Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Er worden twee signalen gegeven, een uit het WHO in de kranten en tevens een te zien op NOS journaal dat het pandemische er over een paar maanden vanaf is en we alleen nog met covid 19 elk winterseizoen te maken zullen hebben, voor wat betreft Europa werd er tussen neus en lippen nog bij gezegd.

Wegens de "bereikte groepsimmuniteit" zou het dus wel goed komen.

En er mag weer van alles open.

Je mag hopen dat er iets langer over nagedacht is dan toen de delta variant verscheen.

 

Maar nog steeds worden heel veel mensen 45.000 per dag besmet in Nederland en 100.000 mensen per dag in Duitsland.

En er blijven dagelijks 100 ziekenhuisopnames noodzakelijk. Waarbij de reeds uit het ziekenhuis ontslagen personen wel nog een risico lopen op long-covid en plotseling overlijden.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@cookie monster,

 

 

Quote

Ik heb een vaag vermoeden dat er 1 sadist heeft gereageerd !!

 

 

Ik zelf in ieder geval niet !

 

Mensen kunnen en mogen demonsteren, mensen die dingen vernielen moeten wat ze vernielen zelf terug betalen.

Dat is het verschil in groepen !

 

Alle mensen die ik ken horen bij de eerste groep, als die iets vernemen dat er iets gaat gebeuren trekken ze zich terug.

 

Zelfs de politie enz. weten dat !

 

Ik ben heel blij dat al mijn bekenden, gezond en wel zijn terug gekomen gisteravond.

Wel geërgerd wat ze hebben mee gemaakt.

 

Gr.

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nav de berichten over een smakeloos lach-emoticon dat iemand bij een verdrietig bericht geplaatst heeft de afgelopen 6 pagina's eens langsgegaan, want het was me niet duidelijk wat er in dit opzicht aan de hand is. Dacht dat iemand een triest bericht geplaatst had met een lach-emoticon erbij, maar dat is het dus niet. Het was me ontgaan dat anderen emoticons bij je bericht kunnen plaatsen maar zie nu die optie onderin staan. Kwam erachter doordat ik dat lach-emoticon ook bij berichten van mij zag staan waar ik ze zelf nooit geplaatst heb. Waarbij ik sommige ook niet erg van goede smaak vind getuigen.

Hoe lang is die optie er al?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minplus,

 

Oude berichten die ik gepost heb zijn ze niet te zien gelukkig.

 

 

Quote

Het was me ontgaan dat anderen emoticons bij je bericht kunnen plaatsen maar zie nu die optie onderin staan. Kwam erachter doordat ik dat lach-emoticon ook bij berichten van mij zag staan waar ik ze zelf nooit geplaatst heb.

 

Was voor mij ook wel schrikken.

 

Hoewel, je kunt het wel zien als iemand iets geplaatst heeft op het forum waarin je gewerkt hebt.

Normaal staat dan de naam ( Forum naam ) van die persoon, in dit geval staat er dan iemand bij, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Zilverster zei:

Ik zelf in ieder geval niet !

Geen nood , ik heb zo'n (vaag) vermoeden wie (een hevige anti-vaxxer) !!

 

Een echte waandachtzoeker:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01/24/marc-van-ranst-snoeihard-voor-zelfbesmetting-pieter-loridon

Ik geef van Ranst gelijk !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
50 minuten geleden, minplus zei:

Ik ben nav de berichten over een smakeloos lach-emoticon dat iemand bij een verdrietig bericht geplaatst heeft de afgelopen 6 pagina's eens langsgegaan, want het was me niet duidelijk wat er in dit opzicht aan de hand is. Dacht dat iemand een triest bericht geplaatst had met een lach-emoticon erbij, maar dat is het dus niet. Het was me ontgaan dat anderen emoticons bij je bericht kunnen plaatsen maar zie nu die optie onderin staan. Kwam erachter doordat ik dat lach-emoticon ook bij berichten van mij zag staan waar ik ze zelf nooit geplaatst heb. Waarbij ik sommige ook niet erg van goede smaak vind getuigen.

Hoe lang is die optie er al?

Een lid, welke de laatste tijd steeds anti vaccinatie bijdragen geplaatst heeft,maar nu niet actief is, plaatst te pas en te onpas die emoticons.

Het is ongepast puberaal gedrag en getuigt van een gebrek aan fatsoen.

Wanneer het jullie stoort, kan je dat via een melding kenbaar maken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IQ 70, Cookie, plus een serie basketballen tegen z'n hoofd gehad. Wat een gek. Maar daar zijn er helaas erg veel van.

Sommigen worden zelfs regeringsleider zoals in Rusland, Brazilië, Turkije en de VS maar die zijn wel wat sluwer dan deze onbenul.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Opmerkelijk!

35% van een groep testpersonen die een placebo corona vaccin toegediend kregen klaagden over bijverschijnselen zoals vermoeidheid, hoofdpijn of gewrichtspijnen.

 

Tja....

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ceesv zei:

Een lid, welke de laatste tijd steeds anti vaccinatie bijdragen geplaatst heeft,maar nu niet actief is, plaatst te pas en te onpas die emoticons.

Het is ongepast puberaal gedrag en getuigt van een gebrek aan fatsoen.

Wanneer het jullie stoort, kan je dat via een melding kenbaar maken.

 

Aha, vandaar...

Is die plaatsings-mogelijkheid van emoticons op berichten van anderen verwijderen niet een betere optie, want zo kunnen idioten anoniem zieken?

Als iemand wil meedelen dat hij het ergens niet of wel mee eens is kan hij de moeite nemen er in een bericht op te reageren.

Een positief of negatief emoticon plaatsen in een nieuw bericht is nauwelijks meer werk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik ben nav de berichten over een smakeloos lach-emoticon dat iemand bij een verdrietig bericht geplaatst heeft de afgelopen 6 pagina's eens langsgegaan, want het was me niet duidelijk wat er in dit opzicht aan de hand is. Dacht dat iemand een triest bericht geplaatst had met een lach-emoticon erbij, maar dat is het dus niet. Het was me ontgaan dat anderen emoticons bij je bericht kunnen plaatsen maar zie nu die optie onderin staan. Kwam erachter doordat ik dat lach-emoticon ook bij berichten van mij zag staan waar ik ze zelf nooit geplaatst heb. Waarbij ik sommige ook niet erg van goede smaak vind getuigen.

Hoe lang is die optie er al?

 

Bedoel je dergelijke berichten met enkel een icoon , sorry maar kan je niet helemaal volgen in je uiteenzetting minplus.

ScreenShot164.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Bedoel je dergelijke berichten met enkel een icoon , sorry maar kan je niet helemaal volgen in je uiteenzetting minplus.

ScreenShot164.jpg

Ik vond dat plaatje van Djokovic erg grappig ivm associatie met de film en heb in een nieuw bericht een grijns geplaatst.

Dat bedoel ik Crazy Sat.

Iedereen kan zien dat ik het heel grappig vond en dat is mijn punt.

Dus niet een anonieme reactie waarbij mensen kunnen zieken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, minplus zei:

Dus niet een anonieme reactie waarbij mensen kunnen zieken.

Vandaar dat ik het woord "lafheid" ook gebruikte in mijn eerdere post over die gemaskerde demonstranten in Brussel.

Anoniem uitlachen valt wat mij betreft in dezelfde (respectloze) categorie. Mensen die anoniem reageren/aanvallen moeten bij mij niet aankomen met verhalen over "principes", "vrijheidsstrijd" of "democratische rechten".  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik vond dat plaatje van Djokovic erg grappig ivm associatie met de film en heb in een nieuw bericht een grijns geplaatst.

Dat bedoel ik Crazy Sat.

Iedereen kan zien dat ik het heel grappig vond en dat is mijn punt.

Dus niet een anonieme reactie waarbij mensen kunnen zieken.

 

I.p.v. een nieuw bericht met een grijns kon je in mijn bericht ook de like toets gebruikt hebben met grappig. Maar geen probleem hoor voor mij....

 

Quote

@Crazy Sat,

 

Dit wat ik gisteren heb geplaatst :

 

Idd. intriest ! Heb zelf twee familieleden die gestorven zijn aan corona en die moesten dan nog door de toen heersende coronamaatregelen begraven worden met maximum en amper 15 personen aanwezig bij de begrafenis , is hard als dan moet selecteren wie mag komen naar de uitvaart en wie niet...

btw : als ik die berichten lees van gisteren , ben ik blij op dit forum als nickname een "gekke" sat te zijn en niet een "gelukkige" sat.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...