Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten


Maar we lijken er nog niet te zijn. 

De nummering van de varianten gaat door. 

Nu in Denemarken.

Voorwaar, toch niet een land dat men qua corona-aanpak verdacht kan maken.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/wetenschap/omikron-variant-ba-2-nóg-besmettelijker/ar-AATm2nW?ocid=msedgntp

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De viruswaanzin groep met een zekere Engel in de gelederen, die hun naam veranderd hebben in viruswaarheid omdat ze bang waren /ongedaan wilden maken dat het voor de meeste mensen duidelijk was dat ze waanzinnig zijn, is een uiterst kwalijk clubje zoals ook nu weer blijkt.

Walgelijkheid ten top.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

De viruswaanzin groep met een zekere Engel in de gelederen, die hun naam veranderd hebben in viruswaarheid omdat ze bang waren /ongedaan wilden maken dat het voor de meeste mensen duidelijk was dat ze waanzinnig zijn, is een uiterst kwalijk clubje zoals ook nu weer blijkt.

Walgelijkheid ten top.

Ik meende dat ze de vorige naam veranderden nadat dat account was verwijderd van Twitter vanwege desinformatie.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondanks veel zoeken niets in die richting kunnen vinden, dat hun account om die reden verwijderd was en dat daarom de naam aangepast is.

Verwacht het ook niet, want dan zou hun nieuwe account onder de nieuwe naam ook verwijderd zijn want ze verkondigen nog altijd exact dezelfde waanzinnige desinformatie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Tonskidutch zei:

on topic, ze lezen mee met @Psychosammie daar in De Haag inzake de 1g 2 g 3g.

 

Dat is mooi, het begin is er. Als ze nou ook nog naar me zouden luisteren. Want hoeveel onderzoek wil je hebben?

 

Het goede nieuws is dat ook Finland alle maatregelen schrapt.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Eduard07 zei:

Sommigen grepen dit punt aan om alle corona cijfers van het rivm verdacht te maken.

 

Niet zo gek natuurlijk als je bij zoiets simpels er al 50% naast zit en de overheid z'n maatregelen daar klakkeloos op baseert. Je zou er bijna iets van gaan denken.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.473c16f7b01c11da27a0380829be32b2.png

 

Zomaar een grafiekje van wat de impact van de Omicron variant is..... Ik vind het toch wel een grafiek die boekdelen spreekt. Vooral als je kijkt naar het verloop in Groot Britannie en Zweden, de twee landen die zo geroemd werden over hun aanpak. Maar ja, dat is de uitleg die ik aan de grafiek geef, ongetwijfeld zijn er vele andere manieren om deze grafieken uit te leggen.....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaatje geeft eigenlijk maar weinig info. Ieder land zal z'n eigen aantallen aangeleverd hebben. We weten inmiddels hoe fout dat bij ons is gegaan.

 

Daarnaast staan hier landen met een hoog inkomen en meer dan 10 miljoen inwoners. Iets met overbevolking en zwaarte van maatregelen haal je niet uit dit plaatje. Het plaatje is dan ook hoofdzakelijk bedoeld om iets te zeggen over Amerika.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Niet zo gek natuurlijk als je bij zoiets simpels er al 50% naast zit en de overheid z'n maatregelen daar klakkeloos op baseert. Je zou er bijna iets van gaan denken.

JIJ probeert zaken verdacht te maken, niet "je" gebruiken! 

Alles is prima te volgen, behalve voor iemand die de gegevens niet goed uitkomen omdat ze niet passen in een bepaald frame-verhaal.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er niets aan doen dat jij je aangesproken voelt.

 

Heeft bovendien niets met verdacht maken te maken maar is gewoon een bewezen feit.

Lijkt wel of jij overal samenzweringen ziet 😂

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Nachtclubs komen vanavond met aankondiging

Het is maar goed dat ik dan al slaap :grin:

 

Quote

Onderzoek: 'Meer vertrouwen in overheid leidt tot minder besmettingen'

177 landen werden onderzocht, het kan zijn dat 176 landen het beter doen dan hier

 

bron NOS blog

 

ziekenhuis opnames zijn vandaag wederom gestegen

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...