Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, theparasol zei:

Of dergelijke figuren

Misschien zulke vaccineren , da's ook een hele goeie straf voor zulke !! 🤫

Hopelijk zit er dan wel een chip in het vaccin !! 😂

18 uren geleden, theparasol zei:

Of dergelijke figuren

Misschien zulke vaccineren , da's ook een hele goeie straf voor zulke !! 🤫

Hopelijk zit er dan wel een chip in het vaccin !! 😂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanmiddag bij de supermarkt vroeg een vrouw die klaar was aan nieuwkomers (man,  vrouw en 2 kinderen): "Willen jullie deze kar?"

Man: " Ja hoor, we zijn niet bang voor de coronnies en we zijn dus ook niet gevaccineerd". 

Pa en moe deden wel een mondkapje voor (verplicht in de winkel ook al kom je af en toe iemand tegen zonder) maar wel onder de neus.

Ik ben maar geen discussie aangegaan om ze erop te wijzen dat je ook aan de omicron variant dood kunt gaan en er long covid aan kunt overhouden voor de rest van je leven. Leek me zinloos.🤐

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, minplus zei:

Ja hoor, we zijn niet bang voor de coronnies en we zijn dus ook niet gevaccineerd

Hij had beter kunnen zeggen: "Ja hoor, we zijn niet bang voor de coronnies maar wel zo dom om ons niet te laten vaccineren"

Bang of niet bang als je dat virus oploopt wordt je ziek. Zonder vaccinatie heb je een grotere kans op een ernstig of fataal ziekteverloop.

Voorbeelden te over.

Kijk als je vrijgezel bent of samen met een partner waar je een goed gesprek mee hebt gehad en gezamelijk besloten hebt het wel of niet te doen om bedenk het maar welke reden en er gebeurt dan toch iets waar je niet bang voor was tja dan is dat dikke prima.

Maar niet als je de verantwoordelijkeheid hebt over een paar koters. Obsoluut not done. 

Diezelfde gast zit zeker ook in de auto met zijn gezin.... Ik ben niet bang om in te halen hier, ik ga me toch niet zitten ergeren aan die trage slakken voor me. Je kunt hier met gemak 100. Het is wel druk hier maar ik doe het toch. En hop de hele stoet inhalen en het gaat altijd goed omdat de tegenliggers toch wel op de rem trappen als het fout dreigt te gaan. Totdat je de verkeerde treft die met andere dingen bezig is achter het stuur en die ook ff flink de sokken erin heeft.

Maar goed, zulke flippos hou je altijd en overal. Om een of andere reden vinden ze het prettig om zulk alternatief gedrag te vertonen het zal ze wel een misplaatst gevoel van superioriteit geven wat ze ontberen in het dagelijkse leven.

 

1 uur terug, minplus zei:

maar wel onder de neus.

 

Toen ik voor de booster moest in Hardenberg stonden daar twee stuks beveiling in de hal.

Eentje had zijn masker ook onder de snottert. Zijn collega deed het wel goed.

Dat mispunt was helaas bezig met een ploegje mensen dus heb ik zijn collega die mij hielp er maar op geattendeerd en wel zo hard dat de entree hal het ook mee kreeg. Hij keek me wat nijdig aan maar zei of handelde helaas verder niet.

Als ik daar namens de GGD op die locatie werkte had ik zijn baas opgebeld en aangeven dat hij maar een vervanger moest regelen.

Moraal van het verhaal al ben je het ergens niet mee eens dan nog volg je de maatregels correct op en ga je niet recalcitrant lopen doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2022 om 18:02, ceesv zei:

Een nieuw dieptepunt.

Antivaxers belagen GGD-medewerkers vaccinatielocatie

https://www.1limburg.nl/antivaxer-die-ggd-belaagde-doet-zelf-aangifte

Dit is echt wel tureluut !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

psychiatrische kliniek lijkt me beter

Levenslang zelfs !! Haar gebruik van geweld bewijst dit zelfs terecht !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De maatregelen worden hoogstwaarschijnlijk versoepeld ben benieuwd wat er gaat gebeuren

De gevaccineerde worden veel minder ziek van corona als de niet gevaccineerde 

Eens kijken wat het woord prikspijt gaat inhouden in de toekomst tov het ziek worden en capaciteit bezet houden in de ziekenhuizen van de andere zorg

IK heb 3 spuitjes gehad en loop minder risco om ziek te worden van corona als een niet gevaccineerde

Waarom liggen er zo weinig gevaccineerde in het ziekenhuis ?

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekende probleem, 1 a 2 % van de Nederlanders is extreem wappie (mogelijk wat meer) en daar zitten dus ook een paar truckers tussen. Die gaan dus protesteren tegen alles qua corona al is het alleen maar om rotzooi te trappen ook al slaat het nergens op. En daar springen dan meteen een serie onbenullen bij die weinig begrijpen van wat er aan de hand is. En daarna verharden ze met z'n allen.

Dergelijke dingen gebeuren al eeuwen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De samenleving is aan het knarsen, ook los van corona. En het knarsen (onvrede) zal nog veel groter worden, vrees ik. Vandaag hoorde ik dat onze plaatselijke energie leverancier huilende mensen aan de balie krijgt, die hun energie niet meer kunnen betalen en misscien afgesloten worden. En de inflatie in de USA is inmiddels 7% en dit is nog maar het begin. Alle problemen zijn zich nu aan het opstapelen, en de onvrede komt naar buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...