Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator
2 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Leg jij eens uit waarom mijn antistoffen continu op 100% moet staan.

Antistoffen in het lichaam verdwijnen geleidelijk, er blijven nog geheugencellen in het lichaam aanwezig.

 

Een regelmatige opfrisser zorgt ervoor dat je beter beschermd bent in het geval je besmet raakt.

Dat is niet alleen voor covid het geval, maar ook voor anderen inentingen.

 

Een booster brengt de bescherming weer op peil, maar zoals al aangegeven is dat een tijdelijke situatie.

 

De opnames op de IC bevestigen, dat hoofdzakelijk niet gevaccineerden door covid in een levens bedreigende situatie kunnen geraken.

 

Waar steeds aan voorbij gegaan wordt, is dat covid je lichaam beschadigt, de langdurige gevolgen worden ondertussen door velen ervaren.

 

Maar dit is al herhaaldelijk aan de orde geweest.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 minuten geleden, Psychosammie zei:

Dan is dat zo.

U gaat er wel heel los over , het kan jou dus geen reet schelen !!

Ten opzichte van haar is het beter dat u zichzelf wel laat vaccineren !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ceesv zei:

Antistoffen in het lichaam verdwijnen geleidelijk, er blijven nog geheugencellen in het lichaam aanwezig.

 

Dat is het goede antwoord, de rest is kul. Die geheugencellen zorgen ervoor dat jij bij een besmetting na een paar dagen weer antistoffen aanmaakt. Er is dus geen enkele reden om die antistoffen middels boosters op 100% te houden. Men maakt zich nu terecht zorgen of dat wel zo goed is voor je immuunsysteem.

 

Ik ben niet gevaccineerd. Mijn lichaam moet nog leren hoe het welke antistoffen moet aanmaken. Dus loop ik een grotere kans in het ziekenhuis te komen bij een serieuze besmetting. Heb ik het virus eenmaal verslagen dan zullen de antistoffen langzaam afnemen. Geen enkele reden om die op 100% te houden. Wordt ik weer besmet dan maakt mijn lichaam weer antistoffen aan.

 

Een opfrisser die beter beschermt is dus onzin tenzij die geheugencellen van jou ondanks eerder vaccinaties en boosters geen antistoffen meer aanmaken. Maar dan werkt dat vaccin echt niet / heel beperkt.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, cookie monster zei:

U gaat er wel heel los over , het kan jou dus geen reet schelen !!

 

Nee, dat is jouw mening. Wij kiezen ervoor om weer zo normaal als mogelijk te leven, binnen de geldende maatregelen.

 

23 minuten geleden, cookie monster zei:

Ten opzichte van haar is het beter dat u zichzelf wel laat vaccineren !!

 

Leg uit, wat schiet zij daar mee op?

 

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Psychosammie zei:

Leg uit, wat schiet zij daar mee op?

Lees al de coronadraadjes nog eens door !!

Het vaccin beschermt uzelf , maar net door het vaccin bescherm je toch

ook uw medememens , ook al kan je nog steeds een besmetting oplopen ,

minder zwaar , net vanwege het vaccin !!

29 minuten geleden, Psychosammie zei:

Nee, dat is jouw mening.

Uw egoïsme siert u , u toont totaal geen respekt naar uw vriendin toe !!

Jij wil niet , (lees jij als ik ik ik ik ik ik) !!!!

Ik snap niet dat jij daarom uw vriendin geen verbod opgelegd hebt ,

want volgens u is zo'n nieuw vaccin toch nog te riskant , dus ....

Ik denk wel dat je anders zou klappen , mocht ze sterven !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, cookie monster zei:

maar net door het vaccin bescherm je toch

ook uw medememens , ook al kan je nog steeds een besmetting oplopen ,

minder zwaar , net vanwege het vaccin !!

 

Dus na vaccinatie kan ik besmet raken en anderen besmetten. Dus die ander heeft geen ruk aan mijn vaccinatie.

En dat blijkt ook wel uit het aantal besmettingen. Die worden echt niet veroorzaakt door de niet gevaccineerden.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Psychosammie zei:

Die worden echt niet veroorzaakt door de niet gevaccineerden.

Geloof wat je wil !!

Voor dat virus maakt het echt geen fluit uit of ge niet of wel gevaccineerd zijt ,

wanneer ge gevaccineerd zijt , hebt ge minder kans om (zwaar) ziek te worden !!

En ja , ge kunt natuurlijk ook zeggen , zoals gij zegt:

"Als het niet perfekt macheert , dan kunnen ze allemaal de pot op !!"

Ach , men had misschien gewoon niks moeten , meer doden , minder volk !!

Dan zou het voor uw vriendin misschien al te laat zijn geweest , is het dat waard ??

Tot nu toe zijt gij de dans ontsprongen , maar als ge prijs hebt , nie' komen janken !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Psychosammie zei:

Dus na vaccinatie kan ik besmet raken en anderen besmetten. Dus die ander heeft geen ruk aan mijn vaccinatie.

En dat blijkt ook wel uit het aantal besmettingen. Die worden echt niet veroorzaakt door de niet gevaccineerden.

Ik neem aan dat je hiervoor een bron hebt?

 

Ook deze drogreden is al vaker aan de orde geweest, vaccineren helpt de verspreiding van een virus af te remmen.

 

Vaccinatie tegen COVID-19 vermindert de overdracht van het virus naar anderen. Dat blijkt uit onderzoek van het RIVM waarbij gebruik is gemaakt van data uit het bron- en contactonderzoek door de GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst'en.5 aug. 2021

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2022 om 15:27, ceesv zei:

Ik neem aan dat je hiervoor een bron hebt?

 

Dat kan toch statistisch niet anders? Nu 86% gevaccineerd. Afgelopen week bijna 47.000 besmettingen. Die kunnen echt niet alleen van de niet gevaccineerden komen.

 

Op 21-3-2022 om 15:27, ceesv zei:

Vaccinatie tegen COVID-19 vermindert de overdracht van het virus naar anderen. Dat blijkt uit onderzoek van het RIVM waarbij gebruik is gemaakt van data uit het bron- en contactonderzoek door de GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst'en.5 aug. 2021

 

Dat klopt, maar niet voldoende dus. En augustus was nog een andere variant.

 

Ik zei eerder al dat er in mijn omgeving geen besmettingen zijn. Nu bij bosjes. Gevaccineerd en niet gevaccineerd. Zeg jij het maar.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2022 om 15:27, ceesv zei:
Dat blijkt uit onderzoek van het RIVM waarbij gebruik is gemaakt van data uit het bron- en contactonderzoek door de GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst'en.5 aug. 2021

 

Bron- en contactonderzoek?

Dat doen ze toch al lang niet meer.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De GGD niet meer, maar het RIVM zal nog steeds onderzoek doen.

 

https://lci.rivm.nl/COVID-19-bco

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...