Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Laten we even afwachten hoe de nieuwe variant zich ontwikkelt, het heeft nu geen zin om te speculeren.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat mij opvalt is dat er wel weer flink wat besmettingen zijn.

Ik zou naar een klant in Deventer maar ze belden af omdat de helft van het personeel thuis zat met Corona.

Zou bij een klant in Bleiswijk even een project opnemen maar daar zat zelfs het gehele bedrijf thuis met Corona.

Bij een ander bedrijf mocht ik alleen nog maar via een zij-ingang naar binnen met de nodige maatregelen en hele afdelingen waren daar met rode linten afgeschermd. Op mijn vraag of ze aan het verbouwen waren was het antwoord "nou nee, dat zijn Corona afdelingen waar alleen speciaal uitgerust personeel naar binnen mag"

Maar ook mijn eigen moeder (86) was even bij de buren geweest en heeft daar een besmetting opgelopen. (tot nu toe alleen een beetje verkouden)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk middel?

Oostenrijk voert de mondkapjes weer in omdat het daar weer uit de hand loopt.

Kleine moeite in drukke omgeving.

Is een mondkapje in die situatie echt erger dan honderden doden?

Hoe gek wil je zijn?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-3-2022 om 11:50, Psychosammie zei:

Ik hoop dat ze geen leveringsproblemen hebben. Lig je daar 😂

Verdomme , ik sta op de wachtlijst !! 😭

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gerrit B zei:

Is er ook een duidelijk verschil te vinden tussen mensen die besmet zijn geweest en ook een prik hebben gehad maar de boosters wel een keer goed vonden nu de huidige variant veel minder ziek makend is?

Ik heb op de wetenschappelijke overzichtssite geen onderzoek over gezien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Bij ons thuis hebben we ook een lotje getrokken en 'gewonnen'. Zowel moeders, als vaders als zoon besmet (getest met PCR) binnen 1 week. Tot nu toen zijn de symptomen al een paar dagen als bij een flinke griep. Veel hoofdpijn, keelpijn, spierpijn, koorts en neusverstopping.

 

Papa en mama zijn ingeënt en geboosterd, onze zoon (9) niet.

 

Ik ben toch blij dat de Delta variant verdrongen is door de veel mildere Omikron variant.

 

Corona = no fun. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...