Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, fransken zei:

het is toch moeilijk om begrijpend te lezen zonder aan het ikke ikke verhaal te denken

een van de bedoelingen van de vaccinatie was om minder ziek te worden

 

Ik weet niet wat je nou precies wilt bijdragen, doe maar niet meer!

We weten toch al lang dat het doel van de vaccinatie minder erg ziek worden is? Het gaat hier over besmettingen. En aangezien de R iets van 0,87 is betekent dat gewoon dat iedere besmette persoon, gevaccineerd of niet, ongeveer 1 persoon zal besmetten, gevaccineerd of niet.

 

En ikke ikke heeft ervoor gekozen om niet te vaccineren en ikke ikke zal dus wat zieker worden. En verder niets!

 

Lees mijn volgende post!

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, ceesv zei:

De GGD niet meer, maar het RIVM zal nog steeds onderzoek doen.

 

Nee hoor. Lees het protocol wat je zelf aanhaalde.

 

Quote

Bij een persoon met bevestigde COVID-19 voert de GGD brononderzoek uit. 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat te verwachten was is gebeurd.

 

Ik had gisteren een positieve GGD test. Ik zal hier mijn verdere aftakeling voor jullie beschrijven 😁

 

  • Maandagavond kreeg ik ineens koud. Voor mij een teken dat er een griepje aankomt hoewel ik dat al zeker 20 jaar niet meer gehad heb.
  • Dinsdagochtend positieve zelftest, 's middags naar de GGD en 's avonds positieve GGD test.
  • Woensdag nog steeds geen klachten, geen hoest, geen loopneus, geen hoofdpijn. Alleen een beetje slapjes gevoel.

Wordt vervolgd!

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tispysch

- mijn collega (met drie vaccinaties) had afgelopen week zo vertelde hij me vandaag, wel heftige klachten maar merkt er nu niks meer van.

Dus je kan geluk hebben of ook niet.

- mijn collega uit Amsterdam die ik tijdje terug sprak heeft milde klachten tijdens de delta variant infectie gehad voor de vaccinaties maar wel zware long covid problemen nu nog steeds!

Of pech hebben.

Terwijl beide college geen extreem standpunt hadden of hebben inzake vaccinatie.

 

Maar jij speelt met een complexe dobbelsteen en verschillende parameters als je geen vaccinaties hebt gehad.....

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin zit nu ook thuis. Ze heeft 1 Janssen en een booster. Ze heeft meer klachten dan ik.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Psychosammie zei:

Een vriendin zit nu ook thuis. Ze heeft 1 Janssen en een booster. Ze heeft meer klachten dan ik.

is ze getest ?

en een booster en corona is dubbel en niet aan te raden

 

2 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Ik weet niet wat je nou precies wilt bijdragen, doe maar niet meer!

We weten toch al lang dat het doel van de vaccinatie minder erg ziek worden is? Het gaat hier over besmettingen. En aangezien de R iets van 0,87 is betekent dat gewoon dat iedere besmette persoon, gevaccineerd of niet, ongeveer 1 persoon zal besmetten, gevaccineerd of niet.

 

En ikke ikke heeft ervoor gekozen om niet te vaccineren en ikke ikke zal dus wat zieker worden. En verder niets!

 

Lees mijn volgende post!

 

laten we het hopen verder niets ( bv geen ziekenhuis opname )

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Wat te verwachten was is gebeurd.

 

Ik had gisteren een positieve GGD test. Ik zal hier mijn verdere aftakeling voor jullie beschrijven 😁

 

  • Maandagavond kreeg ik ineens koud. Voor mij een teken dat er een griepje aankomt hoewel ik dat al zeker 20 jaar niet meer gehad heb.
  • Dinsdagochtend positieve zelftest, 's middags naar de GGD en 's avonds positieve GGD test.
  • Woensdag nog steeds geen klachten, geen hoest, geen loopneus, geen hoofdpijn. Alleen een beetje slapjes gevoel.

Wordt vervolgd!

 

Vrouwlief afgelopen Vrijdagavond positieve zelftest. 's Morgens nog gewoon negatief.

Ikzelf voelde de corona Maandagmiddag en ben ook positief getest. Ik heb wel behoorlijke griepverschijnselen waarbij ik een keelpijn heb zoals ik nooit heb gehad.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

de vaccinatie graad van uw vriendin is wel iets anders dan je voorheen hebt gepost

 

Lezen beste Tonski. Er staat "een vriendin" niet "mijn vriendin"!

 

Mijn vriendin heeft nergens last van en had vanmorgen een negatieve zelftest.

 

22 minuten geleden, Mojo zei:

keelpijn heb zoals ik nooit heb gehad.

 

Mijn ervaring is dat zoete limonadesiroop verzacht. Krijg je ook als je aan je keelamandelen bent geholpen.

Hoewel ik nog geen verschijnselen heb drink ik nu liters van dat spul. 😂

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kratje Duvel schijnt ook prima te helpen 😁

 

Ik kan je maar 1 advies geven en dat is ga tijdelijk ergens anders wonen of zet alle ramen en deuren open in de ruimte waar jij verblijft wil je dat je vriendin niet over een paar dagen ook positief test.

Wij zijn hier meteen afzonderlijk gaan slapen, eten voor de deur enz. maar een week later mijn vrouw toch ook positief en nog een week later mijn zoon (die zich opgesloten had in zijn eigen kamer) ook positief.

Dus met alleen afzonderen redt je het niet, die virusdeeltjes moeten ook het huis uit wil je anderen niet besmetten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Krijg je ook als je aan je keelamandelen bent geholpen.

 

Bij ons is dat ijsjes eten . Bij mij moet deze ingreep dateren van begin jaren 60. Iedere dag drie à vier ijsjes , heerlijke en lekkere jeugdtijden ! 😅

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uren geleden, Psychosammie zei:

Wat te verwachten was is gebeurd.

Beterschap!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gerrit B zei:

Een kratje Duvel schijnt ook prima te helpen

Ik ben gek op biertjes maar ik kan niet goed tegen Duvel. Doe mij dan maar Affligem van de tap.

 

4 uren geleden, gerrit B zei:

Ik kan je maar 1 advies geven en dat is ga tijdelijk ergens anders wonen

Tja, dat is geen optie. Ik ben fulltime mantelzorger. 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...