Ga naar inhoud


Welke rattenverjager (diervriendelijk)?


Jürgen

Aanbevolen berichten


4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Nou Spriet. Ik wist niet dat jij zulke zwermen van muizen en ratten in je huis had. 

 

Misschien is een kat nog effectiever. 

Nou, als een kat zoveel muizen had opgegeten, dan hing zijn buik op de grond en ving hij geen muis meer. 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig al die oplossingen, moet gezegd. Wat een creativiteit.

Leuke toevoeging Sprietje. Je bent weer aardig aan 't surfen geweest

maar vermakelijk!!!

 

Ik dacht dit ik een "surf-virtuoos" was maar jij overtreft mij héél duidelijk. 👌

 

 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overwinteren op Nova Zembla, en dan, wat is er vriendelijk aan verjagen? Nog even en we gaan echt geloven in de "vriendelijk slachtende slager". Het varken komt kant en klaar als een "Beef Stroganoff" op tafel.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, waterpas zei:

Overwinteren op Nova Zembla, en dan, wat is er vriendelijk aan verjagen? Nog even en we gaan echt geloven in de "vriendelijk slachtende slager". Het varken komt kant en klaar als een "Beef Stroganoff" op tafel.

Waarom zou de slager niet vriendelijk zijn? Beef komt van een rund en niet van een varken

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Sprietje zei:

Dit is ook een simpele

 

 

 

Deze is super.😁

 

Wat het idee van die slang een tijdje eerder betreft, dat werkt niet. Die slang pakt 1 muis en neemt dan als koudbloedige minstens een week rust.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerlijk gezegd vind ik dit de mooiste

de beste muizenval ter wereld

 

Zoek je hem op een verkoopsite dan is hij met 25 euro wel aan de prijzige kant want zoiets is makkelijk voor een paar euro te maken en onder de 10 euro te verkopen.

want voor die 25 euro krijg je dus alleen maar het deksel zonder emmer

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

Waarom zou de slager niet vriendelijk zijn? Beef komt van een rund en niet van een varken

Maakt het wat uit waar het vandaan komt, als je het met de dood moet bekopen? Vriendelijk doodgaan, een contradictio in terminus, net zo maf als een  moord, die enkel perfect wordt genoemd omdat er geen dader wordt gevonden. Er is niets perfects aan iemand ombrengen!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n katten net vermanend toegesproken.

Ze keken me begrijpend aan dus de muizen rond het huis kunnen zich voortaan ongelimiteerd voortplanten. Zeven stuks per muis duo met 3 weken later 7 maal 7 stuks dus dat gaat lekker lopen. Met wat mazzel heb je 1 mannetje met 7 vrouwtjes... 😎

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...