Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Spotify reageert dan toch na kritiek op podcast van Joe Rogan over coronavirus

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220130_97644233

Spotify gaat dus zelf informatie bijvoegen aan podcasts waar men over Covid-19 praat !!

Ook , spotify-gebruikers kunnen nu ook voortaan meldingen maken bij hen

wanneer men vindt dat de inhoud van een podcast de richtlijnen schendt !!

 

  • Bedankt 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, minplus zei:

Kun je me de bron geven dat mensen met een booster even lang ziek zijn als zonder?

dit zegt de GGD

Quote

Hoe lang moet ik thuisblijven na een positieve coronatest? 

  • Je moet tot minimaal 7 dagen na de 1e ziektedag thuisblijven.
  • Je moet na 7 dagen tenminste 24 uur klachtenvrij zijn om weer naar buiten te mogen. Anders zou je nog anderen kunnen besmetten.

 

herstel en weer naar buiten

 

Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen niet gevaccineerden, gevaccineerden of  geboosterde.

Zou je binnen 3 maand zijn gevaccineerd of geboosterd dan zou je verwachten dat je ook sneller weer uit quarantaine mag als het vaccin de ziektemaker veel sneller weet op te ruimen, maar blijkbaar zit daar dus geen verschil in.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Crazy Sat zei:

Dit laag sterftecijfer aan griep vond ik héél weinig , vandaar mijn reactie. Ook het woord "wappie" vond ik niet netjes.

 

Zou dat geen positief gevolg zijn van het afstand houden waardoor er ook veel minder griep gevallen zijn?

Ik kan me bijv. niet herinneren dat ik een winter niet verkouden ben geweest en nu al de hele winter nergens last van gehad.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peuter (2) wekt ouders tijdens woningbrand , zij roken niets door coronabesmetting !!
https://www.ad.nl/buitenland/peuter-2-wekt-ouders-tijdens-woningbrand-terwijl-zij-niets-ruiken-door-coronabesmetting~a376a828

Een peuter van 2 jaar heeft het leven gered van het gehele gezin
toen hun woning in de fik stond !! Het jongetje liep recht naar
de slaapkamer van zijn ouders , die nog lagen te slapen , en
maakte dan onmiddellijk zijn ouders wakker door aan hun bed te roepen:
"Mama , heet !! Mama , heet” !!
De moeder van de kleine vertelde dat zij en haar man op dat moment
nog van een milde Covid-besmetting waren aan het herstellen ,
ze hadden nog steeds problemen met hun geur- en smaakverlies !!
Proficiat aan de kleine !! Het gezin had ook al wat training achter de rug ,
hun pa is al 6 jaar vrijwillige brandweerman !!

Dus wie nog steeds niet gelooft dat corona gevaarlijk kan zijn ,
lach maar , geen enkel probleem , totdat ....
Als die lachers zoiets zou overkomen , hoe gaan zulke er dan op reageren ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, cookie monster zei:

Ook , spotify-gebruikers kunnen nu ook voortaan meldingen maken bij hen

wanneer men vindt dat de inhoud van een podcast de richtlijnen schendt !!

 

Een laffe knieval voor de deugers.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, cookie monster zei:

Als die lachers zoiets zou overkomen , hoe gaan zulke er dan op reageren ??

 

Een brandweerman, met maar 1 brandmelder, die blijkbaar nooit getest is.

 

Hoe denk je dat ik hier op reageer?

 

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, cookie monster zei:

Spotify reageert dan toch na kritiek op podcast van Joe Rogan over coronavirus

en dat is prachtig nieuws!

 

En ook retrospectief worden die onwaarheden vertellers ter verantwoording geroepen.

Je had verhaaltjes vertellers. Je had Saga's vertellers. Je had legende vertellers.  Je had priesters, dominees en imams. En je hebt tegenwoordig ook leugenaars. 

Zelfs Ratzinger (ex Paus Benedictus) heeft gelogen. Beslist te oud voor de rechtbank maar niet voor z'n heer.

NOU

Ze doen maar.

Ziekenhuis opnames zijn weer gestegen 142/dag.

 

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Je had priesters, dominees en imams. En je hebt tegenwoordig ook leugenaars.

 

Had moet hebt zijn. En is dat niet gewoon hetzelfde? 😝

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hot topic:

Neen men gaat de status, hopelijk met succes, veranderen in religieus medewerker die ook door het OM vervolgd kan worden voor wandaden en misdragingen t.o.v. derden. (een hoop nieuws uit Duitsland kardinaal Marx en de scheiding van kerk en staat)

 

dus je hebt religieus medewerker en had die andere

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Patiëntengroep Long Covid Nederland ziet dat het op meerdere terreinen misgaat, willen begrip en oplossingen.

 

Mensen die worden getroffen door langdurige Covid hebben maanden of zelfs jaren na hun infectie nog last van uiteenlopende klachten, zoals kortademigheid, extreme vermoeidheid, oorsuizen, concentratiestoornissen en een ontregeld autonoom zenuwstelsel.

 

Voor de eerste Nederlanders die te maken kregen met het coronavirus is dat nu bijna twee jaar geleden.

Dat is een kritieke grens voor mensen die door hun ziekte in de ziektewet belandden, want werkgevers mogen in de regel na twee jaar een ontslagprocedure beginnen.

Minimaal 500 zorgverleners raken binnenkort hun baan kwijt, er moeten oplossingen komen "voor deze groep mensen die in de frontlinie stonden".

Een financiële tegemoetkoming is op zijn plaats.

 

Volgens de belangenorganisatie zijn patiënten met long Covid vaak "niet of nauwelijks meer in staat om te werken, kunnen niet meer voor hun kinderen zorgen, hun sociale leven komt tot stilstand, en zelfs de basistaken in huis zijn soms te zwaar",

Hoeveel Nederlanders precies aan langdurige klachten lijden na een coronabesmetting is niet bekend.

De patiëntengroep schat het op basis van Brits onderzoek op ongeveer 1,4 procent van de bevolking.

Dat zou neerkomen op 245.000 mensen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, ceesv zei:

Dat is een kritieke grens voor mensen die door hun ziekte in de ziektewet belandden, want werkgevers mogen in de regel na twee jaar een ontslagprocedure beginnen.

Minimaal 500 zorgverleners raken binnenkort hun baan kwijt, er moeten oplossingen komen "voor deze groep mensen die in de frontlinie stonden".

Een financiële tegemoetkoming is op zijn plaats.

Dit is het nieuwe sociale Nederland.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gerrit B zei:

 

Zou dat geen positief gevolg zijn van het afstand houden waardoor er ook veel minder griep gevallen zijn?

Ik kan me bijv. niet herinneren dat ik een winter niet verkouden ben geweest en nu al de hele winter nergens last van gehad.

Het wegvallen van de griepdoden kwam idd door de strenge covid maatregelen. Daardoor kreeg het griepvirus geen kans zich uit te breiden, mede ivm met de griepvaccinaties.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gerrit B zei:

dit zegt de GGD

 

herstel en weer naar buiten

 

Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen niet gevaccineerden, gevaccineerden of  geboosterde.

Zou je binnen 3 maand zijn gevaccineerd of geboosterd dan zou je verwachten dat je ook sneller weer uit quarantaine mag als het vaccin de ziektemaker veel sneller weet op te ruimen, maar blijkbaar zit daar dus geen verschil in.

Dat ze 1 lijn trekken wat het thuisblijven betreft spreekt voor zich, want je zou het geschreeuw eens moeten horen als ze de niet- gevaccineerden en gevaccineerden zouden scheiden. Los van het feit dat het onmogelijk te controleren is. Dus pakken ze de tijdsduur van de langst besmettelijken en dat zijn de niet gevaccineerden.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Zelfs Ratzinger (ex Paus Benedictus) heeft gelogen.

Tja , die is dan ook werkelijk onbetrouwbaar als de pest !!

Ik heb die pipo ook werkelijk nooit gemoeten !!

 

9 uren geleden, Psychosammie zei:

Een brandweerman, met maar 1 brandmelder, die blijkbaar nooit getest is.

 

Hoe denk je dat ik hier op reageer?

Ik denk verontwaardigd !!

9 uren geleden, Psychosammie zei:

met maar 1 brandmelder

Ik las het volgende:

Quote

Vertaald:

Hun brandalarmen , die minder dan een jaar oud waren , loeiden pas toen ze allemaal buiten waren

 

Quote

Vertaald:

De rookmelders gingen niet af , ondanks dat ze onlangs zijn getest , volgens The Post

 

 

https://www.google.be/search?q=Parents+Couldn't+Smell+Smoke+from+House+Fire+After+Getting+COVID+—+But+Their+Son+%2C+2+%2C+Saved+the+Day+Their+fire+alarms+%2C+which+were+less+than+a+year+old+%2C+only+went+off+once+they+were+all+outside&hl=nl&btnG=Goegel+zuuke&meta=

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, cookie monster zei:

Ik las het volgende:

 

Ik niet. Ik las onderstaande en vond het niet de moeite waard om verder te zoeken

 

Quote

Er hing overigens wel een rookmelder, maar volgens de moeder begon het alarm daarvan pas te loeien nadat iedereen al buiten stond.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...