Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Ben ik weer een uitzondering.

Bij  bloedonderzoek vlak na mijn besmetting waren de waardes van de nieren hetzelfde gebleven, nu ruim een half jaar later zijn ze zelfs beter dan dat ze de afgelopen 5 jaar ooit zijn geweest.

 

 

en nee, nu niet de conclusie trekken dat een coronabesmetting positief kan zijn want dat is het met de rest zeker niet.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, gerrit B zei:

nu niet de conclusie trekken dat een coronabesmetting positief kan zijn

Nee komt daar ook niet van. Dit is een bijwerking van de vaccinatie🤡. Tsss dat jij dit niet wist.....😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eeuuh nee,
Enige wat verandert is is dat ik geen ei meer eet want dat is op dit moment echt niet te pruimen en dat ik veel meer chili gebruik (normaal was dat een puntje en dan brand het al, nu een half theelepeltje voordat er smaak aan komt)

Door mijn suiker heb ik 5 jaar geleden mijn dieet al geheel omgegooid en daar is verder niets meer aan verandert.

Wellicht dat dit op den duur doorwerkt want ook het LDL cholesterol zakt elke keer een beetje en zit nu zonder medicijnen inmiddels op 3,04 mmol/L, dus nog 0,4 te gaan en dan zit ik op de streefwaarde voor iemand met suiker.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

De veroorzaker is corona, maar psychosammie zou nu oorzaak en gevolg omdraaien.

 

ceesv....ik heb bewondering voor je.

Dat jij nog de energie hebt om hierover te schrijven....respect.

 

Met die No-Vaxxers heb ik al lang afgedaan. Ik besteed er geen seconde tijd meer aan.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tienduizenden betogers bij coronademonstratie Brussel, politie zet traangas in

 

Opvallend is dat er niet alleen Belgen zijn, maar ook grote hoeveelheden Nederlanders, Fransen, Duitsers en zelfs Polen.

1119177232_protestbrussel.jpg.4b6d201c0f3602929cc7ff1d2ed20a12.jpg

foto NOS

 

Ik zou zeggen, meteen de grens met België dicht, alleen als je gevaccineerd bent mag je terug komen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk maar zo,

Die vaccinatie kan geen kwaad, het is alleen maar dat je zo'n tyfuseind moet rijden.

Waarom kan het niet via de huisarts?

Al die rompslomp, navigatie inschakelen en maar door die bossen karren.

Ik laat me vaccineren omdat ik niemand wil besmetten en als ik toch corona krijg, krijg ik het in mindere mate zodat ik niet naar het ziekenhuis hoef; dus een hartpatiënt kan gewoon worden opgenomen en ik neem geen extra bed in beslag.

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Zilverster zei:

Het koffie drinken in Brussel ( grootste baas ) loopt uit de hand, gr.

 

Zilverster.

Met name door gemaskerde "demonstranten". Oftewel: subversieve elementen die graag gebruik maken van elke demonstratie als die kansen biedt om anarchie te schoppen. Beroepstuig met maskers op, want zo laf zijn ze wel. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen, denk toch aan je medemens.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Vraag me af wie hier steeds zo flauw is bij bepaalde posten misplaatste (uit)lachende emoticons te plaatsen.)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

ceesv....ik heb bewondering voor je.

Dat jij nog de energie hebt om hierover te schrijven....respect.

 

Met die No-Vaxxers heb ik al lang afgedaan. Ik besteed er geen seconde tijd meer aan.

Je wordt er soms wanhopig van maar wilt toch tegengas geven tegen mensen die zonder kennis van zaken waanzin verkondigen, want elk mens dat je ermee gered hebt is meegenomen. Dat blijft voor mij ook een argument om vol te houden met het corrigeren van onzin en mensen info te geven en heb vermoedelijk in mijn omgeving wat levens weten te redden.

 

De meeste mensen hebben geen benul van wat virussen doen, hoe ze werken en wat dit virus doet, hebben het idee dat het iets met je luchtwegen doet zonder te beseffen dat het in je hele lichaam knalt en overal schade veroorzaakt.

En dan krijg je dus onbenullen die vreemde ideeën hebben over virussen en vaccins.

 

Moet je hun idiote ideeën onbeantwoord laten zodat andere mensen met weinig kennis op dit gebied het als de waarheid gaan zien?

 

Ceesv heeft mijn grootste respect want hij geeft elke keer heel rustig de feiten waar ik me nog wel eens vanuit m'n vakgebied dermate blauw erger dat...

aangepast door minplus
letter vergeten

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, theparasol zei:

Maar trek alle cijfers maar lekker in twijfel. Doe maar net alsof de hele wereld je keihard staat voor te liegen en dat corona een mug is en niet de olifant waardoor ieders leven beperkingen opgelegd wordt.

Ik verzin het niet, er zijn al meer berichten over geweest. 

https://nos.nl/artikel/2413831-aparte-registratie-voor-toevallige-besmetting-met-corona-in-ziekenhuis-nodig

 

17 uren geleden, theparasol zei:

Corona slaat hard toe

En de meningen zijn alweer verdeeld 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/871785380/einde-in-zicht-omicronschade-niet-meer-dan-bij-stevige-griepgolf

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Psychosammie zei:

5 % en in de toekomst mogelijk oplopend naar 10 % maar dan nog zijn 90 a 95 dus echt coronadoden. En dat zijn er heel veel.

 

1 uur geleden, Psychosammie zei:

Niet echt, de opmerking van theparasol ging over het aantal besmettingen en die lopen inderdaad gigantisch op.

Dat artikel gaat erover dat de omicron variant de situatie kan ontspannen. Mogelijk, niet zeker zoals de kop suggereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

afbeelding.thumb.png.88905128f0e88e697ee67b85b86b4004.png

Ik heb een vaag vermoeden dat er 1 sadist heeft gereageerd !!

 

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...