Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, gerrit B zei:

bleek dat zondag degene die met haar meegereden zich zaterdag had laten testen en nu bericht had gekregen dat deze test Positief was.

Niet voor niets dus: Als je de GGD testuitslag nog niet binnen hebt dien je volgens de regels in quarantine te blijven!!!!

 

Sterkte Gerrit en je familie natuurlijk ook! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 uren geleden, minplus zei:

Maar je gaat er nog steeds vanuit dat het zonder die maatregelen veel beter was gegaan omdat antivaccers er zich toch niet aan wilden houden, maar daar is geen enkel bewijs voor. Integendeel.

 

Nee juist niet. Wel effe lezen hè! Het waren juist de gevaccineerden die lekker los gingen (en nog steeds gaan) want hé, ik heb mijn spuiten en heb een groen vinkje dus gaan met die banaan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Des te opmerkelijker is, dat alleen de ongevaccineerden eindigen op de ic.

Die zijn kennelijk zo stom om zonder bescherming los te gaan?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, daar gaat het toch de laatste 100 posts helemaal niet meer over.

 

Het gaat over de maatregelen die zinloos geweest zijn en mogelijk averechts gewerkt hebben. En één maatregelen die ronduit discriminerend is.

Ook de PvdA heeft nu het licht gezien en tegen het 2G wetsvoorstel.

 

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, Psychosammie zei:

En één maatregelen die ronduit discriminerend.

Men probeert het virus daarvan op de hoogte te stellen.

 

Maar het virus heeft aangegeven niet te discrimineren.

 

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de afgelopen dagen een explosie van besmettingen. 
 

  1. Kleinzoon van 8 jr. was nog niet gevaccineerd maar wilde dat zelf wel. Heeft nagenoeg verschijnselen.
  2. Kleindochter van 6 jr. was ook nog niet gevaccineerd. Zou ook nog niet gebeuren. Is flink ziek geweest.
  3. Schoonzoon met booster maar tóch positief getest. Geen ziekteverschijnselen.
  4. Zoon met booster maar ook positief getest. Geen ziekteverschijnselen.
  5. Zijn vriendin met booster ook positief getest. Geen ziekteverschijnselen.

Overigens lijkt de bron van de 1e drie anders te zijn als van de laatste twee. Die hebben elkaar niet gezien.

 

Zou de booster dan tóch helpen? 😉

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Klopt. We zitten op 5 miljoen besmettingen. Nog een paar weken en dan heeft iedereen het gehad. Zijn we klaar met die onzin maatregelen.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Nee juist niet. Wel effe lezen hè! Het waren juist de gevaccineerden die lekker los gingen (en nog steeds gaan) want hé, ik heb mijn spuiten en heb een groen vinkje dus gaan met die banaan.

Hoe zat het weer eens met jou spuitjes ?

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, John van Dreumel zei:
  • Kleinzoon van 8 jr. was nog niet gevaccineerd maar wilde dat zelf wel. Heeft nagenoeg verschijnselen.
  • Kleindochter van 6 jr. was ook nog niet gevaccineerd. Zou ook nog niet gebeuren. Is flink ziek geweest.

Het is te hopen dat ze er op lange termijn geen schadelijke gevolgen gaan ondervinden.

 

Kinderlongartsen kunnen vragen van ouders over hoe het verder zal gaan met het kind niet goed beantwoorden. Daarom begint deze week een onderzoek naar de langetermijngevolgen van covid-19 bij kinderen.

 

https://www.mumc.nl/actueel/nieuws/onderzoek-langetermijngevolgen-van-covid-bij-kinderen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vaccineren van kinderen blijft ook ‘lastig’. Nu beiden Corona hebben gehad lijkt het vaccineren minder urgent. 
Overigens moest er ‘geen’ tussen bij mijn kleinzoon, dus nagenoeg geen verschijnselen.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

 

Nee juist niet. Wel effe lezen hè! Het waren juist de gevaccineerden die lekker los gingen (en nog steeds gaan) want hé, ik heb mijn spuiten en heb een groen vinkje dus gaan met die banaan.

Heb je daar cijfers van?  De vele gevaccineerden die ik in m'n omgeving ken zijn juist uiterst voorzichtig.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Ik ken nu 5 mensen met long covid, die ziek werden kort voor ze een 1e vaccinatie zouden krijgen, in leeftijd variërend van 30 tot 65. Een van 45 heeft een week op de IC gelegen.

Ik heb niet alles meer gelezen hier maar was er al nieuws geplaatst over de gevonden oorzaak?

 

Dat zal met omicron niet meer gebeuren, dat hakt niet op de longen in.

 

Hier nu zelf ziek ervan, ook om mij heen een boel. Deze variant is vooralsnog een onverwachte ontsnapping. Valt wel te hopen dat de besmettingen ook iets nalaten dat voor een nieuwe variant nog enige bescherming geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Heb je daar cijfers van?  De vele gevaccineerden die ik in m'n omgeving ken zijn juist uiterst voorzichtig.

 

Niet steeds zeuren over cijfers. Je hebt ze uitgebreid op TV kunnen zien.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...