Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Tsja members,

Droevig allemaal.

Ik zal nooit iemand dwingen om zich te laten vaccineren, dat moet iedereen zelf weten (we leven gelukkig niet onder een of andere duitse bezetter) dus iedereen is gelukkig vrij om te beslissen wat hij of zij wil.

Het is wel zo dat als je jezelf laat vaccineren, je minder kans hebt om in het ziekenhuis te belanden; dus dat mensen die een hartoperatie nodig hebben gewoon in het ziekenhuis terecht kunnen komen.

Dat is mijn mening!!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uren geleden, Psychosammie zei:

Zo is dat. Iedereen die het niet eens is met jouw mening cancelen!

Het maakt niet uit wie , maar ....

degene die in dat bericht die smilie heeft geplaatst , werkelijk ranzig !!

 

12 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ze is gisteren overleden vernam ik nu. De man is inmiddels ook op IC en de drie kinderen zouden zomaar wezen kunnen worden.

Mijn innige deelneming !!

En hopelijk dat die man het toch haalt , beterschap gewenst !!

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas geen contact meer per telefoon met hem daar in Saksen. Ik zal de oud college eens raadplegen in hoeverre zij beter geïnformeerd zijn over de situatie.

Wat een ander overkomt of overkomen is en niet die zo normale menselijke empathie en droevigheid oproept maar met wraak gevuld en met een lachende smilie wordt becommentarieerd door iemand is onwaardig om deel te nemen aan een publiek forum.

 

Dat er mensen echt zitten na te denken om alle email inboxen met haat en bedreigingen te gaan vullen is strafbaar in Nederland. Ook via de publieke media en fora.

 

  • Like 1

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gerrit B zei:

Volgens het doorgaans goed ingevoerde TMZ stierf hij aan de gevolgen van het coronavirus.

 

Hier staat zoveel als we weten het niet. Meat Loaf had in 2013 al ernstige gezondheidsproblemen. Mocht hij inderdaad corona hebben gehad dan is hij daar niet aan overleden, het heeft hem hoogstens het laatste zetje gegeven. Met gewone griep zou het zelfde gebeurd zijn. 

 

Zo weten we dus al dat er niet alleen verkeerd geteld wordt bij ziekenhuis opnames maar ook bij overlijden. 

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat lekker en figuurlijk een echte dooddoener.

 

Zodra er iemand komt te overlijden waar Corona in het spel is dan wordt er door sommige figuren direct gezocht naar een manier om dit te ontkrachten.

Ja maar hij had ook ................

 

Als hij geen Corona had opgelopen dan had hij wellicht ook nog wel 10 of 15 jaar met zijn oude gezondheidsklachten rond kunnen blijven lopen.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, gerrit B zei:

Ja maar hij had ook ................

die pathologische bevindingen zullen gezien de privacy van de persoon nooit bekend gemaakt mogen worden, ook niet door de familie

 

en dat is het speelveld waarin de ontkenners van de pandemie hun vijver met stukjes brood voor de eentjes vinden, gewoon weg onverkwikkelijke figuren die dansen op het graf van een dode. En het word tijd voor een scheidsrechter die dit soort figuren een rode kaart geeft op sat4all

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je zijn laatste bericht leest

Quote

Meat Loaf said: "YES KIDS IT'S TRUE.... I am back on Cameo for all of December and till January the 3rd.

"We start recording on the 5th. Hoping the TV show will start up in March.

"Love You, God Bless, Be Well, and most of all Stay Safe.

Meat."

en dit leest

Quote

De Amerikaan zou eerder deze week naar een zakendiner gaan om te praten over een nieuwe show waar hij aan werkte. Het etentje zou echter zijn geannuleerd omdat Meat Loaf ziek was geworden. Ingewijden zeggen dat zijn toestand al snel kritiek werd.

Dan lijkt het er op dat zijn oude kwalen niet dusdanig ernstig waren.

Hij had nl. ook vorig jaar een contract getekend waar op basis van zijn liedje I'd Do Anything For Love een programma gemaakt zou worden en waarbij hij uitvoerende producent was.

Dan lijkt het er toch meer op dat hij iemand was die nog vol in het leven stond en bepaald geen kastplantje die al op sterven na dood was.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Democraten in de VS hebben meer mentale problemen door Covid dan Republikeinen.

Verbaast me niet want velen van die laatste groep ontkennen dat er iets aan de hand is net zoals ze de verkiezingsuitslag ontkennen.

Het ontkennen kan dus mogelijk helpen tegen mentale problemen?  Zou wat verklaren hier..

 

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13548506.2022.2029916

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plezierig bericht: Geïnfecteerde cq covid-zieke moeders lijken hun zuigelingen niet via borstvoeding te kunnen besmetten. Scheelt, mits ze slim genoeg zijn om een mondkapje te dragen en goede ontsmettingsmaatregelen te nemen.

 

https://www.folkspaper.com/topic/covid-infected-mothers-wont-transmit-virus-through-breastfeeding-study-finds-6284852632485888.html

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, theparasol zei:

Waarom gebruik je "we" en "dus" ? Het is nl jouw kromme redenatie en jouw persoonlijke kromme gevolgtrekking

Tja, als jij het nieuws niet volgt is het beter als je niet meedoet aan de discussie. Afgelopen week werd duidelijk dat iedereen die opgenomen werd in het ziekenhuis getest werd op corona. Werd je positief getest dan werd je meegeteld als opname vanwege corona en dat was feitelijk onjuist. Je kwam voor heel iets anders. De meesten wisten niet eens dat ze corona hadden. Hetzelfde gebeurde bij sterfgevallen maar dat was al langer bekend. 

 

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

en dat is het speelveld waarin de ontkenners van de pandemie hun vijver met stukjes brood voor de eentjes vinden, gewoon weg onverkwikkelijke figuren die dansen op het graf van een dode. En het word tijd voor een scheidsrechter die dit soort figuren een rode kaart geeft op sat4all

Ik kan hier geen chocola van maken.

 

9 uren geleden, gerrit B zei:

Dan lijkt het er op dat zijn oude kwalen niet dusdanig ernstig waren.

Google maar even op gezondheid meat Loaf. Zijn zwaarlijvigheid was natuurlijk bekend maar hij is ook al een paar keer ingestort op het podium. Over de doodsoorzaak zijn geen officiële berichten. 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Je kwam voor heel iets anders. De meesten wisten niet eens dat ze corona hadden. Hetzelfde gebeurde bij sterfgevallen maar dat was al langer bekend. 

 

Natuurlijk ze kwamen daar omdat ze last hadden van wat anders en na een testje bleek dat ze ook nog eens corona hadden.

Wat een toeval zeg. Voor hoeveel procent van de ziekenhuis opnames zou dit het geval zijn?

In mijn directe omgeving moest iemand van 62 die zich niet lekker voelde met spoed een hart operatie in het ziekenhuis ondergaan.

Hoewel de operatie geslaagd was knapte hij maar niet op. Hij bleek na een test ook nog eens corona te hebben.

Hij is het ziekenhuis na 60 dagen gestrekt uitgegaan.

De aanleiding was corona want hij voelde zich niet goed, ttv onderzoek kwam zijn hartkwaal aan het licht.

Als die man geen corona had opgelopen dan was hij niet eens naar de dokter gegaan met zijn vermoeidheids klachten.

Dat testen doen ze nu dus standaard: volledig te snappen, behandel de patient voor de acuutste kwaal want daar redt je levens mee.

Corona slaat hard toe en pleegt zo'n aanslag op je lijf dat onopgemerkt onderliggend lijden fataal kan worden.

Maar trek alle cijfers maar lekker in twijfel. Doe maar net alsof de hele wereld je keihard staat voor te liegen en dat corona een mug is en niet de olifant waardoor ieders leven beperkingen opgelegd wordt.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Corona besmettingen veroorzaken schade en verminderd functioneren van organen.

Bijvoorbeeld nier schade of ontstekingen van hart en vaat stelsel.

Mijn kennis, die na een positieve coronatest 2 weken last had van die besmetting geraakte afgelopen donderdag in ademnood en werd per ambulance met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Ondertussen ligt hij op cardiologie omdat er ontstekingen in zijn vaatstelsel zijn ontstaan.

Men verwacht een revalidatie traject van 6 tot 9 maanden.

 

De veroorzaker is corona, maar psychosammie zou nu oorzaak en gevolg omdraaien.

 

En ja, deze kennis is niet gevaccineerd, 

 

Die mensen die met bijvoorbeeld nierklachten in het ziekenhuis worden opgenomen en poositief op corona testen worden als corona patient aangemerkt, omdat het virus een nierbeschadiging heeft veroorzaakt.

Maar psychosammie meent dat dit onterecht is.

 

Hij vormt daarmee een selecte groep van mensen die alles aangrijpen om hun gelijk te halen.

De werkelijkheid is helaas anders.

 

 

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...