. Mij werd gezegd: "die accepteren we niet want allemaal vervalst".

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dan kom je in een cirkel.

 

- Beschermende maatregel wordt uitgevaardigd.

- Regel wordt overtreden, handhaving onmogelijk door vervalsing.

- Beschermende regel werkt niet, of niet voldoende.

 

Wappies beweren dat maatregelen uitvaardigen zinloos is omdat ze niet werken..........

 

Ondertussen worden mensen onnodig besmet, de zorg steeds verder onder druk gezet.

Dieptepunt verleden week het bestormen van een vaccinatie locatie en het bedreigen van de medewerkers.

 

Het zijn bijzondere tijden, de geschiedenis schrijvers zullen over ons oordelen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht, gaan we weer.

35 minuten geleden, ceesv zei:

- Mensen werden plotseling ziek, sommigen ernstig met de dood tot gevolg.

- De medische wetenschap ontdekt dat het corona virus hiervoor verantwoordelijk is.

- Er zijn nog geen medicijnen, maar de ziekenhuizen lopen vol, mensen sterven als gevolg van de besmetting.

- Men besluit dat isolatie en lockdown het enige op dat moment ter beschikking staan de middel is.

Tot zover goed.

 

36 minuten geleden, ceesv zei:

- Hiermee voorkomt men massasterfte en het vastlopen van de medische zorg.

Nee, hiermee had men de hoop het vastlopen van de zorg te voorkomen door spreiding, niet iedereen tegelijk ziek. Zoals je zelf vaak hebt aangegeven is achteraf nauwelijks te beoordelen of het geholpen heeft. Of het geholpen heeft tegen het aantal sterfgevallen is helemaal onbekend.

 

39 minuten geleden, ceesv zei:

- Het groepje ongevaccineerden is niet in staat fictie en realiteit te scheiden, en vindt dat zij recht hebben op onbeperkte beweging vrijheid.

- Ze besluiten niet meer bereid te zijn deel te nemen aan de maatschappelijke beperkingen om de pandemie te bestrijden.

- Ze verklaren de maatregelen voor overbodig, of denken dat er een complot achter zit en overtreden de regels.

- De verhoudingen in onze maatschappij worden ontregeld, anarchie loert.

Hier laat je objectiviteit je volledig in de steek, een vertroebelde blik een wappie waardig. Je haalt een paar schreeuwers aan die de weg volledig kwijt zijn en verwart die met de paar miljoen niet gevaccineerden die uiteenlopende redenen hebben om zich niet te laten vaccineren maar die zich verder gewoon aan de door jou genoemde beperkingen houden.

 

47 minuten geleden, ceesv zei:

De tegenstanders van het beleid zouden recht van spreken hebben wanneer ze allemaal gevaccineerd zouden zijn.

Huh?

 

48 minuten geleden, ceesv zei:

De paradox is dat de ongevaccineerden de reden zijn voor de maatregelen voor onze gehele maatschappij waar zij het hardst tegen ageren.

En dat is weer pertinent onjuist. Zie de vraag "wie zijn er gevaarlijker, gevaccineerden of niet gevaccineerden".

 

31 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Je vergeet dat ze en masse vaccinatie bewijzen/pas/QR codes gaan vervalsen

En ook dat "en masse" is onjuist.

 

32 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Zo kon ik niet meer mijn gele vaccinatie-pas laten zien bij aankomst in Egypte. Mij werd gezegd: "die accepteren we niet want allemaal vervalst".

De gele inentingsboekjes zijn nooit geldig geweest als corona vaccinatiebewijs. Had je kunnen weten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Psychosammie zei:

De gele inentingsboekjes zijn nooit geldig geweest als corona vaccinatiebewijs. Had je kunnen weten.

En waar stonden jou spuitjes weer eens geregistreerd

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het buitenland was is het gele international vaccinatie bewijs een geldig document.

Zelfs vandaag wordt het nog steeds op veel plaatsen als geldig document geaccepteerd.

Mijn 3 corona vaccinaties staan keurig geregistreerd in mijn gele boekje, en worden op de wereld nog steeds op veel plaatsen geaccepteerd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Bevestiging in geel vaccinatieboekje

Heeft u een geel vaccinatieboekje? Dan kunt u als u dat wilt de bevestiging zelf invoegen of bewaren in dit boekje. U kunt ook de GGD vragen om de coronavaccinatie in het gele boekje te registreren. Het gele boekje is geen officieel vaccinatiebewijs.

 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/vraag-en-antwoord/krijg-ik-een-vaccinatiebewijs-na-de-prik-tegen-corona

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal testafspraken bij GGD fors gedaald.

 

https://www.nu.nl/coronavirus/6169882/aantal-testafspraken-bij-ggd-afgelopen-week-fors-gedaald.html

 

Zijn natuurlijk die ongevaccineerden weer die zich niet aan de regels houden. /sarcasm

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

En dat is weer pertinent onjuist. Zie de vraag "wie zijn er gevaarlijker, gevaccineerden of niet gevaccineerden".

De ongevaccineerde is gevaarlijker want die loopt het meeste risico om er ernstig ziek van te worden.

Maar dat besef van deze realiteit blijkt niet te landen bij je.

 

Ik denk dat we wel klaar zijn met je tegen beter weten in herhaalde leugens in deze discussie.

Je leugens zijn netjes door meerdere mensen hier tegengesproken en onderbouwt met feiten.

Maar als je de feitelijke waarheid/werkelijkheid niet ervaart zoals die is dan ben psychotisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...