Moderator ceesv Geplaatst: 18 maart 2022 Auteur Moderator Geplaatst: 18 maart 2022 Laten we even afwachten hoe de nieuwe variant zich ontwikkelt, het heeft nu geen zin om te speculeren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 Ik ga een extra prikkie halen😀 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
minplus Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 Dat Tv-programma is al lang geleden gestopt. Maar ik ga ook eind maart de volgende prik halen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gene 1225 Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 9 uren geleden, Psychosammie zei: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
minplus Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 🙂 Al 50 jaar mijn filosofie. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 wat mij opvalt is dat er wel weer flink wat besmettingen zijn. Ik zou naar een klant in Deventer maar ze belden af omdat de helft van het personeel thuis zat met Corona. Zou bij een klant in Bleiswijk even een project opnemen maar daar zat zelfs het gehele bedrijf thuis met Corona. Bij een ander bedrijf mocht ik alleen nog maar via een zij-ingang naar binnen met de nodige maatregelen en hele afdelingen waren daar met rode linten afgeschermd. Op mijn vraag of ze aan het verbouwen waren was het antwoord "nou nee, dat zijn Corona afdelingen waar alleen speciaal uitgerust personeel naar binnen mag" Maar ook mijn eigen moeder (86) was even bij de buren geweest en heeft daar een besmetting opgelopen. (tot nu toe alleen een beetje verkouden) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
paardengek Geplaatst: 19 maart 2022 Geplaatst: 19 maart 2022 19 uren geleden, Gerard 76 zei: Klopt wel maar Corona is niet meer dezelfde als begin 2020 wel het gezonde verstand blijven gebruiken t middel is inmiddels erger dan de kwaal Je hebt helemaal gelijk. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
minplus Geplaatst: 19 maart 2022 Geplaatst: 19 maart 2022 Welk middel? Oostenrijk voert de mondkapjes weer in omdat het daar weer uit de hand loopt. Kleine moeite in drukke omgeving. Is een mondkapje in die situatie echt erger dan honderden doden? Hoe gek wil je zijn? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 19 maart 2022 Geplaatst: 19 maart 2022 Onderzoek wijst uit dat 2 tot 3 mRNA vaccinaties het risico op ademhalingsproblemen of sterven met 90% verlaagt. De bescherming tijdens de omicron periode is bij 3 vaccinaties 94% https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/71/wr/mm7112e1.htm?s_cid=mm7112e1_w 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 19 maart 2022 Geplaatst: 19 maart 2022 Niet gevaccineerden belanden 12x zo vaak in het ziekenhuis als geboosterde mensen. https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/71/wr/mm7112e2.htm 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 19 maart 2022 Geplaatst: 19 maart 2022 Is er ook een duidelijk verschil te vinden tussen mensen die besmet zijn geweest en ook een prik hebben gehad maar de boosters wel een keer goed vonden nu de huidige variant veel minder ziek makend is? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 19 maart 2022 Geplaatst: 19 maart 2022 Op 18-3-2022 om 11:50, Psychosammie zei: Ik hoop dat ze geen leveringsproblemen hebben. Lig je daar 😂 Verdomme , ik sta op de wachtlijst !! 😭 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 20 maart 2022 Geplaatst: 20 maart 2022 15 uren geleden, gerrit B zei: Is er ook een duidelijk verschil te vinden tussen mensen die besmet zijn geweest en ook een prik hebben gehad maar de boosters wel een keer goed vonden nu de huidige variant veel minder ziek makend is? Ik heb op de wetenschappelijke overzichtssite geen onderzoek over gezien. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Beheerder Michel Geplaatst: 20 maart 2022 Beheerder Geplaatst: 20 maart 2022 Bij ons thuis hebben we ook een lotje getrokken en 'gewonnen'. Zowel moeders, als vaders als zoon besmet (getest met PCR) binnen 1 week. Tot nu toen zijn de symptomen al een paar dagen als bij een flinke griep. Veel hoofdpijn, keelpijn, spierpijn, koorts en neusverstopping. Papa en mama zijn ingeënt en geboosterd, onze zoon (9) niet. Ik ben toch blij dat de Delta variant verdrongen is door de veel mildere Omikron variant. Corona = no fun. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten