Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten


21 uren geleden, Tonskidutch zei:

Een bekende tactiek / strategie van bepaalde mensen.

 Ik heb voldoende linkjes meegestuurd die of domweg niet gelezen worden of direct afgedaan als wappie-site.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2022 om 10:06, Tonskidutch zei:

Omdat Joe Rogan onwaarheden verteld over het virus in z'n podcast gaan er meerdere musici weg bij Spotify, nou lekker dan.

Thanks Joe but no Thanks.

 

Nee jij draait de feiten om. Het betreft een of andere fossiele zanger die altijd zo voor vrijheid en tegen de gevestigde orde was. En nu is hij er zelf onderdeel van geworden en wil hij censuur toepassen. De Amerikaanse cancel cultuur moet blijkbaar ook in de muziek.

 

Mooi dat Spotify voet bij stuk houdt. Nou ja, die ouwe zak kan het zich financieel wel veroorloven..

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je toont weer dezelfde tactiek, je gaat niet in op onze vragen, bijvoorbeeld over vaccinatie en transplantatie.

 

Het zoveelste schot in de lucht en weglopen voor een inhoudelijke discussie!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Psychosammie

uiteraard is het aanleveren van de bronnen waar je kennis en/of meningsvorming van overgenomen is van belang.

Maar dit is geen wedstrijd betreffende bron berichten die alleen je eigen Stelling verdedigen. Neen!

Juist andersom zou het moeten zijn die Stelling kan enkel gevormd worden als je al die bronnen leest die men je hier ook aanbiedt en zelf een onderbouwing kunt geven.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2022 om 23:28, gerrit B zei:

Kan me goed voorstellen dat je dan zwaar teleurgesteld bent over de werking van deze vaccins.

Maar met de wetenschap dat het niet of nauwelijks werkt in combinatie met sommige medicijnen (en wellicht ook in combinaties met sommige ziektes of  bepaalde afwijkingen)  kan men misschien wel een stap verder komen om iets te bedenken wat dan wel doeltreffend werkt.

 

 

Hoe het gaat uitpakken als ze corona krijgt kan geen arts met zekerheid iets over zeggen.

 

Voor mijzelf had ik meer verwacht van het vaccin. Ok, je wordt er minder ziek van. Maar het werkt maar 4 maanden. Je wordt gewoon besmet, je wordt gewoon ziek en je besmet anderen. Da's niet mijn idee van een goed vaccin.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willen we niet allemaal een wonderpil die je gewoon kunt slikken en probleemloos oud worden?

Denk dat het met alle medicijnen is dat ze maar tijdelijk helpen om de ziekte of symptomen te onderdrukken.

Kijk naar veel therapieën tegen kanker, het onderdrukt en laat op dat moment het probleem verdwijnen, maar kijk bij hoeveel het uiteindelijk weer terug komt.

Dus al die/veel methodes halen op dat moment het probleem weg maar lossen het niet definitief op, ik noem het altijd symptoom behandeling en tijd kopen.

Dus nu doen wat mogelijk is, leren van hoe het in de praktijk uitpakt en hopen dat er op basis daarvan later een betere oplossing/behandeling komt.

 

Daarnaast wie slikt er geen aspirine tegen hoofdpijn en heeft volgende week toch weer hoofdpijn?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen reactie op m'n berichten, niet dat ik dat verwacht had.

@Psychosammie

Maar diverse virus infecties worden doorgegeven aan derden die geen en ook die wel een vaccin hebben gehad.

(mazelen https://www.rivm.nl/mazelen )

Of het uitbreekt in ziekte verschijnselen / symptomen hangt van het virus af.

En mbt de Covid 19 Varianten zijn die eigenschappen duidelijk anders en dus ook de werking van het vaccin, dat lijkt mij evident.

 

De vaccin ontwikkelaars zijn al geruime tijd bezig om ook op de laatste varianten ( mutaties ) te kunnen inspelen.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die komen dan weer te laat. Omicron is op z'n retour en de volgende is al weer gesignaleerd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden 1 jaar lang helemaal geen vaccin 2019~2020 tot dat men in januari 2021 de eerste vaccins toediende.

En die hebben voldoende mensen voor de dood gered met twee prikken. En typisch in NL weer iets te laat, maar de 3e booster doet dat ook.

 

Over de werkingsgraad van het vaccin is men eenduidig. En ook de niet gevaccineerden overstegen alle verwachtingen door op een ziekenhuisbed te komen of erger nog op een IC bed. Je wilt die "curating and preventing factor" gewoon niet accepteren. JOUW PROBLEEM

aangepast door Tonskidutch

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Hoe het gaat uitpakken als ze corona krijgt kan geen arts met zekerheid iets over zeggen.

 

Voor mijzelf had ik meer verwacht van het vaccin. Ok, je wordt er minder ziek van. Maar het werkt maar 4 maanden. Je wordt gewoon besmet, je wordt gewoon ziek en je besmet anderen. Da's niet mijn idee van een goed vaccin.

 

Dat het vaccin maar 4 maanden werkt is een bizar waanidee. Ik heb je al diverse keren aan je verstand proberen te peuteren dat met elk willekeurig vaccin tegen wat voor ziekte dan ook na een aantal maanden de antistoffen gelukkig verdwenen zijn, maar dat betekent absoluut niet dat de vaccinatie niet meer werkt. Kun je je misschien heel vaag nog ergens iets herinneren over wat ik meldde over de diverse typen geheugencellen?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men heeft het momenteel steeds over de omicron variant en dat de huidige vaccins er minder goed tegen werken dan tegen de vorige varianten.

Dat minder goed kan kloppen want omicron heeft een paar net iets andere eiwitten maar veel zijn nog dezelfde.

Dit wordt door wappies aangegrepen met "zie je wel, vaccinatie is zinloos want het werkt maar even en nu hebben we omicron die de overhand heeft genomen." Maar het is alleen maar minder goed.

Ze vergeten een paar dingen:

1- Dat omicron de overhand heeft genomen in de besmettingenis vanzelfsprekend want het is een veel besmettelijker variant.

2- We hebben mazzel dat ie minder dodelijk is (maar nog wel dodelijk voor velen)

3- Omicron heeft de overhand genomen in de besmettingen, maar bv delta is echt nog niet verdwenen.

4- Dat delta naar de achtergrond gedrukt is komt vooral door de massale vaccinaties tegen delta.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...