Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, minplus zei:

M'n dochter mag dat ook niet en het enige wat ze kan is een werknemer met verschijnselen acuut naar huis sturen om de ver over de 100 anderen niet in gevaar te brengen en dat doet ze dan ook. Maar het blijft helaas achter de feiten aanlopen. Ze kan ermee leven maar het betekent wel permanent uiterst alert zijn vanwege de paar idioten die niets begrijpen van virussen, vaccins en testen.

 

Je gaat jezelf steeds meer tegenspreken. Die ver over de 100 daar is toch 90% van gevaccineerd? Je doet nou net of die medewerkers met verschijnselen de schuld zijn van die andere 10%. We weten allemaal al lang dat dat complete onzin is. Ook met 4 spuiten in je mik raak je besmet en besmet je anderen. Dus of iemand nou wel of niet gevaccineerd is doet er qua besmettingen helemaal niets meer toe.

 

Ik ga dit weekend weer uit eten. Straks in dat restaurant weet ik zeker dat 10% getest is en niet besmet. Maar ik moet nog maar afwachten dat ik niet besmet raak door die andere 90% van die sukkels die zich al maanden niet meer hebben laten testen.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De enige echte sukkels zijn degenen die zonder bescherming naar zo een restaurant gaan.

Daarvan raken er steeds meer ernstig ziek.

 

Het aantal meldingen van sterfgevallen kruipt heel langzaam iets omhoog. In de afgelopen dag kreeg het RIVM bericht dat veertien mensen aan de gevolgen van hun besmetting zijn overleden. In de afgelopen zeven dagen zijn 67 sterfgevallen geregistreerd, het hoogste niveau in bijna twee weken tijd.

 

De omicronvariant van het coronavirus ging tot nu toe vooral rond onder jongeren en jonge volwassenen, maar het aantal besmettingen onder ouderen begint nu ook toe te nemen. Daardoor kunnen de komende tijd meer mensen ernstige klachten oplopen. Ook het aantal sterfgevallen, dat de laatste tijd relatief laag blijft, zou daardoor kunnen stijgen. 

Daarvoor waarschuwt de Europese gezondheidsdienst ECDC.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Je gaat jezelf steeds meer tegenspreken. Die ver over de 100 daar is toch 90% van gevaccineerd? Je doet nou net of die medewerkers met verschijnselen de schuld zijn van die andere 10%. We weten allemaal al lang dat dat complete onzin is. Ook met 4 spuiten in je mik raak je besmet en besmet je anderen. Dus of iemand nou wel of niet gevaccineerd is doet er qua besmettingen helemaal niets meer toe.

 

Ik ga dit weekend weer uit eten. Straks in dat restaurant weet ik zeker dat 10% getest is en niet besmet. Maar ik moet nog maar afwachten dat ik niet besmet raak door die andere 90% van die sukkels die zich al maanden niet meer hebben laten testen.

 

 

Je bent geniaal in het verdraaien van dingen om er iets anders in je straatje van te maken dan waar het om gaat, mijn complimenten, daar kunnen velen zoals ene Willem nog een puntje aan zuigen.

Waar haal je die waanzin vandaan? Lees je schrijfsels nog eens over want het slaat helemaal nergens op wat je verkondigt.

 

Ik geef alleen aan dat ze mensen niet mag vragen en bij verschijnselen naar huis stuurt.

Het is echt te gek voor woorden wat je daar vervolgens bijsleept en van maakt.

 

 

 

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Psychosammie zei:

Ik ga dit weekend weer uit eten.

Veel plezier toegewenst en ik hoop alvast dat je voor de pcr test slaagt en de uitslag ook op tijd binnen hebt.

Hopelijk loop je geen omicron of delta besmetting op van een medebezoeker of personeelslid.

Of een ouderwetse influenza besmetting of een ordinaire voedselvergiftiging.

 

Misschien een mooi moment om eens bewust te kijken wat je zelf kunt doen om het risico igv besmetting te verkleinen.

Vaccinatie en booster helpen heel erg goed tegen een ernstig ziekteverloop vandaar ook de test vrijstelling voor toegang.

De net goedgekeurde pillen vallen mij wat tegen. Ik lees nl dat er al vervelende nare korte termijn bijwerkingen zijn geregistreerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anti-vaccinatie groeperingen verspreidden op facebook al wantrouwen over covid vaccins voor het 1e vaccin was ontwikkeld.

 

https://www.psypost.org/2022/01/anti-vaccine-groups-on-facebook-were-spreading-distrust-in-covid-19-vaccines-before-one-was-even-developed-62422

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een opbeurend bericht over virussen. Een analyse van oudere gegevens levert meer dan 100.000 nieuwe RNA-virussen, incl 9 in water voorkomende corona virussen. Kom er maar in, antivaccers...😁

 

https://www.science.org/content/article/new-dangers-computers-uncover-100-000-novel-viruses-old-genetic-data

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat ze de eerste 2 punten niet zullen vragen want van een antwoord zullen ze niets begrijpen, zoals je hier op het forum ook hebt kunnen zien.

Punt 3, 4 en 5 is reden genoeg om het ook te weigeren, ben ik bang. Helaas.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Psychosammie zei:

Ook met 4 spuiten in je mik raak je besmet en besmet je anderen. Dus of iemand nou wel of niet gevaccineerd is doet er qua besmettingen helemaal niets meer toe.

Ach , laten we ALLE medicatie door de wc rammen , en leven op goed geluk !!

Breek je je been , hersenschudding , hartaanval , moedernatuur zal u helpen !!

 

Nu serieus: Ja , je kan ALTIJD besmet geraken , da's ook met bv griep !!

Ach , ga lekker niet beschermd tussen een hoop zieken staan , en ....

Denk aan uw medemens !! Trouwens , hoe is het met uw vriendin ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, minplus zei:

Ik geef alleen aan dat ze mensen niet mag vragen en bij verschijnselen naar huis stuurt.

Dat doe je niet want je verwijst direct naar "de paar idioten". Volstrekt duidelijk wie jij daarmee bedoelt. 

 

4 uren geleden, theparasol zei:

Veel plezier toegewenst en ik hoop alvast dat je voor de pcr test slaagt en de uitslag ook op tijd binnen hebt

 

Dank! Een PCR test is niet nodig. 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, de Denen gaan ons voor. Corona maatregelen worden losgelaten. Geen toegangspas én beklapjes meer. 

  • Bedankt 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek een vergelijking;

Mijn auto moet voor 28 februari zijn APK hebben gehad, doe ik dat niet, krijg ik een boete.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...