Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten


2 uren geleden, minplus zei:

 

Je doet alles wat mogelijk is om vaccinaties in diskrediet te brengen terwijl overduidelijk is dat ze fantastisch werken.

 

Ook jij moet weer even teruglezen. Ik heb niets tegen de vaccins of tegen gevaccineerden. Iedereen die wil moet dat vooral doen. Ik ben vooral tegen het zwalkende beleid van die prutsers in Den Haag, het toegangsbeleid en de vaccinatiedwang. Verder vind ik de werking van die vaccins helemaal niet zo geweldig. 

 

2 uren geleden, minplus zei:

ben je zo onvoorstelbaar bot om geen enkele poging te doen haar te beschermen

Nou, leg eens uit.

 

@gerrit B en @theparasol ze gebruikt ocrelizumab. Het onderzoek betreft overigens niet alleen MS maar iedereen die onderdrukkende medicijnen gebruikt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me goed voorstellen dat je dan zwaar teleurgesteld bent over de werking van deze vaccins.

Maar met de wetenschap dat het niet of nauwelijks werkt in combinatie met sommige medicijnen (en wellicht ook in combinaties met sommige ziektes of  bepaalde afwijkingen)  kan men misschien wel een stap verder komen om iets te bedenken wat dan wel doeltreffend werkt.

 

Echter als zo vaak komt men vaak achter dit soort zaken met try en error.

 

Ik weet nog dat mijn vader, toen medicijnen kreeg tegen zijn leukemie, de bijwerking was dat hij uiteindelijk weer een aardige bos haar had terwijl hij voorheen vrijwel kaal was.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

Ook jij moet weer even teruglezen. Ik heb niets tegen de vaccins of tegen gevaccineerden. Iedereen die wil moet dat vooral doen.

Fijn om dat te horen 🙂

 

1 uur terug, Psychosammie zei:

Ik ben vooral tegen het zwalkende beleid van die prutsers in Den Haag, het toegangsbeleid en de vaccinatiedwang.

OK

Mocht er geen dwang zijn , zou je dan het vaccin nemen ??

 

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Verder vind ik de werking van die vaccins helemaal niet zo geweldig.

Hoezo ??

1 feit: Iedereen is verschillend , iedereen die het vaccin kreeg reageert anders !!

Ik heb ook het risico genomen , en bij mij & vele anderen ging het wel goed !!

Dat uw vriendin er zo op reageert , da's niet haar of iemand anders' fout !!

Ik heb hier thuishulp vanwege mijn handicap , daar zijn er ook bij waar

het vaccin een reactie gaf !! Ze komen hier binnen , 15 minuten later ,

werden ze werkelijk misselijk , ze namen een Dafalgan , een beetje later

ging het weer voor hun (dankzij de Dafalgan) , ze waren allen 3 dagen ziek !!

 

Als ge echt om uw vriendin geeft , laat u dan ook vaccineren !!

 

Oh , ivm de patiënt wordt geweigerd ivm een transplantatie ,

het ziekenhuis heeft het in dit geval bij het rechte eind !!

En ja , de familie zou er een gerechtszaak van kunnen maken ,

maar .... zou dat enig nut hebben ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Psychosammie zei:

Even een topic of 100 teruglezen. Ik heb geen social media.

 

Dat is al weer achterhaald. Van de 4 genoemde vaccins zijn er 2 al in onbruik geraakt. 

 

Ook even een stuk of 50 topics teruglezen. Mijn vrouw heeft inderdaad 2x AZ en 1x Pfizer gehad. Ze doet daarbij mee aan het MS onderzoek in het UMC waarbij voor en na de prikken steeds bloed wordt afgenomen. 

 

Afgelopen zondag heeft ze een Moderna booster gehad waar ze nog steeds ziek van is.

 

 

 

Geef eens antwoord op wat ik vroeg

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zit systeem in zijn manier van reageren in dit onderwerp, op een vraag over verduidelijking of onderbouwing op een bewering, bijvoorbeeld dat mensen noodgedwongen thuis aan de zuurstof moeten, omdat de ziekenhuizen vol  liggen, wordt gesteld dat die mensen niet ernstig ziek zijn.

 

Het betreffende ziekenhuis ziet dat anders.

 

Ook stelt hij dat mensen die op een transplantatie lijst staan geen baat hebben bij vaccinatie, terwijl de transplantatie artsen juist benadrukken dat vaccinatie belangrijk is voor transplantatie patiënten.

 

 

Een inhoudelijke reactie blijft dan uit, er komt dan weer een nieuw schot in de lucht.

 

 

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ceesv zei:

Een inhoudelijke reactie blijft dan uit, er komt dan weer een nieuw schot in de lucht.

 

Een bekende tactiek / strategie van bepaalde mensen.

De redelijkheid en het correct informeren van elkaar is daarmee eigenlijk al duidelijk gecompromitteerd. Het blijven toestaan van die nonsens is eigenlijk onze eigen schuld. Niet dat ik bevooroordeeld desbetreffende minacht, ik ben het in ieder geval helemaal NIET met hun zienswijze eens. Een zienswijze die in 10 jaar tijd is verloederd tot een "tunnel vision" van de retoriek op sociale media en tijdens corona is aangewakkerd door Qanon en de Trumpisten.

 

  • Bedankt 1

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Psychosammie zei:

Ook jij moet weer even teruglezen. Ik heb niets tegen de vaccins of tegen gevaccineerden. Iedereen die wil moet dat vooral doen. Ik ben vooral tegen het zwalkende beleid van die prutsers in Den Haag, het toegangsbeleid en de vaccinatiedwang. Verder vind ik de werking van die vaccins helemaal niet zo geweldig. 

 

Nou, leg eens uit.

 

@gerrit B en @theparasol ze gebruikt ocrelizumab. Het onderzoek betreft overigens niet alleen MS maar iedereen die onderdrukkende medicijnen gebruikt.

Volgens een VS onderzoek scheelt het aldaar een factor 20 qua overlijden aan Covid vergeleken met niet-gevaccineerden, om maar iets te noemen.

Dus de vaccins doen het heel aardig.

 

En die uitleg heb ik al een keer of 20 gegeven en anderen nog veel vaker..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het effect van vaccinatie op besmetting, let op PS:

Een onderzoek over vaccinatie bij ouders en niet-gevaccineerde kinderen. Bij 1 gevaccineerde ouder nam de besmetting met 26% af, bij 2 gevaccineerde ouders een kleine 72%.

 

https://www.science.org/doi/10.1126/science.abm3087?utm_campaign=SciMag&utm_source=Social&utm_medium=Twitter

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Zilverster zei:

Koffie drinken, afgelopen woensdag Veendam, gisteren in Ter Apel, vandaag Groningen en morgen Amsterdam, gr.

Ben blij dat ik een eigen koffiemachine heb met goede koffie , hoef ik er niet zo ver voor te rijden 😁

Zag vanavond wel dat mijn favoriete merk per Kg was gestegen van 14 euro per Kg  naar 28,75 euro per Kg 😲

Dus ben blij dat er nog 5 zakken staan hopelijk kan ik de prijsstijging overbruggen.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zag vandaag in de supermarkt ook steeds meer lege vakken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...