Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, minplus zei:

Ik ken nu 5 mensen met long covid, die ziek werden kort voor ze een 1e vaccinatie zouden krijgen, in leeftijd variërend van 30 tot 65. Een van 45 heeft een week op de IC gelegen.

 

Ja raar. Idem bij Gerrit. In mijn familie alleen recent 2 jonge kinderen positief getest. Mijn vrienden helemaal niemand. In de kennissenkring recent 2 broers die in de horeca werken positief getest.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je die stift in cola steekt dan is het ook positief en toch wordt wereldwijd cola nog verkocht :) .Een goede maat van mij test om 09.00 positief en in de namiddag 2x negatief.Farma industrie moet veel geld verdienen om die beheerraad plaatsjes van politici en aandeelhouders te betalen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Niet steeds zeuren over cijfers. Je hebt ze uitgebreid op TV kunnen zien.

Aha, een leuke dooddoener. Ik krijg associaties met een Donald in de VS die ook dergelijke dingen zei. Had ook vast helemaal gelijk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Ja raar. Idem bij Gerrit. In mijn familie alleen recent 2 jonge kinderen positief getest. Mijn vrienden helemaal niemand. In de kennissenkring recent 2 broers die in de horeca werken positief getest.

Het is idd bizar dat jij alleen 4 positief geteste mensen in je omgeving hebt waargenomen en verder niks, uiterst bizar zelfs.

Woon je op Rottumeroog of zo want ik kan dit me nauwelijks voorstellen? Of ken je maar heel weinig mensen?

Ik woon in een van de veiligste gebieden in Nederland en op een uiterst veilige plek, maar alleen al bij de buren heb ik 3 zwaar zieken meegemaakt die uiterst voorzichtig waren.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik woon pakweg 35KM onder Schiphol. We laten ons nergens door tegenhouden. Gaan gewoon naar verjaardagen, restaurants, vereniging etc.

 

Het enige wat we voorlopig niet doen is theater, ik heb nog een stuk of 10 kaarten van 2019/2020 seizoen maar de voorstellingen worden steeds uitgesteld, en vakanties naar het buitenland want niet mogelijk zonder QR.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Psychosammie zei:

Nee, ik woon pakweg 35KM onder Schiphol. We laten ons nergens door tegenhouden. Gaan gewoon naar verjaardagen, restaurants, vereniging etc.

 

Het enige wat we voorlopig niet doen is theater, ik heb nog een stuk of 10 kaarten van 2019/2020 seizoen maar de voorstellingen worden steeds uitgesteld, en vakanties naar het buitenland want niet mogelijk zonder QR.

Dan is het nog 10x gekker dat je in de afgelopen jaren alleen maar 4 positief getesten zonder problemen hebt meegemaakt.

Onvoorstelbaar, maar de wonderen zijn de wereld niet uit.

Per slot van rekening waren er enkelen die de atoombom op Hiroshima overleefd hebben. Bij dat soort gelukhebbers hoort jouw complete omgeving blijkbaar.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Psychosammie in Zweden had moeten wonen. Daar zijn de maatregelen officieel beïndigd zonder dat er ooit een lockdown, vaccinatieplicht of coronapas is toegepast.

 

Kanttekening: Die vlieger gaat niet op als geen enkele Zweed zich had laten vaccineren.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Dan is het nog 10x gekker dat je in de afgelopen jaren alleen maar 4 positief getesten zonder problemen hebt meegemaakt.

 

Tja, ik denk dat het meer te maken heeft met wat @OFDM zegt. Mijn hele vriendenkring woont samen zonder kinderen. In mijn familie zijn geen jonge kinderen meer met uitzondering van de 2 eerder genoemde kinderen, en die waren wel de sjaak. Waarbij moeders ook nog eens onderwijzer op een lagere school is.

 

Van collega's hoor ik alleen van de ouders met kinderen en er waren wat collega's in het begin van corona op wintersport. Ziek geworden maar zonder blijvende gevolgen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zo te zien een heel aparte familie-, collega- en vriendenkring. Totaal anders dan wat ik om me heen zie en van anderen hoor.

36 minuten geleden, dutchandrew zei:

Nieuw beerputje?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

Je hebt zo te zien een heel aparte familie-, collega- en vriendenkring. Totaal anders dan wat ik om me heen zie en van anderen hoor.

 

Nou nee. Ook in mijn vriendenkring en familie hoor ik geen verhalen van ernstig zieken die zij dan weer kennen. Ik kijk meer op van het feit dat sommigen van ons wel ernstig getroffen zijn en soms zelfs meerdere keren.

 

Ik heb hier geen verklaring voor anders dan dat kinderen zeker een rol spelen.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...