Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten


17 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Nou, lees dan even het interview met Agnes Kant. Die is niet zo stellig als jij.

https://www.rijksoverheid.nl/documenten/publicaties/2021/04/15/interview-speuren-naar-bijwerkingen-van-coronavaccins

 

Dat gaat over bijwerkingen vlak na een vaccinatie , ik zei 1jaar verder staat er dit

Wat zijn bijwerkingen eigenlijk?

Door een vaccinatie leert je lichaam zich te wapenen tegen een specifieke ziektemaker. Zodra je ingeënt bent gaat je immuunsysteem even flink aan de slag: daar kun je je even niet zo lekker van voelen. Dat noemen we een bijwerking. Bij vaccins zijn bijwerkingen meestal een teken dat het vaccin werkt. Niet prettig maar wel een goed teken dus. Er zijn ook bijwerkingen die geen signaal van de werking van het medicijn zijn. Die komen bij vaccins maar weinig voor.

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, mereltje zei:

daar kun je je even niet zo lekker van voelen.

 

Mijn vrouw is na haar eerste en tweede vaccinatie volledig omgekiept. Ze was er flink ziek van.

De 3e boosterprik viel dan weer mee. Alleen een dikke onderarm met wat pijn waar de prik was.

Nu rent ze weer kerngezond rond.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb totaal geen bijwerkingen gehad; zelfs geen stijve arm.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, mereltje zei:

Dat gaat over bijwerkingen vlak na een vaccinatie , ik zei 1jaar verder staat er dit

 

Je moet het wel lezen he. Dit staat er.

Quote

“Vaccins hebben doorgaans geen langetermijnbijwerkingen omdat je lichaam ze vrij snel weer afvoert, maar vanzelfsprekend blijven we opletten. Via de EMA houden we hierover contact met collega’s in het buitenland. Ons vragenlijstonderzoek loopt door tot een half jaar na de vaccinatie.”

Dat is dus niet zo stellig als er zijn geen langetermijn bijwerkingen.

 

5 uren geleden, minplus zei:

Dumpert is net zoiets als De Speld. Leuk dat PS ze linkt als argument.😎

 

Als je even gekeken had kon je zien dat het gewoon een NOS uitzending was. Je reageert alleen maar om af te zeiken. Beetje zelfvoldaan type ben je.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zal wel niet meevallen om te kiezen waar je wel of niet op reageert @Psychosammie als het in je straatje is dan reageer je wel

ik heb nog maar weinig oplossingen gezien van jouw om deze pandemie onder controle te houden die uitvoerbaar zijn !!

 

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, @Psychosammie heeft gewoon een andere mening dan ons, dat geeft toch niks?

Jullie behandelen hem als de gebeten hond; dat is niet netjes.

Mijn broer heeft zich ook niet laten vaccineren omdat hij het pertinent niet wil; hij laat zich wel testen voordat hij naar het verzorgingshuis gaat om ons oude moedertje te bezoeken; is de test negatief, dan komt hij op bezoek.

Ik zit gewoon naast mijn broer op de bank; ik ben gewoon niet bang voor corona, ik heb 3 injecties gehad en als ik toch corona zou krijgen heb ik mijn best gedaan om alle ellende te voorkomen .

Als ik me niet lekker voel, ga ik gewoon niet naar mijn oude moedertje.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

D-box, je vergeet een ding.

 

Veel mensen worden in het ziekenhuis  niet meer geholpen en ondervinden ernstige schade aan hun gezondheid.

De oorzaak?

 

Onbetwist door niet gevaccineerde corona patiënten die bedden bezet houden.

Wanneer jouw oude moedertje niet in het ziekenhuis terecht kan, omdat er geen plaats is, kan je haar erop wijzen dat niet gevaccineerden ook recht hebben op voorrang in het ziekenhuis.

 

Dat is de keerzijde van de medaille.

 

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...