Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2022 Moderator Geplaatst: 3 januari 2022 Wie kent hem niet, de Nachtwacht van Rembrandt van Rijn, geschilderd rond 1642. In een project hebben technici met een Hasselblad h6d-400c camera en speciale software ruim 8.400 detail foto's gemaakt van de Nachtwacht. De pixel afstand is 5 micrometer! Het resultaat is nu voor iedereen hier te zien. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 3 januari 2022 Geplaatst: 3 januari 2022 8 minuten geleden, ceesv zei: Het resultaat is nu voor iedereen hier te zien. Ondanks mijn slecht zicht , leuke super UHD camera !! Dank zij het mooie inzoomen , heb ik er toch nog iets aan !! 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2022 Auteur Moderator Geplaatst: 3 januari 2022 1 minuut geleden, cookie monster zei: leuke super UHD camera !! Mag ook wel, nieuw kost deze 100 megapixel cmos sensor camera € 48.395,- Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 3 januari 2022 Geplaatst: 3 januari 2022 7 minuten geleden, ceesv zei: € 48.395,- Ppffff , die komen uit een tuttefrutbak 😉 Serieus nu , holy cannelloni , leuke prijs voor zo'n camera !! Maar ja , je krijgt wel piekfijne beelden !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Con Geplaatst: 3 januari 2022 Geplaatst: 3 januari 2022 4 uren geleden, ceesv zei: Wie kent hem niet, de Nachtwacht van Rembrandt van Rijn, geschilderd rond 1642. In een project hebben technici met een Hasselblad h6d-400c camera en speciale software ruim 8.400 detail foto's gemaakt van de Nachtwacht. De pixel afstand is 5 micrometer! Het resultaat is nu voor iedereen hier te zien. Geweldig, bruut geweld! Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Psychosammie Geplaatst: 3 januari 2022 Geplaatst: 3 januari 2022 6 uren geleden, ceesv zei: Mag ook wel, nieuw kost deze 100 megapixel cmos sensor camera € 48.395,- Koopje. Ik was ooit eens bij een bekende foto winkel waar een Canon telelens in een vitrine lag. Prijskaartje 100.000. Leek mij een nulletje teveel. Maar dat had ik niet goed begrepen. De Canon EF 1200 wordt op bestelling voor je gemaakt. Loop je in een jurk en teer je op het geld van de westerse beschaving dan kan je ook voor deze Leica gaan. https://www.ad.nl/bizar/de-duurste-lens-ter-wereld-1-643-208-euro~a934c575/? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2022 Geplaatst: 4 januari 2022 En er was gisteren nog even een korte documentaire op TV hoe deze speciale Hasselblad gemaakt wordt , bijzonder interessant. Overigens je kan ze ook huren, ook niet goedkoop. 😁 With Or Whitout You U2
Moderator wiz Geplaatst: 4 januari 2022 Moderator Geplaatst: 4 januari 2022 supergaaf om de rendering te zien van de volledige Nachtwacht. En wat een resolutie zeg, inzoomen totdat je de barstjes in de verf kan zien. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
gerrit B Geplaatst: 4 januari 2022 Geplaatst: 4 januari 2022 Als ik de verf zo op de deuren zou smeren dan denk ik dat er snel een schilder staat die het dan toch maar even over moet schilderen 😁 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Psychosammie Geplaatst: 5 januari 2022 Geplaatst: 5 januari 2022 Dat ding is van 1642 en er is daarna nooit meer een likje verf overheen gegaan. Dat kan natuurlijk niet goed gaan. Misschien kunnen ze de winterschilder nog langs laten komen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2022 Geplaatst: 5 januari 2022 daar was er al meer dan één keer 'n laag overheen gezet of afgehaald dat noemen ze restaureren Nog even kijken wie die zo breed kan printen 😁 With Or Whitout You U2
minplus Geplaatst: 5 januari 2022 Geplaatst: 5 januari 2022 3 uren geleden, Psychosammie zei: Dat ding is van 1642 en er is daarna nooit meer een likje verf overheen gegaan. Dat kan natuurlijk niet goed gaan. Misschien kunnen ze de winterschilder nog langs laten komen. Doet me denken aan Herman Finkers met Iconen schilderen. Geniaal..😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen