minplus Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 Wat dat negatief nabeeld betreft: Knip eens een vierkantje van bv blauw uit een reclamefolder en zet een punt in het midden. Leg het op een vel wit papier en kijk een halve minuut strak naar die punt. En daarna verderop op het witte papier. Je kunt dit met diverse kleuren uitproberen. Je krijgt steeds de complementaire kleur te zien. Eind jaren 60 werd dit effect bij veel posters toegepast. Die van Hendrix is bv legendarisch. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 39 minuten geleden, minplus zei: Zeg maar wat je ziet. Ik herhaal mijn vraag even... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 Niks bijzonders te zien dus? Want er komt geen reactie. Gewoon een witte en een grijze vlek? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
theparasol Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 (aangepast) Twee grijze cirkels zie ik. 6 januari 2022 aangepast door theparasol
minplus Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 Da's geniaal dat jij dat zo ziet want ze zijn idd volledig identiek, maar ik zie gewoon een witte en een grijze. Tot ik de omgeving afdek. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
theparasol Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 5 minuten geleden, Pionewbie zei: Akkes staat stil. Klopt idd, ik zie niets bewegen!
Psychosammie Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 Je denkt bier te zien maar in werkelijkheid is het ....... 😁 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
theparasol Geplaatst: 6 januari 2022 Geplaatst: 6 januari 2022 Dat spul drink ik principeel niet: gezien de bewezen lange termijn effecten!
jan72 Geplaatst: 7 januari 2022 Geplaatst: 7 januari 2022 15 uren geleden, theparasol zei: Dat spul drink ik principeel niet: gezien de bewezen lange termijn effecten! om van de korte termijn nog maar te zwijgen...
cookie monster Geplaatst: 7 januari 2022 Geplaatst: 7 januari 2022 23 uren geleden, minplus zei: Of deze Deze is de enige die wel effect heeft op mijn ogen !! Verwissel je de 2 cirkels , awel , er is geen verschil !! 🥳 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 7 januari 2022 Geplaatst: 7 januari 2022 21 uren geleden, Pionewbie zei: Akkes staat stil. Apart. Deze draait voor mij alle kanten op. Maar heb net 2 whisky's gehad en nu staat het zaakje gewoon stil. Aparte ervaring. Moet ik hieruit concluderen dat mensen die dit niet zien draaien permanent bezopen zijn?😁 Nee dus, want ik weet hoe verschillend ogen, oren en hersenen bij verschillende mensen werken. Heb daar bij onderzoeken de gekste dingen van waargenomen. Een bepaald stofje innemen en de zaak werkt dus heel anders bij jou. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 7 januari 2022 Geplaatst: 7 januari 2022 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 januari 2022 Auteur Geplaatst: 7 januari 2022 24 minuten geleden, minplus zei: Maar heb net 2 whisky's gehad en nu staat het zaakje gewoon stil. Aparte ervaring. Dan was het geen goede whiskey. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen