Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, fransken zei:

ik bedoel er mee dat er weinig gevaccineerde in het ziekenhuis liggen met corona tov niet gevaccineerde hoe zou dat toch komen

 Nee, niet dus. De helft is wel gevaccineerd. Vandaar dat ik zeg dat je waarschijnlijk iets anders bedoelt. Bijvoorbeeld op IC.

 

10 uren geleden, fransken zei:

maar we laten een heleboel maatregelen los aanstaande vrijdag dan lopen de ongevaccineerde een hoop extra risico om besmet te raken

Nou, dat denk ik niet met 30.000 of weet ik veel hoeveel positief getesten denk ik niet dat de maatregelen nog enig effect hebben. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Droom rustig verder in je eigen bubbel.

 

De laatste tijd blijkt dat het aantal besmettingen enorm gestegen is.

Gevaccineerden en geboosterden hebben bijna geen last van die besmetting, maar juist bij ongevaccineerden blijkt dat die een veel groter risico lopen op gezondheid schade.

Ik heb daar de laatste weken de nodige voorbeelden gezien.

En in verhouding liggen er een veelvoud aan ongevaccineerden tov gevaccineerden in het ziekenhuis.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Psychosammie zei:

 Nee, niet dus. De helft is wel gevaccineerd. Vandaar dat ik zeg dat je waarschijnlijk iets anders bedoelt. Bijvoorbeeld op IC.

 

Nou, dat denk ik niet met 30.000 of weet ik veel hoeveel positief getesten denk ik niet dat de maatregelen nog enig effect hebben. 

Snap je het nog steeds echt niet?

 

Ziekenhuisopname factor 17, IC opname factor 33.

 

https://www.rivm.nl/nieuws/ongevaccineerde-COVID-19-patiënten-in-het-ziekenhuis-bijna-20jaar-jonger-dan-gevaccineerde

 

En dan hebben we het nog niet over long covid.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, minplus zei:

En dan hebben we het nog niet over long covid.

Een totaal onderbelicht aspect!

 

Een ex collega, had covid begin verleden jaar, heeft nu energie voor 2 uur per dag, dan is het op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, minplus zei:

Snap je het nog steeds echt niet?

 

Ziekenhuisopname factor 17, IC opname factor 33.

 

Da's toch niet wat @fransken zegt? Hij zegt dat er bijna geen gevaccineerden in het ziekenhuis liggen. Kan je gaan goochelen met factoren maar daar ging het niet over. In november was de helft in het ziekenhuis gevaccineerd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Psychosammie zei:

In november was de helft in het ziekenhuis gevaccineerd.

 

Laat ik het je eens voor rekenen want ik heb echt geen zin meer in dit soort onbenullige leugenachtige en stupide oneliners van je:

 

Er lopen 1000 ongevaccineerden rond.

Er lopen 80.000 gevaccineerden rond.

In het ziekenhuis liggen 1000 covid patienten op de ic waarvan 50% gevaccineerd.

Dat is 500, toch? nou dat is 500 / 80.0000 *100 = 0,6 procent. Ik rond ff af naar boven: 1 procent is dus op de ic gekomen.

1000 ongevaccineerden, 500 op de ic.... dat is 500 / 1000 * 100 = 50%.... dus de helft komt op de ic....

 

En nu is het klaar met je gare gereutel!

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
19 minuten geleden, Psychosammie zei:

In november was de helft in het ziekenhuis gevaccineerd.

Voor elke gevaccineerde in het ziekenhuis lagen er 33 niet gevaccineerden in het ziekenhuis.

Maar voor dat gegeven ben je blind.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk eerder dat het een gemoedstoestand is.

 

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, is lezen nou echt zo moeilijk?

 

https://www.gld.nl/nieuws/7443619/bijna-helft-coronapatienten-in-ziekenhuizen-gevaccineerd-hoe-kan-dat

 

@fransken zegt dat er bijna geen gevaccineerden in het ziekenhuis liggen. De helft is echter wel gevaccineerd. En dan mag je gaan rekenen naar percentages wel / niet gevaccineerden maar dat was de stelling helemaal niet!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Snap je het nog steeds echt niet?

 

Ziekenhuisopname factor 17, IC opname factor 33.

 

https://www.rivm.nl/nieuws/ongevaccineerde-COVID-19-patiënten-in-het-ziekenhuis-bijna-20jaar-jonger-dan-gevaccineerde

 

En dan hebben we het nog niet over long covid.

 

 

PS, nogmaals geef je aan dat je de cijfers niet snapt. Ook bij je nieuwe link.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Da's toch niet wat @fransken zegt? Hij zegt dat er bijna geen gevaccineerden in het ziekenhuis liggen. Kan je gaan goochelen met factoren maar daar ging het niet over. In november was de helft in het ziekenhuis gevaccineerd.

de helft van veel is veel en de helft van weinig is weinig

ik hoop dat je het nu snapt !!!!!!!!

en waar komt dit vandaan ( In november was de helft in het ziekenhuis gevaccineerd.)

50% van 12 miljoen of 50% van 2 miljoen ( je lijkt baudet wel die is er ook zo goed mee met het goochelen van cijfers )

aangepast door fransken

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, theparasol zei:

 

Hier je stokpaardje de geteste ongevaccineerde versus de besmette gevaccineerde:

 

Wie is gevaarlijker: een ongeteste gevaccineerde of een geteste ongevaccineerde? - Omroep Gelderland (gld.nl)

Conclusie zou dus moeten zijn dat als je deze besmettingen nog meer wilt voorkomen een ieder die naar een evenement wil zich eerst moet laten testen.

Ik heb het al vaker aangegeven maar laat dat testen nu gewoon over aan de evenementenorganisaties zelf en ga als overheid alleen controleren.

Die evenementenorganisaties kunnen dit soort zaken vele malen beter en sneller organiseren dan welke overheidsinstantie dan ook en veel goedkoper organiseren dan welke commerciële test instantie ook.

Neem de test gewoon op in de toegangsprijs en het probleem is opgelost.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...